- Waardering
- 20.663
Vind het wel wat hebben. Straalt tenminste cultuur en sfeer uit. Nieuw dak erop en kloar. Beter dan die zielloze Nederlandse bebouwing van tegenwoordig.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind het wel wat hebben. Straalt tenminste cultuur en sfeer uit. Nieuw dak erop en kloar. Beter dan die zielloze Nederlandse bebouwing van tegenwoordig.

Straalt ook behoorlijk in denk ik als het koud is buiten![]()
Alleenstaand ben je gewoon zwaar kansloos op de huizenmarkt in deze tijd.
Toch vraag ik mij af hoe zwaar een vliegvakantie, dagje uit, auto, nieuwe tv of stereotoren etc. 35 jaar geleden drukte op het maandelijkse inkomen van een gezin.
Wonen zoveel goedkoper dan nu, maar was een dikke bmw of vliegvakantie niet voor weinigen weggelegd? Je kreeg nog de kleren van je oudere broer die er uit was gegroeid, nu ondenkbaar.
Vliegen was toen duurder, maar minder gebruikelijk.Alleenstaand ben je gewoon zwaar kansloos op de huizenmarkt in deze tijd.
Toch vraag ik mij af hoe zwaar een vliegvakantie, dagje uit, auto, nieuwe tv of stereotoren etc. 35 jaar geleden drukte op het maandelijkse inkomen van een gezin.
Wonen zoveel goedkoper dan nu, maar was een dikke bmw of vliegvakantie niet voor weinigen weggelegd? Je kreeg nog de kleren van je oudere broer die er uit was gegroeid, nu ondenkbaar.
Tegenwoordig hebben we ze meer ' spullen' en vakantie naar verre oorden lijken bijna verplicht. Bv naar Japon voor 10K en dan maar janken over de nrg prijsAlleenstaand ben je gewoon zwaar kansloos op de huizenmarkt in deze tijd.
Tegenwoordig hebben we ze meer ' spullen' en vakantie naar verre oorden lijken bijna verplicht. Bv naar Japon voor 10K en dan maar janken over de nrg prijs
Een dagje uit, bv dierentuin Emmen is wel veel veel duurder dan vroeger. Maar dan heet het tegenwoordig ook een beleving.
Zo schrijven de Jappen het zelluf.Nachtjapon? Dat is alleszins toch geen grote hap uit iemand zijn of haar budget.

Wejo vooroordelenMensen die nu op hun 25ste een huis kopen zijn nu ook gewoon heel vaak geholpen door hun ouders
Hier niet, zelf hard voor gewerkt. Incl luxe pony vakanties
Door boomer ouders die met een modaal inkomen een huis hebben kunnen kopen dat nu ruim 5 ton waard is?
Living the dreamWerken vanuit huis, terras en restaurant met riante voedselvergoeding.