- Waardering
- 3.543
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
jup
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jup
Gasten uit de Oekraïnse regering hadden gezegd dat hij zijn starlink in zijn reet kon steken na een tweet waarin hij pleitte voor vredesbesprekingen met Putin, waarop Musk zei: prima, doei.Hij wilde weer even in de spotlights staan.
![]()
Musk says SpaceX will keep funding Ukraine Starlink internet - BBC News
The tycoon reverses his earlier decision to stop funding a vital internet service for Ukraine.www.bbc.com
In zo'n situatie dreigen om van het een op andere moment je dienst afsluiten vind ik ook voor een commerciële partij bijzonder.Zijn bedrijf is geen filantropische instelling. Als je je product dan gratis aanbiedt aan een partij, die ook nog veel meer gebruikt dan anderen, en ze je vervolgens een bekkie geven, dan kunnen ze gewoon de t*fus genieten.
Vraag ik me ook al weken af, waar is de anti-oorlog beweging?De reacties waren niet mals. Pleiten voor vrede is not done blijkbaar.
about.bgov.com
Helemaal mee eens, maar stop er dan ook gewoon mee.Gasten uit de Oekraïnse regering hadden gezegd dat hij zijn starlink in zijn reet kon steken na een tweet waarin hij pleitte voor vredesbesprekingen met Putin, waarop Musk zei: prima, doei.
Zijn argument was trouwens heel logisch. Ze krijgen gratis Starlink maar gebruiken 100x zoveel als anderen. Hij heeft de Amerikaanse regering gevraagd de kosten te dekken.
Zijn bedrijf is geen filantropische instelling. Als je je product dan gratis aanbiedt aan een partij, die ook nog veel meer gebruikt dan anderen, en ze je vervolgens een bekkie geven, dan kunnen ze gewoon de t*fus genieten.
Maarja, dit besluit komt niet van Musk. De Amerikaanse regering wilt dat Starlink blijft opereren in Oekraïne.
Althans dat is wat ik er van mee heb gekregen (ik volg musk op twitter).
Het is al een eng clubje bij elkaar en al helemaal als het oude jongens krentenbrood schijnt te zijn.Ik denk te begrijpen wat je suggereert maar verlicht ons met je mening.