Vorig jaar.
Ik zal het aanpassen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vorig jaar.
2019 is een goed referentie jaar i.v.m. pre corona.Wat heeft een situatie van 2019 met de oorlog in Oekraïne te maken?
Maar alles en iedereen die wakker is geeft nu wel de schuld aan corona en Zelensky.2019 is een goed referentie jaar i.v.m. pre corona.
Ja ken ik ook. Mijn moeder had niets, 3 kinderen tussen de 8 en 12 jaar en een bijstandsuitkering.
Zeg je dat ook tegen alleenstaande moeders die noodgedwongen in een G-Energie label huurhuisje zitten en hun energierekening van 200,00 naar 800,00 hebben zien gaan? Ga toch werken of trainen kut.
Man man, the level of ignorance on you is shameful.
100%Maar alles en iedereen die wakker is geeft nu wel de schuld aan corona en Zelensky.
maar.. wat moeten we met de laag betaalde banen doen dan? Niemand meer leraar worden? Niemand meer in de horeca?Ja ken ik ook. Mijn moeder had niets, 3 kinderen tussen de 8 en 12 jaar en een bijstandsuitkering.
Maar zij kon wel een cursus doen en zich opwerken. Had alleen maar basisschool gedaan en toen de textiel in. Wij hadden vroeger niets, ik droeg tweedehands kleding van een neef van mij.
Ja... je werkt er maar voor. Dat moet een ander ook.
Handje ophouden en een BMW rijden en een koophuis.... zo werkt dat niet.
Toen waren de vaste lasten ook niet zo duur als nu, in verhouding. Maar ook mensen die werken vallen vaak buiten de boot, zeker de groep - die net- buiten de toeslagen valt.Ja ken ik ook. Mijn moeder had niets, 3 kinderen tussen de 8 en 12 jaar en een bijstandsuitkering.
Maar zij kon wel een cursus doen en zich opwerken. Had alleen maar basisschool gedaan en toen de textiel in. Wij hadden vroeger niets, ik droeg tweedehands kleding van een neef van mij.
Je kunt ook overdrijven natuurlijk. Veel mensen met lage inkomens maken niet de allerbeste keuzes, er wordt meer gerookt, gezopen, gegokt ne drugs gebruikt (en dat is nou eenmaal duur). maar dat is gemiddeld. En er zijn zat mensen die hun uiterste best doen en het toch niet redden.Voor deze oorlog hadden deze mensen het ook niet breed. Maar niemand wordt met een schuld geboren. En ik geef ook minder uit dan ik verdien. Deed ik ook toen ik nauwelijks diploma s had en achter een vuilniswagen liep.
Kansen genoeg, vacatures genoeg.
Je maakt maar wat van je leven of niet, maar val daar anderen niet mee lastig.
Het is nooit makkelijk geweest. Alleen even tussen 1978 en 1983 ofzo.... toen de gasbel volop geld leverde voor 'Koos werkeloos'.Toen waren de vaste lasten ook niet zo duur als nu, in verhouding. Maar ook mensen die werken vallen vaak buiten de boot, zeker de groep - die net- buiten de toeslagen valt.
alles afdoen met vroeger gaat hier niet op. alleen tv en internet kost je nu al 55,- in de maand en zorgverz. 200,-. toen ik nog niet particulier verzekerd was betaalde ik hfl 41,- voor zorg dus nu E 18,70 zoiets
Oekraine lijdt voor onze vrijheid?Dat denk jij.
Maar dit zal met je referentie kader te maken hebben. Ik ben niet zoals jij, nooit geweest, en zo verwijfd zal ik ook nooit worden.
Wie jankt er nu over een paar euro en loopt er te klagen via zijn toetsenbord?
Ga werk zoeken of ga trainen.
Ik jank niet over een paar centen, terwijl 1000km verderop mensen lijden ook voor onze vrijheid.
Nu trek je het nivo wel erg omlaag dat ik het zelfs niet bijkan houdenDat denk jij.
Maar dit zal met je referentie kader te maken hebben. Ik ben niet zoals jij, nooit geweest, en zo verwijfd zal ik ook nooit worden.
Wie jankt er nu over een paar euro en loopt er te klagen via zijn toetsenbord?
Ga werk zoeken of ga trainen.
Ik jank niet over een paar centen, terwijl 1000km verderop mensen lijden ook voor onze vrijheid.
U vraagt wij draaien.Gelukkig ben jij er om hem weer naar ongekend hoge waarde te nuanceren
![]()
Voor deze oorlog hadden deze mensen het ook niet breed. Maar niemand wordt met een schuld geboren. En ik geef ook minder uit dan ik verdien. Deed ik ook toen ik nauwelijks diploma s had en achter een vuilniswagen liep.
Kansen genoeg, vacatures genoeg.
Je maakt maar wat van je leven of niet, maar val daar anderen niet mee lastig.
Ik snap sowieso niet dat men hier zo pro-Poetin is. Ik erken direct dat de uitbreiding van de Navo en de EU in de richting van Rusland een bedreiging/provocatie is voor Rusland, maar dat maakt Poetin nog geen heilige. Hoe je het ook wendt of keert, Rusland is een invasie begonnen, die niet nodig was geweest.U vraagt wij draaien.
Het is wel heel erg kort door de bocht om te stellen dat wij allemaal in het toneelstukje van Zelensky trappen. We hebben het (als Het Westen) eigenlijk gewoon aan onszelf te danken. Het was een riskante keuze om met Oekraïne te bemoeien in het verleden en dat pakt nu niet zo goed uit. Het land nu links laten liggen zou een ontzettend groot zwakte bod zijn dus ik begrijp de bemoeienis en wapenleveranties wel.
Ow... jij neemt het nu op voor de mensen die het zwaar hebben?
Net ging het nog om je eigen welvaart.
Wat een ruggengraat loze klaploper ben jij. Het lukt je geeneens om voet bij stuk te houden.

Ja ken ik ook. Mijn moeder had niets, 3 kinderen tussen de 8 en 12 jaar en een bijstandsuitkering.
100%
Er zat al een recessie aan te komen dat door corona en de oorlog een rare wending heeft gemaakt.
Alleen het werkt zeker niet mee
maar.. wat moeten we met de laag betaalde banen doen dan? Niemand meer leraar worden? Niemand meer in de horeca?
En niet met een excuus komen zoals minimumloon etc. want dat zorgt alleen maar ervoor dat het probleem verschuift i.v.m. inflatie en loonstijging voor middelinkomens.

Ik snap sowieso niet dat men hier zo pro-Poetin is. Ik erken direct dat de uitbreiding van de Navo en de EU in de richting van Rusland een bedreiging/provocatie is voor Rusland, maar dat maakt Poetin nog geen heilige. Hoe je het ook wendt of keert, Rusland is een invasie begonnen, die niet nodig was geweest.
Velen zijn gewoon pro-Poetin om zo hun afkeer tegen de/het EU/VS/NAVO/WEF/globalisme enz. vorm te geven.Ik snap sowieso niet dat men hier zo pro-Poetin is. Ik erken direct dat de uitbreiding van de Navo en de EU in de richting van Rusland een bedreiging/provocatie is voor Rusland, maar dat maakt Poetin nog geen heilige. Hoe je het ook wendt of keert, Rusland is een invasie begonnen, die niet nodig was geweest.
Velen zijn gewoon pro-Poetin om zo hun afkeer tegen de/het EU/VS/NAVO/WEF/globalisme enz. vorm te geven.
Iedereen die zegt dat Het Westen als enige schuldig is aan deze oorlog door Poetin in het nauw te drijven.
Iedereen die zegt dat Het Westen als enige schuldig is aan deze oorlog door Poetin in het nauw te drijven.