MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

:roflol:

• Haha
Waarderingen: Pren
Ik vraag me af op iets ingediend via "ikdeburger" ooit effect heeft gehad.

• Like
Waarderingen: Pren
Vraag me af hoeveel van die mails daadwerkelijk aankomen en niet al door mail flow rules worden tegengehouden door de IT afdeling.

Hoogstwaarschijnlijk niet. Onderaan de pagina staat het volgende:

"Wij kregen van een aantal leden van de Tweede Kamer het bericht dat emailbombardementen averechts werken en tot irritatie leiden.
Kan je nagaan wat echte bombardementen doen.
Daar in #Oekraine nu met Nederlandse steun en wapens."

Ik zou het sws niet zo serieus nemen als je aan komt met 'ik verbied jullie als volksvertegenwoordigers om het werk te doen waar jullie voor gekozen zijn omdat deze kleine groep mensen het er niet mee eens is'

Kunnen ze niet gewoon netjes een verzoek tot heroverweging van de besluiten indienen oid?

En waar heb je het over, 8000 mensen? Zou toch volslagen debiel zijn als een oproep van 8000 mensen op deze manier het daadwerkelijk effect hebben waar ze op doelen? Als elke groep van een paar duizend mensen de regeringen maar alles kan verbieden of opleggen kunnen we net zo goed stoppen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.812
Ik zou het sws niet zo serieus nemen als je aan komt met 'ik verbied jullie als volksvertegenwoordigers om het werk te doen waar jullie voor gekozen zijn omdat deze kleine groep mensen het er niet mee eens is'

Kunnen ze niet gewoon netjes een verzoek tot heroverweging van de besluiten indienen oid?

En waar heb je het over, 8000 mensen? Zou toch volslagen debiel zijn als een oproep van 8000 mensen op deze manier het daadwerkelijk effect hebben waar ze op doelen? Als elke groep van een paar duizend mensen de regeringen maar alles kan verbieden of opleggen kunnen we net zo goed stoppen.
Een groep van nog geen 1000 man heeft ervoor gezorgd dat zwarte piet werd verboden.

• #4.817
  • #4.819
En hetzelfde geldt voor al die transgender onzin. Hoeveel mensen geven nou daadwerkelijk een f**k om al die onzin? Misschien een paar honderd activisten?

En kijk wat er allemaal voor ze gedaan wordt.

En hetzelfde geldt voor al die transgender onzin. Hoeveel mensen geven nou daadwerkelijk een f**k om al die onzin? Misschien een paar honderd activisten?

En kijk wat er allemaal voor ze gedaan wordt.

In de UK (en Zweden & Finland) zijn ze gelukkig al een tijdje wakker. Nu de rest van het Woke Westen nog.

Terug
Naar boven