Maar niet in gelijke mate als “Het Westen”.Wel de grondstoffen en financien om ze te produceren en/of kopen. Zie cheapass drones van Iran.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar niet in gelijke mate als “Het Westen”.Wel de grondstoffen en financien om ze te produceren en/of kopen. Zie cheapass drones van Iran.
Hoe gaan wij wapens maken als we bezet zijn door een 3e macht of weet jij iets wat ik niet weet en zijn wij nu in razende vaart aan het produceren? Volor zover ik weet geven we bestaand materiaal weg en wordt dat niet 1 2 3 aangevuld
Jij loopt wel erg op de feiten vooruit met een bezetting. Ik pareer slechts jouw stelling dat al onze wapens door Oekraine worden verstookt door te zeggen dat tegen die tijd de russen ook geen wapens meer hebben. Mijn vermoeden is zelfs dat zij eerder zonder zitten wij.Hoe gaan wij wapens maken als we bezet zijn door een 3e macht of weet jij iets wat ik niet weet en zijn wij nu in razende vaart aan het produceren? Volor zover ik weet geven we bestaand materiaal weg en wordt dat niet 1 2 3 aangevuld
fixedJij loopt wel erg op de feiten vooruit met een bezetting. Ik pareer slechts jouw stelling dat al onze wapens door Oekraine worden verstookt door te zeggen dat tegen die tijd de russen ook geen wapens meer hebben, wij ook geen wapens meer hebben. Mijn vermoeden is zelfs dat zij eerder zonder zitten wij.
Hoe gaan wij wapens maken als we bezet zijn door een 3e macht of weet jij iets wat ik niet weet en zijn wij nu in razende vaart aan het produceren? Volor zover ik weet geven we bestaand materiaal weg en wordt dat niet 1 2 3 aangevuld
Die zal nu wel flink aan de tand gevoeld worden door wat Yanks.
Vraagje @Spambod
In hoeverre zou jij het beantwoorden/filmen van deze topics gevaarlijk vinden?
![]()
Als je onze eigen media moet geloven, zou de Youtuber en critici allang in Siberië zitten.
Denk dat dat idd wel meevalt. Bald and Bankrupt moest min of meer op gesprek komen. Dit zouden beelden zijn van dat interview:Niet. Ik denk niet dat de overheid tijd en zin heeft om achter iedere loser aan te gaan die op straat wat zegt of in het eenkamerappartement van zijn moeder filmpjes zit te monteren over dit soort onderwerpen.
En MOCHT dat soort content iemand tegen het zere been stoten zal je zeer waarschijnlijk eerst gewoon gewaarschuwd worden en gevraagd om het weg te halen etc. Geloof er niks van dat je gelijk in de boeien wordt geslagen en levenslang wordt opgesloten. Dat is gewoon bullshit.
Grote youtubers met miljoenen followers is natuurlijk een ander verhaal. Maar die worden ook dikwijls gesponsord door allerlei buitenlandse NGO’s om anti-government propaganda te verspreiden en dan ben je wat mij betreft gewoon gelijk aan een buitenlandse spion en moet je worden vervolgd. De meesten van dat soort figuren schuilen nu ook ergens in het buitenland.
Rusland heeft volgens mij echt nog genoeg wapens in petto, dat riedeltje dat ze door hun voorraden heen zijn horen we al sinds mei 2022.
Soms wel grappig om te kijken imo.
In mei was alles bijna op en alsnog hebben ze van juni tot een paar dagen geleden enorm veel kruisraketten afgevuurd.Ik ben wel benieuwd hoe je tot die conclusie bent gekomen.
Ik wil niet zeggen dat ik het beter weet, of dat wat je zegt niet waar is, maar ik ben gewoon benieuwd waar deze informatie vandaan komt.
Als held ontvangen en asiel aanbieden. Groot in de mediaDie zal nu wel flink aan de tand gevoeld worden door wat Yanks.
Wil je asiel? Sure, als je bruikbare militaire informatie hebt.
Ik geloof ook niet dat het bijna op is bij de Russen, maar hoeveel (hoogwaardig) materieel is het Westen nu kwijt?In mei was alles bijna op en alsnog hebben ze van juni tot een paar dagen geleden enorm veel kruisraketten afgevuurd.
Ze zijn ook enorm veel tanks en andere voertuigen naar Wit-Rusland aan het versturen, voor de show of voor een nieuw offensief. Dat dat hun laatste spul is kan ik moeilijk geloven.
Ze hebben niet veel terrein meer gewonnen maar houden vooralsnog stand, met zogezegd niets, of bijna niets meer in stock. Het is toch een aanzienlijk stuk land dat ze bezetten.
Dat hun stock lager is dan aan het begin van de oorlog geloof ik zeker, dat het bijna op is niet.
Het 'afgeschreven' materieel maar ook het gloednieuwe om te testen.Ik geloof ook niet dat het bijna op is bij de Russen, maar hoeveel (hoogwaardig) materieel is het Westen nu kwijt?
Nou, dat wierp z'n vruchten af.Afghanistan heeft Amerika zo'n 2,3 triljard gekost over de 20 jarige periode. Oftewel 115 miljard per jaar.