AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Klishchiivka zou ook gevallen zijn. UA zal in Bachmoet in nog nauwere schoenen terecht komen.

Klishchiivka zou ook gevallen zijn. UA zal in Bachmoet in nog nauwere schoenen terecht komen.

Jouw vriendin komt toch uit Hongarije meen ik me te herinneren? Heeft ze contact met familie daar, als ze die heeft? Wat is hun mening over de oorlog? Is het volk daar meer westers georiënteerd of voelen ze zich meer aangetrokken tot de Slavische cultuur?

Hongarije grenst natuurlijk voor een klein stukje direct aan Oekraine dus voor hen daar is het ook redelijk dichtbij allemaal.

Las trouwens in Russische media dat er gisteren 180 Oekrainse soldaten in totaal zijn gedood over heel het land verspreid. Best veel voor een dag.

Zal toch wel IETS van waar moeten zijn maar geen enkele Westerse media outlet die hier over bericht. Echt, zo raar. En als het over burgerslachtoffers gaat staan de kranten en sites er vol mee.

Ik hoor dat er in de Rusiche media niet de gehele waarheid wordt voorgespiegeld. Wat er werkelijk waar ik weet ik niet, want de westerse media is ook niet eerlijk

first casualty in war is truth

Ik heb overigens wel schattingen gezien van westerse outlets dat er ongeveer 100 UA soldaten per dag sterven.

Dus 180 in 1 dag is niet nieuwswaardig veel?

Jouw vriendin komt toch uit Hongarije meen ik me te herinneren? Heeft ze contact met familie daar, als ze die heeft? Wat is hun mening over de oorlog? Is het volk daar meer westers georiënteerd of voelen ze zich meer aangetrokken tot de Slavische cultuur?

Hongarije grenst natuurlijk voor een klein stukje direct aan Oekraine dus voor hen daar is het ook redelijk dichtbij allemaal.
Klopt. We waren deze zomer daar in haar thuisstad, dicht bij Lviv. Zaten dus best dicht tegen de grens met Oekraïne.
Heb in m’n beste Hongaars een gesprek gehad met een oudere kerel (vriend van m’n vriendin haar vader) over de oorlog. De oudere garde is doorgaans vrij Pro Rusland al is haar vader niet pro Rusland gezien hijzelf nog een tijd heeft gekend waar de Russen hun industrie in handen handen. Zei dat er toen veel ruilhandel was, wat drank vind ruil voor een auto oid :o Er werd wel gesproken over “moest Rusland Oekraïne veroveren, dat Hongarije misschien naar pre Trianon grenzen kon gaan”, omdat Rusland hun dat zou geven.

De jongere garde is eerder pro Westers maar dat moet je niet te letterlijk nemen. Heel die LGBTQ en migratie moeten ze niets van hebben. Met best wat kerels gesproken die gays op straat in elkaar slaan, ook wanneer ze in België zijn. Kijken wel op naar de rijkdom van het Westen.

Met best wat kerels gesproken die gays op straat in elkaar slaan, ook wanneer ze in België zijn.

Diepgaande gesprekken. :roflol:

Vaak zijn "potenrammers" wel een beetje erg nieuwsgierig naar de gayscene dat het eerder lijkt alsof ze zelf wat te verbergen hebben en het daarmee proberen te verbloemen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.548

Vaak zijn "potenrammers" wel een beetje erg nieuwsgierig naar de gayscene dat het eerder lijkt alsof ze zelf wat te verbergen hebben en het daarmee proberen te verbloemen.
In heel veel islamitische landen heb je dancing boys. Veel mensen weten dit niet.

In Afghanistan en Pakistan heten ze Bacha Bazi

In Turkije heten ze Zenne

In Marokko heten ze Chleuh

In Nederland heten ze ipne.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.550
Natuurlijk. Als blanke Europese imperialist is het mijn plicht om de Katholieke jongensliefde over alle werelddelen te verspreiden.

Jezus was niet de eerste, maar vooral zeker niet de laatste Mediterraanse jongen die gebloed heeft op iemands kruis.

Laatst bewerkt:

De taalbarrière maakt diepgaande gesprekken onmogelijk. Waren ook allemaal dronken terwijl ik de nuchtere vreemdeling was :P

In Afghanistan en Pakistan heten ze Bacha Bazi
Belangrijk in De Vliegeraar/The Kite Runner.

De vraag is wel in hoeverre je dit, net als in gevangenissen, als homoseksualiteit moet zien.

Ook een misvatting dat dergelijk misbruik een typisch Katholieke aangelegenheid is.

Draadje over mogelijk voorjaarsoffensief:

Als wij verder gaan met Rusland treiteren staan ze dus wel over een tijdje aan de Rijn. Eerst 'al' onze wapens door Oekraine laten verstoken en dan later machteloos toekijken hoe ze weer door west-europa stampen. Das war zweimal.

Als wij verder gaan met Rusland treiteren staan ze dus wel over een tijdje aan de Rijn. Eerst 'al' onze wapens door Oekraine laten verstoken en dan later machteloos toekijken hoe ze weer door west-europa stampen. Das war zweimal.
Want Rusland heeft nog wapens in overvloed?

Het idee dat Rusland ook maar enige kans maakt om met conventionele oorlogsvoering Polen door te komen staat imiddels echt wel volledig op het lijstje fantasie.

Laat staan Duitsland.

• Like
Waarderingen: Pren
Terug
Naar boven