Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo? Ik woon toch niet in oekraine

Jij en vechten? LOL. Je bent meer dood dan levend. Wellicht dat je van pas kan komen om ingezet te worden als menselijk schild. Of om een paar Russen af te pijpen om ze te kalmeren.
Hahahaha je klinkt precies als m'n zwager. Je hebt wel gelijk overigens en ik denk er precies zo over.Denk gewoon dat rusland nog een mentaliteit heeft niet fucken met ons of we fucken jou.
Terwijl hier in west europa we vooral bezig zijn met het eeuwige vergaderen, “ik ben wie ik wil zijn” en allerlei gender neutrale homo onzin.
We hebben de oorlog al verloren überhaupt voor dat die begonnen is.
Het Westen gaat ten onder aan decadentie.Denk gewoon dat rusland nog een mentaliteit heeft niet fucken met ons of we fucken jou.
Terwijl hier in west europa we vooral bezig zijn met het eeuwige vergaderen, “ik ben wie ik wil zijn” en allerlei gender neutrale homo onzin.
We hebben de oorlog al verloren überhaupt voor dat die begonnen is.
Hoe moeten we anders de ongelijke verdeling van welvaart in stand houden?Nou daar gaan we dan. Maar dit soort dingen begin ik ondertussen wel echt een beetje moe van te worden...
Ik snap zoveel dingen niet als je kijkt naar de geschiedenis van de mens.
Waar is het toch allemaal goed voor? Waarom steeds die dualiteit en dat in kampen verdelen? Laatste jaren was het ons tegen de moslim terroristen. Daarna was het de vaccinatiewappies tegen de gevaccineerden. Nu is het weer oost tegen west. Iedere keer worden er 2 kampen gemaakt waarvan er 1 "slecht" is en 1 "goed". De hele geschiedenis zit er prop vol mee.
Elke keer met dit soort gekut vallen er onschuldige doden die ook gewoon gelukkig willen zijn, een fijn leven willen hebben en hun dingetje willen doen. Het zijn ook altijd de mensen die er dood aan gaan die eigenlijk niks met het conflict te maken hebben, behalve dat ze een bepaalde afkomst hebben of op een bepaalde plek wonen.
De aarde heeft genoeg resources, waar is het toch steeds allemaal goed voor?
Landen voeren sancties in tegen andere landen, neem bijvoorbeeld Noord-Korea, wij voeren sancties in tegen hun die vooral de arme bevolking raakt. Waardoor die mensen dood gaan van de honger. Waarom vinden mensen dit toch steeds bij elkaar te mogen doen?
Misschien ben ik nu een beetje naief hierin maar ik vraag me steeds vaker wat dingen af:
Waar is de liefde in deze wereld heen? Waarom helpen mensen elkaar niet vooruit voor een beter leven? Waarom altijd dat geruzie?
Live and let live. Kom op zeg. We hebben alle mogelijkheden om van de aarde een mooie plek te maken waarin mensen kunnen floreren, maar het enige wat er gebeurt is oorlog, ruzie en dat soort kwats.
Wordt welvaart überhaupt verdeeld, en zo ja; door wie?Hoe moeten we anders de ongelijke verdeling van welvaart in stand houden?
Wat wil je daarmee zeggen?Bij Ongehoord Nieuws gaf Wilders toch toe dat Poetin fout bezig is.
Doelt hij hier op?![]()
Baudet over Russische inval: ‘Het is de schuld van het Westen’
Forum voor Democratie-leider Thierry Baudet legt de schuld van de Russische inval bij het Westen. Hij zegt dat ‘Nederland wordt meegetrokken in een internationaal conflict waar we niets mee te maken hebben’. Rusland wordt volgens hem onnodig tot vijand gemaakt.www.ad.nl
Toch wel een spannende tijd, zeker als je ziet dat ons aller Tjer de meest objectieve politicus in Nederland is.
Oh, je bent nu zeker ook al voor het WEF, en big reset is wel zo eerlijk?Hoe moeten we anders de ongelijke verdeling van welvaart in stand houden?