AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

De slag rond Kherson gaat binnenkort beslecht worden. Hoe staan ze er voor?

Hoorde dat de Russen mss een dam zullen opblazen of zijn het net de Oekraïners die dat zullen doen?
Nah dat is nadelig voor Rusland omdat crimea dan zonder water zit. Zullen de kokhols doen en claimen dat het Rusland was.

Ik heb ook berichten gelezen dat veel troepen (Oekraïne) vanaf Kherson naar het noorden verplaatsen voor een aanval vanaf daar.

De slag rond Kherson gaat binnenkort beslecht worden. Hoe staan ze er voor?

Hoorde dat de Russen mss een dam zullen opblazen of zijn het net de Oekraïners die dat zullen doen?
Dan moet Rusland eerst hun eigen troepen daar weghalen. Burgers zijn dringend opgeroepen Cherson te verlaten

Daar is toch niets gaande? Tenzij je troepen build up in Belarus mee rekent :P

Idd. Al denk ik niet dat Rusland Kherson zonder gevecht gaat opgeven. Daar een nederlaag leiden zou niet best zijn.
Ik denk wel dat ze, de Russen, daar vlot weg gaan. Terug achter de rivier en daar opnieuw een verdediging opbouwen. Ze willen daar niet opgesloten/ afgesloten worden.
En dan Iraanse drones en raketten op Cherson.
Beide hebben blijkbaar belang bij de dam :dunno:
Dat is net als met die gasbuis :dunno:

Meende dat Oekraïne die al terug had en richting Svatove ging (maar nu al anderhalve week ofzo stil staat rond Lyman).
Ik denk wel dat ze, de Russen, daar vlot weg gaan. Terug achter de rivier en daar opnieuw een verdediging opbouwen. Ze willen daar niet opgesloten/ afgesloten worden.
En dan Iraanse drones en raketten op Cherson.
Beide hebben blijkbaar belang bij de dam :dunno:
Dat is net als met die gasbuis :dunno:
terug achter de rivier zou idd goed kunnen.

Begint in mijn ogen steeds duidelijker te worden dat we een oorlog ingemoffeld worden. De Yanks en Russen moeten beide opdonderen uit Oekraine.

Lekkere bondgenoot hebben we met z'n allen.

1666671308012.png

Bijlagen

• 1666671257459.png
    1666671257459.png
    248,9 KB · Weergaven: 19
Wat vinden jullie van de vergelijking met Hitler die keer op keer terugkomt?

Wat vinden jullie van de vergelijking met Hitler die keer op keer terugkomt?
Zal waarschijnlijk komen door het deporteren van Oekraïners uit bezet gebied.
Dat deden de Duitsers ook, en wisten we ook pas na de oorlog wat er echt met die mensen gebeurt is.

En natuurlijk het landje pik, volgens mij is dat al een lange tijd geleden dat een land een oorlog begon om extra grondgebied.

Voor de rest slaat het inderdaad nergens op, Hitler was een heel stuk beter in oorlogvoeren dan putin.

Terug
Naar boven