Je leest ook echt wat je wilt lezen.Doet er voor de rest ook niet veel toe. Maar om nou te denken dat het nucleaire arsenaal ook troep is omdat er wat filmpjes online staan van raketten die niet helemaal werken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je leest ook echt wat je wilt lezen.Doet er voor de rest ook niet veel toe. Maar om nou te denken dat het nucleaire arsenaal ook troep is omdat er wat filmpjes online staan van raketten die niet helemaal werken.
Ja sommige dingen lees ik liever niet.

Ja leuk lapje tekst, maar wat is je oplossing?Ik moet je gaan uitleggen dat mensen op grote schaal gemanipuleerd worden, via de media, via het onderwijs, internet, tv, films, zodat ze gestuurd kunnen worden in een gunstige richting..gunstig voor diegene die sturen, niet per se voor de bevolking. Soms zelfs desastreus voor de bevolking (zie Oekraïne nu). Dat vrije wil eigenlijk een illusie is? Dat wat jij denkt te vinden over bepaalde onderwerpen en de manier waarop je op bepaalde situaties reageert, gewoon gevormd is door je omgeving (no shit denk je nu). Je normen en waarden, je referentiekader, overgenomen uit de maatschappij. Wat wel en niet maatschappelijk aanvaard is.
Wat jij goed en slecht vind bepaal je niet zelf. Dat denk je misschien, maar dat is de illusie. De maatschappij heeft jouw zo gevormd. En jij denkt als individu misschien dat jouw keuzes uniek zijn, maar je bent voorspelbaarder dan je denkt. En beïnvloedbaarder. Maar de massa is nog veel voorspelbaarder en beïnvloedbaarder.
Maar wat vormt de maatschappij? Wat nou als je de publieke opinie weet te veranderen, de gedachte over wat goed en slecht is weet te veranderen. Of in geval van regime change, vooral de gedachte over wie goed of slecht is/zijn.
Een machthebber kan je ook prima afzetten door een land in een economische crisis te storten en de bevolking op te stoken dat het de schuld van de leider is.
Massamanipulatie gebeurd al jaar en dag, kijk naar de kerk, naar religie. Je kan kinderen leren te haten (zie hezbollah), krijg het er dan later nog maar eens uit als diegene volwassen is, succes.
Kinderen van jongs af aan brainwashen met andere ideëen. Zoals bijv. dat vleeseten slecht is, we een klimaatcrisis hebben, vluchtelingen goed en zielig zijn, transgender normaal is etc. Na een generatie of 2 is de hele maatschappij en normen en waarden in dat land compleet verandert. Puur door 2 nieuwe generaties te indoctrineren. Bijvoorbeeld met achterlijke liberale ideëen overgewaaid uit Amerika. Kracht bijgezet in films, tv, muziek, media, internet.
Waarom denk je dat ze dit in sommige landen verbieden..
Maar het is niet alleen onderwijs, tegenwoordig kan met de huidige technology manipulatie op zoveel meer manieren. Metadata is een leuke om de massa en publieke opinie te volgen en te zien hoe je deze het beste kan beïnvloeden. En wat de effecten daarvan zijn.
En het gevaar van de huidige technologie is dat de wereld een stuk kleiner is, waardoor het opeens voor vreemde machten dus ook makkelijker is om druk uit te oefenen of de publieke opinie.
Indoctrineer de jeugd voldoende en voor je het weet glijdt je als liberaal Persisch landje af naar een land waar ze homo's aan hijskranen hangen midden op pleinen. Het kan verkeren
Dats een nogal simpel gestelde vraag over een zeer complexe situatie.Ja leuk lapje tekst, maar wat is je oplossing?
![]()
De mensheid is gewoon niet ontwikkeld genoeg en zal zichzelf uitroeien.
Kan je dat niet oplossen met een heel simpel liedje, over een best wel ingewikkeld onderwerp, in één minuut?Dats een nogal simpel gestelde vraag over een zeer complexe situatie.
Mijn oplossing. Over wat precies? Over de situatie in Oekraïne? Massa manipulatie?
Kan je dat niet oplossen met een heel simpel liedje, over een best wel ingewikkeld onderwerp, in één minuut?
Bijzonder om dit nu terug te kijken.
Kan je dat niet oplossen met een heel simpel liedje, over een best wel ingewikkeld onderwerp, in één minuut?
Bijzonder om dit nu terug te kijken.

Simpele liedjes gebruiken om complexe problemen uit te leggen is voor simps.
Anyways. Een simpele oplossing voor een complex probleem?
Ok. Dat kan ik wel. Stel ik zou de machthebber zijn over de westerse landen, dan is mijn oplossing (en dus niet de uitwerking) heel simpel.
Roep een staakt het vuren af met Rusland. Zorg dat de oorlog zo snel mogelijk stopt. Stop alle (handels)boycots. Laat hem die regio's hebben in ruil voor vrede. Zorg voor toenadering met Rusland. Vergroot de handel en de afhankelijkheid van elkaar. Doe zaken met elkaar. Zorg dat elkaars bevolking welvarender wordt door elkaar, waardoor oorlog geen meerwaarde heeft. Beloof dat Oekraïne nooit tot de EU of Navo zal toetreden, met als voorwaarde dat beide partijen de Oekraïnse soeveriniteit niet zullen schenden.. waaronder politiek.
Zorg dat Rusland een zo groot mogelijke handelspartner wordt. Wij kopen de grondstoffen die zij leveren, wij leveren hun producten om hun bevolking welvarender te maken.
Conclusie. Zorg ervoor dat men elkaar niet meer als een bedreiging beschouwd. Stop met militaite expansie. Start met samenwerken.
Rusland kan onze grootste handelspartner zijn qua grondstoffen. Een technologisch en industrieel Europees blok met Rusland als aanvoerder van grondstoffen is ontstopbaar.
De Duitse industrie met de Russische grondstoffen? En dan ook nog militaire samenwerking?
Dat is het sterkste machtblok ter wereld. En vijandloos, aangezien de Russische allies opeens niet meer onze vijanden zijn.
En waarom wordt dat tegengewerkt? Omdat het Amerika machteloos maakt.
Rusland is niet onze vijand. De Russen haten ons niet. Waarom wordt ons geleerd om hen wel te haten?
En door wie?
Maar stel ik zit fout en ze haten ons wel.... dan alsnog geldt:
Keep your friends close, but your enemy's closer. Wil je controle uitoefenen? Hou de lijn dan strak en zorg dat je van elkaar afhankelijk bent. Economisch, technologisch en qua voedselvoorziening. Hou leverage.
Deze hele oorlog is onzinnig. De oorlog begon al in 2014.. een burgeroorlog.. desondanks dreven we de afgelopen 8 jaar gewoon handel met Rusland. En ondanks het conflict was er stabiliteit.
8 jaar lang.. en nu? Al die sancties.. tegen Rusland.. waarom? Om Rusland te beschadigen.. waarom? Omdat Rusland nu opeens een bedreiging voor ons is en ons wordt verteld dat die sancties de dreiging zullen verminderen..
Ok. Is de dreiging vermindert sinds de sancties? Nee. Worden de Russen meer getroffen dan ons door de sancties? Nee.
Is de kans op escalatie vermindert door de sancties? Nee
Is er enige meerwaarde die de sancties leveren? Nee.
Denk eens logisch na. Waarvoor zijn die sancties eigenlijk? En wie pushed de EU om die sancties door te voeren? En wie betaald eigenlijk de prijs? Zijn ze er eigenlijk wel om Rusland te straffen? Afgelopen kwartaal draait Gazprom een record winst. Wij betalen record prijzen voor gas en energie...
We zijn niet eens in oorlog met Rusland. We steunen een proxyoorlog van de Yanks in Oekraïne tegen Rusland. En wij betalen de prijs.
Misschien kan je dit meer waarderen.Na het starten van jouw filmpje kostte het mij minder dan 5 seconden om het gevoel te ontwikkelen om Putin persoonlijk te vragen om dit land te nuken. Wat een linkse bagger. Een zogenaamd humoristisch programma..zo links als de pest. Ik betrap mijzelf nog eerder op een glimlach wanneer ik het partijpogramma van de VVD bekijk.
Sterker nog, wanneer ik gedwongen deze bullshit zou moeten bekijken, dan zou ik Putin smeken om mij te nuken om mij uit m'n lijden te verlossen.
Verschrikkelijk. Nog schraler dan een Oudejaarsconference van Claudia de Breij. Die je verplicht moet kijken... met je schoonfamilie.
Fucking hell, kill me now.
Wat een bullshit.Simpele liedjes gebruiken om complexe problemen uit te leggen is voor simps.
Anyways. Een simpele oplossing voor een complex probleem?
Ok. Dat kan ik wel. Stel ik zou de machthebber zijn over de westerse landen, dan is mijn oplossing (en dus niet de uitwerking) heel simpel.
Roep een staakt het vuren af met Rusland. Zorg dat de oorlog zo snel mogelijk stopt. Stop alle (handels)boycots. Laat hem die regio's hebben in ruil voor vrede. Zorg voor toenadering met Rusland. Vergroot de handel en de afhankelijkheid van elkaar. Doe zaken met elkaar. Zorg dat elkaars bevolking welvarender wordt door elkaar, waardoor oorlog geen meerwaarde heeft. Beloof dat Oekraïne nooit tot de EU of Navo zal toetreden, met als voorwaarde dat beide partijen de Oekraïnse soeveriniteit niet zullen schenden.. waaronder politiek.
Zorg dat Rusland een zo groot mogelijke handelspartner wordt. Wij kopen de grondstoffen die zij leveren, wij leveren hun producten om hun bevolking welvarender te maken.
Conclusie. Zorg ervoor dat men elkaar niet meer als een bedreiging beschouwd. Stop met militaite expansie. Start met samenwerken.
Rusland kan onze grootste handelspartner zijn qua grondstoffen. Een technologisch en industrieel Europees blok met Rusland als aanvoerder van grondstoffen is ontstopbaar.
De Duitse industrie met de Russische grondstoffen? En dan ook nog militaire samenwerking?
Dat is het sterkste machtblok ter wereld. En vijandloos, aangezien de Russische allies opeens niet meer onze vijanden zijn.
En waarom wordt dat tegengewerkt? Omdat het Amerika machteloos maakt.

Wat een bullshit.
We hebben al vrienden, daar hebben we geen Russen voor nodig. Russen zijn net zo onbetrouwbaar als de Amerikanen, maar daar hebben wij ons geld op gezet en daar hebben meer invloed.
Never chanche a winning team![]()

Door die ‘vrienden’ van ons is het normaal geworden dat een man in een jurkje over straat gaat en claimt ongesteld te kunnen worden.Wat een bullshit.
We hebben al vrienden, daar hebben we geen Russen voor nodig. Russen zijn net zo onbetrouwbaar als de Amerikanen, maar daar hebben wij ons geld op gezet en daar hebben meer invloed.
Never chanche a winning team![]()
Door die ‘vrienden’ van ons is het normaal geworden dat een man in een jurkje over straat gaat en claimt ongesteld te kunnen worden.
Ik heb eerder het gevoel dat we het losing team hebben gekozen.
Hahahaa. Niemand gaat een nuke gebruiken voor een domme brug manDenk dat de inzet van een a bomb op deze manier steeds dichterbij komt.