AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

10fef51db710292fcb1b9652609ddda4.jpg

l8mmcawcpo681.jpg

mag m wel

Iemand iets gehoord over China en allerlei "-stan"-landen die hun burgers en diplomatieke personeel evacueren uit Oekraïne in het algemeen en Kiev in het bijzonder?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.128
Hij wilde weer even in de spotlights staan.
Gasten uit de Oekraïnse regering hadden gezegd dat hij zijn starlink in zijn reet kon steken na een tweet waarin hij pleitte voor vredesbesprekingen met Putin, waarop Musk zei: prima, doei.

Zijn argument was trouwens heel logisch. Ze krijgen gratis Starlink maar gebruiken 100x zoveel als anderen. Hij heeft de Amerikaanse regering gevraagd de kosten te dekken.

Zijn bedrijf is geen filantropische instelling. Als je je product dan gratis aanbiedt aan een partij, die ook nog veel meer gebruikt dan anderen, en ze je vervolgens een bekkie geven, dan kunnen ze gewoon de t*fus genieten.

Maarja, dit besluit komt niet van Musk. De Amerikaanse regering wilt dat Starlink blijft opereren in Oekraïne.

Althans dat is wat ik er van mee heb gekregen (ik volg musk op twitter).

• #4.129
Elon wilt niet meewerken aan oorlog. Daarom pleitte hij voor vrede in een twitterbericht. De reacties waren niet mals. Pleiten voor vrede is not done blijkbaar.

Zijn bedrijf is geen filantropische instelling. Als je je product dan gratis aanbiedt aan een partij, die ook nog veel meer gebruikt dan anderen, en ze je vervolgens een bekkie geven, dan kunnen ze gewoon de t*fus genieten.
In zo'n situatie dreigen om van het een op andere moment je dienst afsluiten vind ik ook voor een commerciële partij bijzonder.

• #4.132
Kzit dat twitterdraadje door te lezen en zie opeens een interessante tweet.

Pfizer op plaats 5 van grootste contract met Amerikaanse defensie?
Top 10 largest defense contractors in FY2021:

Lockheed Martin Corp.
Obligations: $40.2B

Boeing Co.
Obligations: $22.1B

Raytheon Technologies Corp.
Obligations: $20.7B

General Dynamics Corp.
Obligations: $17.8B

Pfizer Inc.
Obligations: $13.3B

Northrop Grumman Corp.
Obligations: $12.9B

Huntington Ingalls Industries Inc.
Obligations: $7.4B

Humana Inc.
Obligations: $7.1B

Moderna Inc.
Obligations: $6.9B

Regeneron Pharmaceuticals Inc.
Obligations: $5.6B

Gasten uit de Oekraïnse regering hadden gezegd dat hij zijn starlink in zijn reet kon steken na een tweet waarin hij pleitte voor vredesbesprekingen met Putin, waarop Musk zei: prima, doei.

Zijn argument was trouwens heel logisch. Ze krijgen gratis Starlink maar gebruiken 100x zoveel als anderen. Hij heeft de Amerikaanse regering gevraagd de kosten te dekken.

Maarja, dit besluit komt niet van Musk. De Amerikaanse regering wilt dat Starlink blijft opereren in Oekraïne.

Althans dat is wat ik er van mee heb gekregen (ik volg musk op twitter).
Helemaal mee eens, maar stop er dan ook gewoon mee.

Terug
Naar boven