AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Bij Ongehoord Nieuws gaf Wilders toch toe dat Poetin fout bezig is.

Dan was die twee jaar corona zo erg nog niet.

• Topic Starter Topic Starter

10 april 2021. Waar was toen de verontwaardiging.

Stel, straks worden de reservisten opgeroepen. Voor wie moet ik dan vechten?
Ik weet eigenlijk niet of ik voor Putin en Spambot ben, maar zie daar wel wat in.
Ik ga niet voor Rutte of Oekraïne vechten, navo is groot genoeg en Europa in mijn ogen veel te groot.

Terug naar voor de val van de muur lijkt me het beste.

Denk gewoon dat rusland nog een mentaliteit heeft niet fucken met ons of we fucken jou.

Terwijl hier in west europa we vooral bezig zijn met het eeuwige vergaderen, “ik ben wie ik wil zijn” en allerlei gender neutrale homo onzin.

We hebben de oorlog al verloren überhaupt voor dat die begonnen is.

Denk gewoon dat rusland nog een mentaliteit heeft niet fucken met ons of we fucken jou.

Terwijl hier in west europa we vooral bezig zijn met het eeuwige vergaderen, “ik ben wie ik wil zijn” en allerlei gender neutrale homo onzin.

Hahahaha je klinkt precies als m'n zwager. Je hebt wel gelijk overigens en ik denk er precies zo over.

Er zijn dus mensen, zo lees ik op de internetz, die denken dat Putin deze oorlog is begonnen zodat Trump de volgende verkiezingen wint.

:roflol: twitter is echt 1 grote open inrichting.

Het Westen gaat ten onder aan decadentie.

Wat hebben we geleerd.

Demilitariseer nooit je land, het maakt je een b*ch voor diegene die dat niet hebben gedaan

TSJA...

Toch wel een spannende tijd, zeker als je ziet dat ons aller Tjer de meest objectieve politicus in Nederland is.

Nou daar gaan we dan. Maar dit soort dingen begin ik ondertussen wel echt een beetje moe van te worden...

Ik snap zoveel dingen niet als je kijkt naar de geschiedenis van de mens.
Waar is het toch allemaal goed voor? Waarom steeds die dualiteit en dat in kampen verdelen? Laatste jaren was het ons tegen de moslim terroristen. Daarna was het de vaccinatiewappies tegen de gevaccineerden. Nu is het weer oost tegen west. Iedere keer worden er 2 kampen gemaakt waarvan er 1 "slecht" is en 1 "goed". De hele geschiedenis zit er prop vol mee.
Elke keer met dit soort gekut vallen er onschuldige doden die ook gewoon gelukkig willen zijn, een fijn leven willen hebben en hun dingetje willen doen. Het zijn ook altijd de mensen die er dood aan gaan die eigenlijk niks met het conflict te maken hebben, behalve dat ze een bepaalde afkomst hebben of op een bepaalde plek wonen.

De aarde heeft genoeg resources, waar is het toch steeds allemaal goed voor?

Landen voeren sancties in tegen andere landen, neem bijvoorbeeld Noord-Korea, wij voeren sancties in tegen hun die vooral de arme bevolking raakt. Waardoor die mensen dood gaan van de honger. Waarom vinden mensen dit toch steeds bij elkaar te mogen doen?

Misschien ben ik nu een beetje naief hierin maar ik vraag me steeds vaker wat dingen af:
Waar is de liefde in deze wereld heen? Waarom helpen mensen elkaar niet vooruit voor een beter leven? Waarom altijd dat geruzie?

Live and let live. Kom op zeg. We hebben alle mogelijkheden om van de aarde een mooie plek te maken waarin mensen kunnen floreren, maar het enige wat er gebeurt is oorlog, ruzie en dat soort kwats.
Hoe moeten we anders de ongelijke verdeling van welvaart in stand houden?

Bij Ongehoord Nieuws gaf Wilders toch toe dat Poetin fout bezig is.
Wat wil je daarmee zeggen?

Toch wel een spannende tijd, zeker als je ziet dat ons aller Tjer de meest objectieve politicus in Nederland is.
Doelt hij hier op?

20220224_120713.jpg

Hoe moeten we anders de ongelijke verdeling van welvaart in stand houden?
Oh, je bent nu zeker ook al voor het WEF, en big reset is wel zo eerlijk?
???

:roflol:

Kzie het al voor me. Shit gaat los, WWIII alles. Luchtalarmen gaan af, iedereen vlucht naar bomkelders, om bij de ingang verrast te worden door een slecht Nederlands sprekende BOA die iedereen controleert op een geldige QR.

"Ja sorry meneer, maar u heeft een rood vinkje. Voor uw gezondheid mag u deze atoombunker niet betreden."

De Russen gaan als een tierelier.

Best leuk dat die postorderbruiden gelijk naar hier komen nu.

Zag net een auto met een kenteken uit rusland rijden hier in Helmond, het komt nu wel allemaal heel dichtbij zeg!

Terug
Naar boven