Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Zolang die half blinde personen en 56 jarige manklopende mannen naar het front stuurt, niet zo veel🤣

De meeste plukt ie uit afgelegen regios die niet veel doen voor de industrie
Dus de lammen en de blinden gaan naar het front en 100 duizenden gezonde jongemannen vertrekken naar het buitenland.

Ik ook niet, maar dan kan je nog steeds wel wat zien.
Als je te laag scrolled vraagt ie om in te loggen, maar als je daar het krusje klikt kan je gewoon verdergaan. Je kan alleen niet de 18+ content zien, maar als je dat echt wilt zien vervang je in de url ''twitter.com'' door ''nitter.it''

Wellicht kunnen gelukszoekers daar naartoe tegenwoordig? :dunno:
Wel opvallend, 2 landen met overwegend (bijna uitsluitend?) blanke bevolking die beide rechtse sympathieën hebben die elkaar uitmoorden. Nou ja, rechts in vergelijking met ons.

Weer een list van het Westen!!!!!

• Like
Waarderingen: Vonk
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.847
Wel opvallend, 2 landen met overwegend (bijna uitsluitend?) blanke bevolking die beide rechtse sympathieën hebben die elkaar uitmoorden. Nou ja, rechts in vergelijking met ons.

Weer een list van het Westen!!!!!
Men kan zeggen wat ze willen, maar blanken zijn er heer en meester in.

Levensgevaarlijk die mafkees in Kiev. Oproepen om Rusland preventief te nuken.
FAKENEWS!
Mijn Oekraïns is wat roestig, dus ik moet op de ondertiteling afgaan, maar hij roept niet op tot preventief gebruik van kernwapens.

Bovendien is het allemaal propaganda wat Oekraïne of Rusland in het openbaar roept.
En maar roepen dat Rusland hier de slechterik is.
Rusland is hier de slechterik, maar dat betekent niet dat Oekraïne een lieverdje is.

FAKENEWS!
Mijn Oekraïns is wat roestig, dus ik moet op de ondertiteling afgaan, maar hij roept niet op tot preventief gebruik van kernwapens.

Bovendien is het allemaal propaganda wat Oekraïne of Rusland in het openbaar roept.

Rusland is hier de slechterik, maar dat betekent niet dat Oekraïne een lieverdje is.
Waarom moet jij nu zo nodig de boel weer gaan nuanceren.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.852
FAKENEWS!

00:20. Hij zegt het letterlijk.

verwijderd

Laatst bewerkt:
08D0C936-1C55-4F03-91D7-5867CD20E1DD.jpeg

Geen tv is nice. Maar indirect volg je toch wat van het nieuws. Via vrienden, collega's, de stijgende prijzen, etc.
Indirect door de radio en dbb maar hou me er niet mee bezig, mis ook niets. Kijk al jaren geen tv meer alleen sporadisch als ik bij iemand ben die toevallig de tv aan heeft staan :')

When a nuclear bomb strikes, it sets off a flash of light, a giant orange fireball, and building-toppling shockwaves. People at the center of the explosion (within half a mile for a 300-kiloton bomb) could be killed right away, while others in the vicinity could suffer third-degree burns. A 1,000-kiloton nuclear blast might produce third-degree burns up to 5 miles away, second-degree burns up to 6 miles away, and first-degree burns up to 7 miles away, according to one estimate from AsapScience. People up to 53 miles away could also experience temporary blindness.

Ike Barinholtz Sunglasses GIF by Apple TV+

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven