AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

“Alle Oekrainers verdedigen hun land met trots en zijn bereid hun leven te geven in de strijd tegen het kwaad.”

• Sad
Waarderingen: Vonk

“Alle Oekrainers verdedigen hun land met trots en zijn bereid hun leven te geven in de strijd tegen het kwaad.”

Hoe langer dit zo doorgaat des te groter de kans dat de burgers zelf een burgeroorlog starten tegen de zittende regering. Dit wordt zo langzamerhand wel echt een scenario dat niet meer ondenkbaar is.

Ik snap werkelijk niet dat 'we allemaal' in het toneelstukje van Zelensky trappen.
Volodymyr Oleksandrovytsj Zelensky is een Oekraïens politicus, komiek, acteur en auteur; dit zegt toch genoeg ?

In Rusland lijkt niemand echt last te hebben van de oorlog, terwijl wij als buitenstaanders genaaid worden met hogere prijzen omdat alles uit Oekraïne lijkt te komen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.664
Ik snap werkelijk niet dat 'we allemaal' in het toneelstukje van Zelensky trappen.
Volodymyr Oleksandrovytsj Zelensky is een Oekraïens politicus, komiek, acteur en auteur; dit zegt toch genoeg ?

In Rusland lijkt niemand echt last te hebben van de oorlog, terwijl wij als buitenstaanders genaaid worden met hogere prijzen omdat alles uit Oekraïne lijkt te komen.

Europa betaalt de grootste prijs, strikt genomen gezien over de gehele bevolking (los van de geleden doden). Maar daar doen we in Europa ook echt wel alles aan om dat zo te houden of zo niet nog erger te maken.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Hoe langer dit zo doorgaat des te groter de kans dat de burgers zelf een burgeroorlog starten tegen de zittende regering. Dit wordt zo langzamerhand wel echt een scenario dat niet meer ondenkbaar is.

Tsja, dat is lastig in te schatten want via media krijg je daar natuurlijk helemaal niks van mee. Het narratief is dat de bevolking zich compleet achter de regering schaart en iedereen bereid is om te sterven voor een vrij Oekraine.

Persoonlijk denk ik dat dat absoluut niet het geval is, zeker in steden als Odessa, waar de bevolking gewoon Russischtalig is.

Wat denk ik wel een zekerheidje is, is dat er echt beestachtig veel Oekrainse soldaten sterven elke dag en dat worden er alleen maar meer en meer. Waar dat allemaal eindigt, geen idee…

Ik vind het erg droevig. Er lijkt ook niet zo snel een einde aan te komen.

Natuurlijk zijn er ook al heel veel Russen gesneuveld, maar vooralsnog voornamelijk beroepsmilitairen en gedetineerden, lol. Van die mobilisatieronde van 300k soldaten zijn de meesten nog steeds in training of zijn ze ergens ver weg van het front gestationeerd.

Het lijkt letterlijk een oorlog te gaan worden tot de laatste Oekrainer. Maar goed, ergens zijn ze er ook zelf schuldig aan, natuurlijk. Het Duitse volk liet Hitler ook aan de macht komen.

Als NATO het allemaal een slecht idee vond hadden ze allang Zelensky afgezet, een wapenstilstand geregeld of andere dingen. Neem aan dat ze er lekker van genieten.
Waarom 'wij' erin trappen is omdat MSM hem belicht als een volksheld terwijl een jaar geleden dit nog een corrupt land was met een corrupte en onervaren president.

Als NATO het allemaal een slecht idee vond hadden ze allang Zelensky afgezet, een wapenstilstand geregeld of andere dingen. Neem aan dat ze er lekker van genieten.
Waarom 'wij' erin trappen is omdat MSM hem belicht als een volksheld terwijl een jaar geleden dit nog een corrupt land was met een corrupte en onervaren president.
Dat schreef ik eerder ook al over corruptie in Oekraïne. Lijkt er op dat Zelensky, Ursula Von der Leyen goed heeft ingepalmd

Dat schreef ik eerder ook al over corruptie in Oekraïne. Lijkt er op dat Zelensky, Ursula Von der Leyen goed heeft ingepalmd

De enige reden dat bijvoorbeeld Duitsland steeds overstag gaat is door inmenging van USA. Zelensky is notabene in zijn zetel geholpen door USA.
Ursala is slechts een puppet ook, middle management.

Overigens op zichzelf al heel bijzonder dat Duitsland zijn eigen industrie compleet om zeep helpt voor de USA.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.671
Zolang the evil empire er maar beter van wordt.

Zolang the evil empire er maar beter van wordt.
061__HA0619_61-1-social.jpg

GettyImages-1324553162-scaled.jpg

Overigens op zichzelf al heel bijzonder dat Duitsland zijn eigen industrie compleet om zeep helpt voor de USA
Gaat Duitsland niet een heleboel tanks bouwen?

De industrie, met name oorlogsindustrie, gaat heerlijk op dit lange conflict.

Gaat Duitsland niet een heleboel tanks bouwen?
Nee man elke leek weet dat tanks inmiddels antiek zijn. Rijdende doodskisten. Dit gedoe met tank is allemaal perceptie vorming. 50 tanks leveren voor een front van miljardmiljoen km lang.

Gaat sowieso nergens over o nee 'onze' tanks zijn veeeeeeeel beter dan de Russische..

top-25-combat-tank-fleets-MAIN.jpg

Nee man elke leek weet dat tanks inmiddels antiek zijn. Rijdende doodskisten. Dit gedoe met tank is allemaal perceptie vorming. 50 tanks leveren voor een front van miljardmiljoen km lang.

Gaat sowieso nergens over o nee 'onze' tanks zijn veeeeeeeel beter dan de Russische..

top-25-combat-tank-fleets-MAIN.jpg

Haha epic dat NK er zoveel heeft :roflol:

Dan ga je toch naar Rusland.
Europa betaalt de grootste prijs, strikt genomen gezien over de gehele bevolking (los van de geleden doden). Maar daar doen we in Europa ook echt wel alles aan om dat zo te houden of zo niet nog erger te maken.
Serieus?
Die 200 euro bij de energie rekening op ?
En ook voor jou geldt natuurlijk... als je het ergens anders beter kunt krijgen, dan ga je toch.
Leef je vrijheid.

Terug
Naar boven