Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

@inVorm Houten tanks en lego tanks tellen niet mee he :D

Dit zijn ook standaard oneliners om discussie uit de weg te gaan, zeg dan niks(oja, dat was het eigenlijk al)
Met de opmerking dat wij als buitenstaanders genaaid worden met hogere prijzen omdat alles uit Oekraïne lijkt te komen. Heb je de discussie zelf al naar een heel laag niveau gebracht.

Prima ook om hieraan mee te betalen toch @RonnReeves ;)

Ik snap werkelijk niet dat 'we allemaal' in het toneelstukje van Zelensky trappen.
Volodymyr Oleksandrovytsj Zelensky is een Oekraïens politicus, komiek, acteur en auteur; dit zegt toch genoeg ?

In Rusland lijkt niemand echt last te hebben van de oorlog, terwijl wij als buitenstaanders genaaid worden met hogere prijzen omdat alles uit Oekraïne lijkt te komen.
Joe Biden Reaction GIF by The Democrats

Op zich valt de dieselprijs mij momenteel nog reuze mee. Ik had echt over de 2,50 per liter verwacht. Wat niet is kan nog komen natuurlijk.

Dat denk jij.
Maar dit zal met je referentie kader te maken hebben. Ik ben niet zoals jij, nooit geweest, en zo verwijfd zal ik ook nooit worden.
Wie jankt er nu over een paar euro en loopt er te klagen via zijn toetsenbord?
Ga werk zoeken of ga trainen.
Ik jank niet over een paar centen, terwijl 1000km verderop mensen lijden ook voor onze vrijheid.

Dat denk jij.
Maar dit zal met je referentie kader te maken hebben. Ik ben niet zoals jij, nooit geweest, en zo verwijfd zal ik ook nooit worden.
Wie jankt er nu over een paar euro en loopt er te klagen via zijn toetsenbord?
Ga werk zoeken of ga trainen.
Ik jank niet over een paar centen, terwijl 1000km verderop mensen lijden ook voor onze vrijheid.

:haha:

Zeg je dat ook tegen alleenstaande moeders die noodgedwongen in een G-Energie label huurhuisje zitten en hun energierekening van 200,00 naar 800,00 hebben zien gaan? Ga toch werken of trainen kut.

Man man, the level of ignorance on you is shameful.

Dit zijn ook standaard oneliners om discussie uit de weg te gaan, zeg dan niks(oja, dat was het eigenlijk al)
Waar wil je over discussiëren dan ?

Je hebt nog niet 1 geldig argument opgevoerd. Je diskwalificeert jezelf al op voorhand wegens gebrekkige kennis.

:haha:

Zeg je dat ook tegen alleenstaande moeders die noodgedwongen in een G-Energie label huurhuisje zitten en hun energierekening van 200,00 naar 800,00 hebben zien gaan? Ga toch werken of trainen kut.

Man man, the level of ignorance on you is shameful.
Ow... jij neemt het  nu op voor de mensen die het zwaar hebben?

Net ging het nog om je eigen welvaart.
Wat een ruggengraat loze klaploper ben jij. Het lukt je geeneens om voet bij stuk te houden.

Dan ga je toch naar Rusland.

Serieus?
Die 200 euro bij de energie rekening op ?

En ook voor jou geldt natuurlijk... als je het ergens anders beter kunt krijgen, dan ga je toch.
Leef je vrijheid.
Dit is nou een perfect voorbeeld van de gemiddelde D66'er. Enig idee hoe veel mensen in Nederland al moeite hebben om de rekeningen te betalen?

"In 2019 hadden 574 duizend huishoudens een inkomen onder de lage-inkomensgrens. Dat is 7,7 procent van alle huishoudens (CBS, 2021)."
Hier gaat het om mensen die niet eens naar de Albert Heijn kunnen laat staan 200 euro per maand betalen dat hoogstwaarschijnlijk in april/mei een schuld wordt door de afrekening.

Dit zijn cijfers over Nederland dus laat staan de andere landen in de EU...

Dit is nou een perfect voorbeeld van de gemiddelde D66'er. Enig idee hoe veel mensen in Nederland al moeite hebben om de rekeningen te betalen?

"In 2019 hadden 574 duizend huishoudens een inkomen onder de lage-inkomensgrens. Dat is 7,7 procent van alle huishoudens (CBS, 2021)."
Hier gaat het om mensen die niet eens naar de Albert Heijn kunnen laat staan 200 euro per maand betalen dat hoogstwaarschijnlijk in april/mei een schuld wordt door de afrekening.

Dit zijn cijfers over Nederland dus laat staan de andere landen in de EU...
Voor deze oorlog hadden deze mensen het ook niet breed. Maar niemand wordt met een schuld geboren. En ik geef ook minder uit dan ik verdien. Deed ik ook toen ik nauwelijks diploma s had en achter een vuilniswagen liep.
Kansen genoeg, vacatures genoeg.

Je maakt maar wat van je leven of niet, maar val daar anderen niet mee lastig.

Met de opmerking dat wij als buitenstaanders genaaid worden met hogere prijzen omdat alles uit Oekraïne lijkt te komen. Heb je de discussie zelf al naar een heel laag niveau gebracht.
Pas me snel aan het niveau aan waar ik post:trollface:

In 2019 hadden 574 duizend huishoudens een inkomen onder de lage-inkomensgrens. Dat is 7,7 procent van alle huishoudens (CBS, 2021)."
Wat heeft een situatie van 2019 met de oorlog in Oekraïne te maken?

Terug
Naar boven