- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kunnen we de oorlog niet op deze manier beslechten?
Op 05:45 krijgt iemand me toch een poffer op zijn b**kes. Daar zal ie wel flink last van hebben gehad.Dat is echt tof. Gaat er best hard aan toe trouwens. Vallen ook volgens mij best wel eens gewonden bij.
20 jaar geleden ging ik nog wel eens naar het voetbal om wat agressie er uit te werken.Op 05:45 krijgt iemand me toch een poffer op zijn b**kes. Daar zal ie wel flink last van hebben gehad.
Geweldig dit. Hebben ze dit ook in NL?
Tegenwoordig is het hip om scheidsrechters dood te trappen.20 jaar geleden ging ik nog wel eens naar het voetbal om wat agressie er uit te werken.
Geen idee of dat nu nog mogelijk is, ik hoor nog maar weinig over hooligans.
Ik geloof het wel. Schijnt best groot te zijn in oost Europa, Polen. Echt leuke filmpjes op YouTube. Heb ook wel eens een Amerikaanse serie gekeken waar ze een soort toernooi doen. 1 vs 1 en 2 vs 2. Ging aardig hard aan toe!Op 05:45 krijgt iemand me toch een poffer op zijn b**kes. Daar zal ie wel flink last van hebben gehad.
Geweldig dit. Hebben ze dit ook in NL?
Vroeger waren de scheidsrechters ook al kut, zo te lezen is er niks veranderd.Tegenwoordig is het hip om scheidsrechters dood te trappen.
Elon Musk is nu echt aan de beurtwat een ontzettende clowns daar

Bang dat Trump weer op twitter komt.
Land of the free, home of the brave
Elon Musk is nu zogenaamd een Russian asset? Eerst Trump, nu Musk. Je moet wel echt een complete r*tard zijn wil je dat geloven.
Oftewel, het merendeel van de mensen zal achter deze beslissing staan. Toch @RonReves ?
Dan las je binnenkort in de krant dat ie zelfmoord had gepleegd en dat ze zijn lichaam hadden gevonden met 2 kogelgaten in zijn hoofd.Vraag me af wat de impact was geweest als hij Oekraïne geen internet had gegeven...

Het zal jou al wel duidelijk zijn dat Biden een reptiel is. En Musk doet geen vrijwilligers werk.Bang dat Trump weer op twitter komt.
Land of the free, home of the brave
Elon Musk is nu zogenaamd een Russian asset? Eerst Trump, nu Musk. Je moet wel echt een complete r*tard zijn wil je dat geloven.
Oftewel, het merendeel van de mensen zal achter deze beslissing staan. Toch @RonReves ?
Of de Amerikanen?De slag rond Kherson gaat binnenkort beslecht worden. Hoe staan ze er voor?
Hoorde dat de Russen mss een dam zullen opblazen of zijn het net de Oekraïners die dat zullen doen?