AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

• Topic Starter Topic Starter

Sick, dat scheelde niet veel

Abnormaal dat we dit nog meemaken in 2022, lijkt wel alsof wel 100 jaar terug de tijd ingaan. Niemand word er beter van en er gaan onnodig mensen dood, laat staan dat iedereen financieel komende jaren de rekening betaald.

Je zou er maar wonen met je gezin en dan ineens pats over en uit met je leven of van je kinderen.

Abnormaal dat we dit nog meemaken in 2022, lijkt wel alsof wel 100 jaar terug de tijd ingaan. Niemand word er beter van en er gaan onnodig mensen dood, laat staan dat iedereen financieel komende jaren de rekening betaald.

Je zou er maar wonen met je gezin en dan ineens pats over en uit met je leven of van je kinderen.

Nu lijkt het wel een beetje alsof wanneer het in Iraq, Syrie of Libie gebeurt het wel normaal is en nu opeens niet. Zo zie je maar wat media en berichtgeving doet met de mens.

Nu lijkt het wel een beetje alsof wanneer het in Iraq, Syrie of Libie gebeurt het wel normaal is en nu opeens niet. Zo zie je maar wat media en berichtgeving doet met de mens.
Persoonlijk had ik toentertijd exact dezelfde mening als nu. Jammerlijk en droevig dat er weer onschuldige mensen, die op de verkeerde plek geboren zijn, dood moeten gaan.

:roflol:

Kzie het al voor me. Shit gaat los, WWIII alles. Luchtalarmen gaan af, iedereen vlucht naar bomkelders, om bij de ingang verrast te worden door een slecht Nederlands sprekende BOA die iedereen controleert op een geldige QR.

"Ja sorry meneer, maar u heeft een rood vinkje. Voor uw gezondheid mag u deze atoombunker niet betreden."

moeten ze tot morgen wachten, dan mag het wel :)

Dat maak jij ervan dat het daar wel normaal is. Leven in modern tijdperk dat er met onderhandelen altijd wel een middenweg te vinden is. Als iedereen wat water bij de wijn doet kunnen we weer vooruit en is iedereen tevreden. Speelt wel met mensenlevens in een oorlog en daar is geen een reden goed voor en zolang het een “ver van je bed show” is dan maakt niemand het wat uit, maar je zou zelf maar in die omgeving wonen met je gezin.
Denk dat je moordneigingen krijgt als je huis gebombardeerd is en je kleine/vrouw eronder ligt.
Geweld is nooit goed te praten, soms een corrigerende tik of wat stoeien tot daar toe.

NSFW/L

Klinkt als russen?

Hopelijk ook russische slachtoffers.

Op 01:20 zie ik geel/blauw. Zijn Oekraïners die dood zijn neem ik aan.

Haat zit diep? :o
Terecht toch, Rusland is hier gewoon de foute partij, dat is een feit.

Nu heb ik wel begrip voor de individuele Russische militairen, want die voeren alleen maar taken uit die zijn opgedragen door foute leiders.

Maar ik hoop absoluut dat Rusland hier faalt maar vooral dat Putin zelf zo snel mogelijk sterft.

• Topic Starter Topic Starter
Nu heb ik wel begrip voor de individuele Russische militairen, want die voeren alleen maar taken uit die zijn opgedragen door foute leiders.
Maar ondertussen hoop je wel dat ze sterven?

Terecht toch, Rusland is hier gewoon de foute partij, dat is een feit.
Dat is een feit? Klinkt eerder als een mening. Het enige feit is dat in een oorlog elke partij denkt dat hij gelijk heeft.

Maar ik hoop absoluut dat Rusland hier faalt maar vooral dat Putin zelf zo snel mogelijk sterft.
Gaat niet gebeuren, beiden niet.

Maar ondertussen hoop je wel dat ze sterven?
Liever dan de Oekrainse militairen ja, maar natuurlijk hoop ik op zo min mogelijk slachtoffers

Dat is een feit? Klinkt eerder als een mening.
Het is een machtsgreep, van een dictator, zonder concrete of gegronde motivatie.
Er zijn genoeg oorlogen waar je kan discussieren over wie 'fout' zat, dit is er niet een van.

Gaat niet gebeuren, beiden niet.
Weet je niet.
Het zou zeer bevordelijk zijn voor de wereld als Putin dood neervalt, dus een mooie hartaanval oid zou nu goed uitkomen.

Zal Nederland zo verstandig zijn om alle veiligelanders retour te sturen zodat er plek is voor oorlogsvluchtelingen?

DXU66crWsAAxYZ_.jpg

Heb wel het idee dat hier ook al het een en ander gebeurt. Ik woon relatief dichtbij de militaire kazerne in Oirschot en heb al lang niet meer zoveel activiteit gezien daar.

Ook veel helikopters en dergelijke.

Heb wel het idee dat hier ook al het een en ander gebeurt. Ik woon relatief dichtbij de militaire kazerne in Oirschot en heb al lang niet meer zoveel activiteit gezien daar.

Is ook aangegeven dat we de komende tijd meer beweging kunnen verwachten.

Liever dan de Oekrainse militairen ja, maar natuurlijk hoop ik op zo min mogelijk slachtoffers

Het is een machtsgreep, van een dictator, zonder concrete of gegronde motivatie.
Er zijn genoeg oorlogen waar je kan discussieren over wie 'fout' zat, dit is er niet een van.

Weet je niet.
Het zou zeer bevordelijk zijn voor de wereld als Putin dood neervalt, dus een mooie hartaanval oid zou nu goed uitkomen.
De NAVO/EU propagandamachine werkt blijkbaar prima.:emo:

Koude oorlog is helemaal terug van weggeweest. Gaan nog wat meemaken.

De NAVO/EU propagandamachine werkt blijkbaar prima.:emo:
Verklaar je nader.

Ik probeer altijd neutraal naar dingen te kijken, en geloof echt niet in het 'heilige westen'. Het is gewoon een keihard feit dat Putin al jaren bezig en Rusland nu een oorlog is begonnen met een neutraal land.

Hoe je dit ook bekijkt, Rusland is hier fout.

Terug
Naar boven