XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

En hetzelfde geldt voor al die transgender onzin. Hoeveel mensen geven nou daadwerkelijk een f**k om al die onzin? Misschien een paar honderd activisten?

En kijk wat er allemaal voor ze gedaan wordt.
Vraag me af wanneer de eerste transgender mee gaat doen aan de Olympia. Dat wordt wat

En hetzelfde geldt voor al die transgender onzin. Hoeveel mensen geven nou daadwerkelijk een f**k om al die onzin? Misschien een paar honderd activisten?

En kijk wat er allemaal voor ze gedaan wordt.

Op welke manier bedoel je dit?

Ik ben namelijk van mening dat als mensen transgender zijn ze dat moeten kunnen zijn. Persoonlijke vrijheid en niemand heeft er last van.

Alleen als je gaat zeuren om allemaal bijzondere aanpassingen, daar ben ik het er niet mee eens.

Ik ben namelijk van mening dat als mensen transgender zijn ze dat moeten kunnen zijn. Persoonlijke vrijheid en niemand heeft er last van.

Alleen als je gaat zeuren om allemaal bijzondere aanpassingen, daar ben ik het er niet mee eens.
Tot dat een transgendervrouw jouw dochtertje meedogenloos verslaat met een sportcompetitie.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.825

Ik doel op alle woke transgender BS in de media, het onderwijs, woke aanpassingen in de NL taal, onzinnige gender studies en genderlessen op scholen, genderneutrale toiletten, genderneutraal taalgebruik, pronouns he/him etc, het wegvagen van de traditionele lijnen wat mannen mannelijk maakt en vrouwen vrouwelijk.

Het normaal maken wat niet normaal is.

Er zijn geen 50+ genders. Er zijn 2 genders en een shitload aan geestesziektes. Je omlaten bouwen is niet normaal en kinderen hierin onderwijzen is ook niet normaal.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.827
Wat wordt er dan daadwerkelijk gedaan voor het kleine aantal echte transgenders?
Ik ga het je niet weer uitleggen. Deze discussie is al honderden keren gevoerd. Als je het nog steeds niet ziet dan kan ik er ook niks meer aan doen.

Wat wordt er dan daadwerkelijk gedaan voor het kleine aantal echte transgenders?
De hele goegemeente past zich aan om een stel activisten niet voor het hoofd te stoten. En de meerderheid gaat onder aanvoering van de media voorop, omdat je anders gecanceld wordt. Geldt voor alle woke onderwerpen overigens. Zwarte Piet is daar niet anders in.

De hele goegemeente past zich aan om een stel activisten niet voor het hoofd te stoten. En de meerderheid gaat onder aanvoering van de media voorop, omdat je anders gecanceld wordt. Geldt voor alle woke onderwerpen overigens. Zwarte Piet is daar niet anders in.
Je zegt het goed, er wordt van alles gedaan voor de activisten, maar niet voor de mensen waar het daadwerkelijk om draait.

TERF!
:trollface:

Daar wordt dus wel voor gestreden.

Transvrouwen die als man door de puberteit zijn gegaan hebben simpelweg een oneerlijk voordeel. Hoef je ook niet over te discussieren.

Als je die toelaat moet je het gebruik van AAS ook toestaan.

Manufacturing Consent is een non-fictieboekvan Noam Chomsky en Edward S. Herman uit 1988. Centraal hierin staat manipulatie van de massamedia door de Amerikaanse overheid en het grote bedrijfsleven, middels het door de auteurs benoemde propagandamodel.
Het hoeft niet altijd een complot te zijn. De werking van de media in dezen is veel eenvoudiger uit te leggen imo. Media willen views en clicks. Artikelen die woede opwekken, genereren veel views en clicks en dus hebben media er baat bij om polariserende meningen te verspreiden.
Daarbij zijn veel mediafiguren (iig op radio, tv en sociale media) gewoon aandachtsgeil zijn en willen ze diezelfde standpunten innemen of verdedigen om maar te laten zien dat ze zo geweldig zijn.
Dan is er daarnaast nog een select groepje mensen (grotendeels ook binnen die mediafiguren), die andersdenkenden trachten te cancelen. Iets waar de media dan weer graag op inspeelt om meer views te genereren.

Het is een vicieuze cirkel, aangewakkerd en in stand gehouden door mensen die er belang bij hebben. De stille meerderheid houdt zijn mond. Of uit angst of omdat ze is wijsgemaakt dat ze heel veel verdriet kunnen voorkomen door zich een klein beetje aan te passen. Dat is iig veruit het meest voorkomende argument dat ik hoor om zwarte piet aan te passen: "ach, als je met een roetveegpiet zoveel pijn kunt voorkomen, waarom zou je dat dan niet doen?"

Nou hier een mooi boekje voor ons complotdenkertjes;

Kunnen we dan nu weer terug naar de vernietiging van Oekraïne etc.?

Lijkt een enerverende maand te worden zo.

Terug
Naar boven