apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Geniaal. Laten we beginnen met België.We kunnen ook onzelfs nuken dan heeft Putin geen leverage meer.
Get mindgamed
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geniaal. Laten we beginnen met België.We kunnen ook onzelfs nuken dan heeft Putin geen leverage meer.
Get mindgamed
Ik snap dat jij en vele anderen zo denken, maar wij hebben daar waarschijnlijk niets over te zeggen.Een Irak, Afghanistan en Mali zijn niet ons grondgebied. Het is niet ons pakkie aan.
Onze nationale veiligheid riskeren voor een corrupt kutland is een no-go.
Het een sluit het ander toch niet uit?Een Irak, Afghanistan en Mali zijn niet ons grondgebied. Het is niet ons pakkie aan.
Onze nationale veiligheid riskeren voor een corrupt kutland is een no-go.
In elke oorlog is het plebs slechts cannonfodder.Ik snap dat jij en vele anderen zo denken, maar wij hebben daar waarschijnlijk niets over te zeggen.
Mee eens, maar na decennia van gekonkel en dreiging kan je niet verwachten dat zoiets wat er speelt in Oekraïne geen respons uitlokt.In elke oorlog is het plebs slechts cannonfodder.
Daarom ben ik dus groot tegenstander van oorlog. Het zijn altijd de jonge jongens en burgers die het leven verliezen. Niet de politici of de oorlogszuchtige bejaarden zoals @RonnReeves
De Russische invasie is de respons.Mee eens, maar na decennia van gekonkel en dreiging kan je niet verwachten dat zoiets wat er speelt in Oekraïne geen respons uitlokt.
Ik liet het niet voor niets open.

Ik denk dat Putin een witte vlag gaat zwaaien. Veel meer ruimte krijgt hij niet.Ik liet het niet voor niets open.
Maar daar is natuurlijk wel een reactie op te verwachten, net als dat er een reactie komt op het leveren van tanks.
Denk je dat Putin nog genoeg vrienden heeft ? Ik denk dat hij de zomer niet haalt. Zijn opvolger staat al klaar... elke fuk up is er teveel aan.
Genoeg andere mong*len hierIk denk dat hij meer vrienden heeft dan jij op dit forum. Staat jouw opvolger al klaar?
Nu doe je jezelf toch echt te kort.