- Waardering
- 7.960
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klishchiivka zou ook gevallen zijn. UA zal in Bachmoet in nog nauwere schoenen terecht komen.
Klopt. We waren deze zomer daar in haar thuisstad, dicht bij Lviv. Zaten dus best dicht tegen de grens met Oekraïne.Jouw vriendin komt toch uit Hongarije meen ik me te herinneren? Heeft ze contact met familie daar, als ze die heeft? Wat is hun mening over de oorlog? Is het volk daar meer westers georiënteerd of voelen ze zich meer aangetrokken tot de Slavische cultuur?
Hongarije grenst natuurlijk voor een klein stukje direct aan Oekraine dus voor hen daar is het ook redelijk dichtbij allemaal.
Er werd wel gesproken over “moest Rusland Oekraïne veroveren, dat Hongarije misschien naar pre Trianon grenzen kon gaan”, omdat Rusland hun dat zou geven.Met best wat kerels gesproken die gays op straat in elkaar slaan, ook wanneer ze in België zijn.

In heel veel islamitische landen heb je dancing boys. Veel mensen weten dit niet.Diepgaande gesprekken.
Vaak zijn "potenrammers" wel een beetje erg nieuwsgierig naar de gayscene dat het eerder lijkt alsof ze zelf wat te verbergen hebben en het daarmee proberen te verbloemen.
Natuurlijk. Als blanke Europese imperialist is het mijn plicht om de Katholieke jongensliefde over alle werelddelen te verspreiden.

De taalbarrière maakt diepgaande gesprekken onmogelijk. Waren ook allemaal dronken terwijl ik de nuchtere vreemdeling wasDiepgaande gesprekken.
Vaak zijn "potenrammers" wel een beetje erg nieuwsgierig naar de gayscene dat het eerder lijkt alsof ze zelf wat te verbergen hebben en het daarmee proberen te verbloemen.

Belangrijk in De Vliegeraar/The Kite Runner.
Als wij verder gaan met Rusland treiteren staan ze dus wel over een tijdje aan de Rijn.
Want Rusland heeft nog wapens in overvloed?Als wij verder gaan met Rusland treiteren staan ze dus wel over een tijdje aan de Rijn. Eerst 'al' onze wapens door Oekraine laten verstoken en dan later machteloos toekijken hoe ze weer door west-europa stampen. Das war zweimal.
Ik hoop t ook niet.
Wel de grondstoffen en financien om ze te produceren en/of kopen. Zie cheapass drones van Iran.