XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.582
Belangrijk in De Vliegeraar/The Kite Runner.

De vraag is wel in hoeverre je dit, net als in gevangenissen, als homoseksualiteit moet zien.

Ook een misvatting dat dergelijk misbruik een typisch Katholieke aangelegenheid is.
Er is natuurlijk helemaal niets gay's aan jonge jochies in hun reet neuken.

1674042430735.png

Goede regering om met zijn alle in 1 helikopter te gaan. Goed over na gedacht. Poetin zal er wel weer de schuld van krijgen.

Vandaar dat ik het voorbeeld van gevangenissen erbij gaf, eenmaal buiten de muur geven ze toch de voorkeur aan de voorbips. In sommige culturen is de afstand tussen mannen en vrouwen wat groter, dus doe je het met wat voorhanden is.

Ik vind "jonge jochies in hun reet neuken" in de eerste plaats vooral kindermishandeling en heeft weinig te maken met wat twee 'consenting' volwassen in de privacy van hun splaapkamer doen. Daardoor krijgen homoseksuelen een slechte naam, het gelijkstellen van de twee bovenstaande zaken.

• #4.587
Vandaar dat ik het voorbeeld van gevangenissen erbij gaf, eenmaal buiten de muur geven ze toch de voorkeur aan de voorbips. In sommige culturen is de afstand tussen mannen en vrouwen wat groter, dus doe je het met wat voorhanden is.

Ik vind "jonge jochies in hun reet neuken" in de eerste plaats vooral kindermishandeling en heeft weinig te maken met wat twee 'consenting' volwassen in de privacy van hun splaapkamer doen. Daardoor krijgen homoseksuelen een slechte naam, het gelijkstellen van de twee bovenstaande zaken.
De gedachte een man in de reet te neuken is in mijn ogen gewoon uber gay.
En bij kinderen is het ook nog ziekelijk pedofiel.
Daardoor krijgen homoseksuelen een slechte naam, het gelijkstellen van de twee bovenstaande zaken.
Kan je dat citeren? Dat staat namelijk helemaal nergens in mijn post.

De gedachte een man in de reet te neuken is in mijn ogen gewoon uber gay.

En bij kinderen is het ook nog ziekelijk pedofiel.

Kan je dat citeren? Dat staat namelijk helemaal nergens in mijn post.
Zie de ironische opmerking hieronder:

• #4.589
Ja maar ik trek pedofilie en homofilie helemaal nergens gelijk.
Want dan zou het ook gay zijn als je jonge meisjes verkracht.

Tot zover offtopic. Laten we weer ontopic gaan. Hier een super mannelijke vertoning van Zelensky.

Is that a BUK missile, or are you happy to see me?

Goffedomme binnenkort youtube geblokkeerd in Rusland. Zal wel ff wennen worden en een hoop gekloot met VPN’s, maar eigenlijk wel terecht natuurlijk.

Insta is officieel ook verboden maar dat is onverminderd populair gebleven… het enige is gewoon dat je een goede VPN app op je feun moet hebben en dat het soms wat langzamer werkt.

Ja want vrije media is een slecht iets? :roflol:

Bro, kom op. Sinds wanneer is YT vrije media? Alles wat pro Russisch is, is verboden op YT of het wordt maximaal goed verborgen gehouden voor het grote publiek vanwege allerlei sluwe algoritmes. Laat me niet lachen en laat ze lekker de t*fus krijgen met dat Youtube.

Ik kijk beter Redtube.

Bro, kom op. Sinds wanneer is YT vrije media? Alles wat pro Russisch is, is verboden op YT of het wordt maximaal goed verborgen gehouden voor het grote publiek vanwege allerlei sluwe algoritmes. Laat me niet lachen en laat ze lekker de t*fus krijgen met dat Youtube.

Ik kijk beter Redtube.

@Spambod hoe is het leven daar? Gewoon life as usual? Twijfel om in april tripje naar St Petersburg te doen, is dat de moeite waard of zullen veel musea en restaurants gesloten zijn?

• #4.599
Is Rusland nog open voor tourisme?

Is dat verstandig voor Europeaan? Lijkt mij niet dat ze daar op zitten te wachten.

Is Rusland nog open voor tourisme?

Is dat verstandig voor Europeaan? Lijkt mij niet dat ze daar op zitten te wachten.
Jazeker, sprak het hotel en blijkbaar doen veel mensen het. Veel bedrijven doen ook gewoon nog zaken met het deel van de economie dat niet gesanctioned is. Je moet alleen cash meenemen want je credit card doet het niet

Terug
Naar boven