Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Heerlijk :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.142
Kunnen we de oorlog niet op deze manier beslechten?

Op 05:45 krijgt iemand me toch een poffer op zijn b**kes. Daar zal ie wel flink last van hebben gehad.

Geweldig dit. Hebben ze dit ook in NL?
20 jaar geleden ging ik nog wel eens naar het voetbal om wat agressie er uit te werken.

Geen idee of dat nu nog mogelijk is, ik hoor nog maar weinig over hooligans.

Op 05:45 krijgt iemand me toch een poffer op zijn b**kes. Daar zal ie wel flink last van hebben gehad.

Geweldig dit. Hebben ze dit ook in NL?
Ik geloof het wel. Schijnt best groot te zijn in oost Europa, Polen. Echt leuke filmpjes op YouTube. Heb ook wel eens een Amerikaanse serie gekeken waar ze een soort toernooi doen. 1 vs 1 en 2 vs 2. Ging aardig hard aan toe!

De vorige week aangekondigde acties van Saoedi Arabië hebben nog geen merkbaar effect op de prijzen van crude oil of wat de amerikanen aan de pomp moeten betalen, de prijzen zijn zelfs nog wat gedaald.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.152
Elon Musk is nu echt aan de beurt :roflol: wat een ontzettende clowns daar

Bang dat Trump weer op twitter komt.
Land of the free, home of the brave :roflol:

Elon Musk is nu zogenaamd een Russian asset? Eerst Trump, nu Musk. Je moet wel echt een complete r*tard zijn wil je dat geloven.

Oftewel, het merendeel van de mensen zal achter deze beslissing staan. Toch @RonReves ?

Elon Musk is nu zogenaamd een Russian asset? Eerst Trump, nu Musk. Je moet wel echt een complete r*tard zijn wil je dat geloven.

Oftewel, het merendeel van de mensen zal achter deze beslissing staan. Toch @RonReves ?

Vraag me af wat de impact was geweest als hij Oekraïne geen internet had gegeven...

En Hunter Biden's crack pipe in zn reet

Het zal jou al wel duidelijk zijn dat Biden een reptiel is. En Musk doet geen vrijwilligers werk.
Maar misschien heb ik het mis, ik krijg alleen maar nepnieuws binnen.

In ww2 docs hadden ze het ook altijd over Cherson

De slag rond Kherson gaat binnenkort beslecht worden. Hoe staan ze er voor?

Hoorde dat de Russen mss een dam zullen opblazen of zijn het net de Oekraïners die dat zullen doen?

Terug
Naar boven