- Waardering
- 3.543
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
Toen kon je nog niks terug verwachten. Nu welFat man en little boy vergeten of dat was 'anders' zeker.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toen kon je nog niks terug verwachten. Nu welFat man en little boy vergeten of dat was 'anders' zeker.
Het nieuws is geen algemene kennis. Het is altijd even kijken of het wel klopt.Kdacht dat dit toch wel beetje algemene kennis was. Als je dit soort dingen al niet ziet dan snap ik dat je denkt dat Putin retarded is.
Maar dat zegt meer over je eigen gebrek aan kennis over de situatie dan over Putin.
Dat het hemd nader is dan de broek, dat is algemene kennis. De appel valt niet ver van de boom etc.

Kun je daar verder met je lege voorspellingen ingegeven door angst en een kansloos en onzeker bestaan
Nope, we gaan immers gewoon door.
Prijs per barrel staat niet gelijk aan prijs aan de pomp.Ik dacht dat jullie zo argwanend waren tov de MSM maar wat in dat AD artikel staat"
Zie ik nog niet terug in de charts.
Amerikaanse verkiezingen en mid terms zijn dan ook geen nieuws. Kweetnie helemaal waar je het over hebt.Het nieuws is geen algemene kennis. Het is altijd even kijken of het wel klopt.
Dus als je snapt dat ze in Amerika om de 4 jaar presidentsverkiezingen hebben, en om de 4 jaar mid terms, dan mag je bij Putin aan tafel? Wat loop jij allemaal te raaskallen.Maar ga nu niet net doen alsof jij het snapt, want dan had je wel bij Poetin aan tafel gemogen, als de nieuwe Rasputin. Kun je daar verder met je lege voorspellingen ingegeven door angst en een kansloos en onzeker bestaan.
Nee, kneus, schaam je voor deze taalverkrachting:Dat het hemd nader is dan de broek, dat is algemene kennis.
Sinds wanneer bepalen de Saoedi's de prijs aan de pomp in de VS?Prijs per barrel staat niet gelijk aan prijs aan de pomp.
Je snapt er echt helemaal niks van hè?
Zonde van m'n tijd dit.
O.a. vraag en aanbod bepalen de prijs. Onzekerheid heeft ook invloed.Sinds wanneer bepalen de Saoedi's de prijs aan de pomp in de VS?
Bro. Algemene kennis.Nee, kneus, schaam je voor deze taalverkrachting:
"Het hemd is nader dan de rok."

Ik kan dat korter, geleerd van Bill:O.a. vraag en aanbod bepaalt de prijs. Onzekerheid heeft ook invloed.
Despite repeated pleas from the U.S. that the Organization of the Petroleum Exporting Countries (OPEC), under the de facto leadership of Saudi Arabia, should not cut its collective crude oil production at its meeting last week it did just that. The White House had made it clear that a cut in crude oil production and the corollary rise in oil prices would lead to three outcomes that it sees as exceptionally dangerous for the world right now. First, it would add further impetus to the energy price-led surge in global inflation that has prompted rising interest rates around the world that are crimping economic growth. Second, it would significantly boost the state revenues of Russia, as a major exporter of crude oil and gas, enabling its illegal invasion of Ukraine to continue for longer on the back of that funding, costing more lives and increasing the likelihood of escalation into a global nuclear war. And third, it increases the chances that sitting U.S. President Joe Biden will do poorly in the November mid-term elections, making his government less likely to be able to deal effectively with the Russian- and Chinese-led security challenges that the world will face in the remainder of his presidency.![]()
U.S. Looks To Punish Saudi Arabia For Large OPEC+ Cut | OilPrice.com
OPEC+’s decision to cut production shouldn’t have surprised the U.S., but it didn’t, and while the short term impact on prices may be limited, the longer term impact on geopolitical relations will be much largeroilprice.com
Nu nog steeds niet van Japan.

Ik kan me niet voorstellen dat je het tegen mij hebt, ik wordt nooit aangesproken met bro, is ook geen pronoun van me...Bro. Algemene kennis.
Heb je soms een pauper referentiekader? Of ben je soms bang?
![]()

Inderdaad, nog niet.
Nee, dat denk ik niet, sommige landen zullen niet willen of kunnen kiezen.Niet stemmen is toch hetzelfde als tegen stemmenWat een hoop mietjes, 35 landen die niet durven
![]()
Nee, dat denk ik niet, sommige landen zullen niet willen of kunnen kiezen.
(Onderstaande is heel speculatief mijnerzijds)
Armenië had misschien wel voor willen stemmen, maar dat is mogelijk een beetje tricky gezien de ligging en het conflict met Azerbeidzjan.
Abe is daud toch?Inderdaad, nog niet.
Van wikipedia
On 27 February 2022, former prime minister Shinzo Abe proposed that Japan should consider a nuclear sharing arrangement with the US similar to NATO.[53] This includes housing American nuclear weapons on Japanese soil for deterrence.[53] This plan comes in the wake of the 2022 Russian invasion of Ukraine.[53][54] Many Japanese politicians consider Vladimir Putin's threat to use nuclear weapons against a non-nuclear state to be a game changer.[54] Abe wants to stimulate necessary debate: