Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Hier is echt niks wat er ook maar enigszins op wijst dat er oorlog is :hahaha:Restaurants, clubs, musea… alles werkt gewoon zoals altijd. En er is hier ook geen gefuck meer met corona, vaccinaties en mondkapjes etc.

Denk dat je als toerist ook gewoon prima “ontvangen” zal worden, zeker in een stad als Sint P.

Ik voorzie geen problemen.

The time is now, they urgently need more equipment and I am personally in favour of supplying tanks to Ukraine."

Olaf Scholz has once again rebooted his security policy, nominating a new defense minister to take the reins. But when it comes to his reluctance to send battle tanks to Ukraine, the German chancellor is still waiting for the U.S. to take the lead.

Logisch, ik las onlangs dat de nieuwste lichting Duitse tanks meteen mechanische problemen hadden. Sommige dingen veranderen nooit. 🤭

Ze zijn wel fan van exotische namen aldaar: Panther, Tiger, Marder, Elefant, Leopard, Puma... 🤭

Vinden jullie nou ook niet dat met de kennis die we nu hebben over de machthebbers in Oekraine (of de partij die de macht heeft OVER Oekraine) en hun manier van handelen zo’n gebeurtenis als MH-17 nu in een compleet ander daglicht komt te staan?

Het opblazen van een oliepijpleiding en numerous other false flag operations zoals die raket die in Polen neerkwam, eigen bevolking beschieten en de vijand daar de schuld van geven, mensen die vervolgens (per ongeluk) vertellen hoe het echt zit gelijk van het toneel verwijderen (zoals die ene dude die laatst sprak over die neergehaalde raket in Dnepropetrovsk)…

Een passagiersvliegtuig neerhalen om de publieke opinie in het Westen mee te krijgen past toch helemaal in dat plaatje en in die manier van oorlog voeren?

Wel echt een extreem ziekelijke manier overigens. Gewoon een heel land en een hele bevolking opofferen, tot de laatste man. Dan ben je écht een slecht mens.

Hitler was tenminste recht door zee.

Elk mens met een beetje werkend verstand heeft zich de laatste jaren kunnen informeren dat er geen reet van klopt

hier-klopt-iets.jpg

Vinden jullie nou ook niet dat met de kennis die we nu hebben over de machthebbers in Oekraine (of de partij die de macht heeft OVER Oekraine) en hun manier van handelen zo’n gebeurtenis als MH-17 nu in een compleet ander daglicht komt te staan?

Het opblazen van een oliepijpleiding en numerous other false flag operations zoals die raket die in Polen neerkwam, eigen bevolking beschieten en de vijand daar de schuld van geven, mensen die vervolgens (per ongeluk) vertellen hoe het echt zit gelijk van het toneel verwijderen (zoals die ene dude die laatst sprak over die neergehaalde raket in Dnepropetrovsk)…

Een passagiersvliegtuig neerhalen om de publieke opinie in het Westen mee te krijgen past toch helemaal in dat plaatje en in die manier van oorlog voeren?

Wel echt een extreem ziekelijke manier overigens. Gewoon een heel land en een hele bevolking opofferen, tot de laatste man. Dan ben je écht een slecht mens.

Ik vind dit allemaal wel erg vergezocht.

Oekraine die de Nordstream heeft opgeblazen? Ze hebben nieteens een marine :roflol:
In mijn ogen was vooral de VS de winner van het buiten gebruik komen van de Nordstream.

Ik vind dit allemaal wel erg vergezocht.

Oekraine die de Nordstream heeft opgeblazen? Ze hebben nieteens een marine :roflol:
In mijn ogen was vooral de VS de winner van het buiten gebruik komen van de Nordstream.

Ik zeg toch

Machthebbers in Oekraine (dus Zelensky zijn bende) en / of de mensen die de macht hebben OVER Oekraine, dwz de VS. Ik denk dat inmiddels wel gesteld kan worden dat beide partijen zeer nauw samenwerken of in feite zelfs één zijn.
Kom op, wel scherp blijven.

Als ik die Zelensky zie op tv krijg ik al kots neigingen, wat een toneel speelt ie zeg.

Ik outangle hem gewoon onwijs

Bevolking opofferen, daar hebben Russische leiders van Stalin t/m Poetin wel enige terughoudendheid in gelukkig. :D

Niet dat het bij Oekraïne allemaal padvinders en koorknaapjes zijn,

• Haha
Waarderingen: Pren
Net zoals de Minsk verdragen? :P

Een beetje zoals Hitler die bleef beweren dat hij Czechoslovakia niet binnen zou vallen, toch aan het begin van het jaar zijn leger op de grens parkeerde, toen toch binnen viel omdat er 'veel etnisch Duitse mensen woonde die bij Duitsland wilde horen en Czechoslovakiaa in zijn ogen bij Duitsland hoorde'.

Dat zou je enigsinds kunnen vergelijken met

Putin die bleef beweren dat hij Oekraine niet binnen zou vallen, toch aan het begin van het jaar zijn leger op de grens parkeerde en toen toch binnen viel omdat er 'veel etnisch Russen woonde die bij Rusland wilde horen en Oekraine in zijn ogen bij Rusland hoorde'

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.620
Was er in Tjecho-Slowakije toen ook een burgeroorlog die al 8 jaar duurde?

Terug
Naar boven