MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Als we een proxy oorlog kunnen voeren, kunnen we op zijn minst ook aansturen op een diplomatieke oplossing toch :roflol:

Rusland is begonnen en is de enige die kan aansturen op diplomatieke oplossing.
Zij leiden uiteindelijk ook het grootste verlies. Hoe langer ze doorgaan hoe groter de verliezen.

Rusland is begonnen en is de enige die kan aansturen op diplomatieke oplossing.
Zij leiden uiteindelijk ook het grootste verlies. Hoe langer ze doorgaan hoe groter de verliezen.

Volgens mij heb je een stukje uit de recente diplomatieke ontmoetingen gemist, waarbij het niet Rusland is geweest die dit getorpedeerd heeft.
Waar gaat het mis bij de tunnelvisie van zovelen hier? Is dat enkel door de media en de kringen waarin jullie je begeven en het wokism en de zogenaamde deugstatus ervoor zorgen dat als je een kritische noot laat horen, je verbannen wordt uit je sociale wereldje?

Volgens mij heb je een stukje uit de recente diplomatieke ontmoetingen gemist, waarbij het niet Rusland is geweest die dit getorpedeerd heeft.
Waar gaat het mis bij de tunnelvisie van zovelen hier? Is dat enkel door de media en de kringen waarin jullie je begeven en het wokism en de zogenaamde deugstatus ervoor zorgen dat als je een kritische noot laat horen, je verbannen wordt uit je sociale wereldje?
Nee.
Jij gedraagt je nogal gay met je diplomatieke oplossing. Heb je de massagraven niet gezien die Rusland achter laat. De bommen op burgers.
Ga toch weg met je woky shit.

Rusland ligt op z'n knieën. En jij bent gewoon bang.
Er valt niets te zeggen, alleen maar te doen.

Nee.
Jij gedraagt je nogal gay met je diplomatieke oplossing. Heb je de massagraven niet gezien die Rusland achter laat. De bommen op burgers.
Ga toch weg met je woky shit.

Rusland ligt op z'n knieën. En jij bent gewoon bang.
Er valt niets te zeggen, alleen maar te doen.

Te bang waarvoor? Een WOIII? Je bent echt nog een grotere debiel dan ik me voor had kunnen stellen. Je hebt echt geen idee waar je over praat en ik hoor je alleen maar zaken roeptoeteren die breeduit in de reguliere media worden uitgemeten.

Ook het weerbericht herinnert mij er aan welke kant ik moet toejuichen.
CAD664D0-959D-4570-A91C-8518D9999969.jpeg

Ik zie een heel irritante witte veer voor een kriegel jurk.

Wat zeggen Vox en NEWEUROPE nu en wat zeiden CNN en TWP toen?
Geen idee, plaatje niet gemaakt natuurlijk. Ging ook eigenlijk alleen om de eerste twee en het algemene beeld dat toepasbaar is op bijna elke mainstream media. Patroon, trend etc.

Vox is toch een beetje hetzelfde als VICE?
Zo belachelijk ver links afgezwaaid dat je het toch überhaupt niet serieus meer kunt nemen?

Terug
Naar boven