- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat worden leuke rechtszaken.![]()
SpaceX curbed Ukraine's use of Starlink internet for drones -company president
SpaceX has taken steps to prevent Ukraine's military from using the company's Starlink satellite internet service for controlling drones in the region during the country's war with Russia, SpaceX's president said Wednesday.www.reuters.com
Geen idee wat de voorwaarden van Starlink zijn.
Ik ook niet, maar het is gevestigd in de VS, dus stupide rechtszaken zullen sowieso volgen.
Helemaal niets of niemand hier over het vermeende gebruik van chemische wapens? Komt dat omdat de MSM dat volledig links laten liggen? Ik schrijf bewust "vermeend", omdat volgens het principe van trust but verify er natuurlijk nog niets daadwerkelijk geverifieerd is. Maar alle signalen staan wat mij betreft wel op donker oranje / rood.
Nep.
Waaruit blijkt dat het chemische/bio wapens zijn en hoe zie je dat terug in het filmpje? Er zijn totzover ook nog geen adapties (beelden daarvan) doorgevoerd in de frontlinie. Mochten deze wapens gebruikt worden, dan zou je (i) enorme hoeveelheid aan propaganda en verwijten zien en (ii) nogal wat filmpjes waarin CBRN maskers en kleding wordt ingezet.
'Spasmes' zijn niet zo gek wanneer je een lading shrapnel in je benen/rug krijgt geknald, terwijl je in een praktisch bevroren beek ligt, en naast een uitvallend motorisch systeem, ook omlaag wordt getrokken door je zware uitrusting die zich heeft volgezogen met water. De granaat lijkt overigens op een gemodificeerde VOG-17 granaat.
![]()
![]()
Wat je steeds meer ziet is dat er FPV drones (zoals in het 2e en 3e filmpje) met munitie accuraat loopgraven invliegen en op contact ontploffen. Zo kun je nog accurater, dan drones die granaten laten vallen (filmpje 1), de vijand uitschakelen, ook wanneer zij dieper in een loopgraaf zitten.

Waarom zou Oekraine het risico nemen om alle sympathie en steun te verliezen door kleinschalig chemische wapens in te zetten?
Vergeet niet dat die Azov gasten knettergek zijn.Waarom zou Oekraine het risico nemen om alle sympathie en steun te verliezen door kleinschalig chemische wapens in te zetten?
Op hoger niveau zullen ze dat wel willen. Dat levert meer en betere wapens op. Oekraïne heeft steeds de high ground gekozen, ook al executeren de Russen burgers, verkrachten ze jonge meisjes etc. Op lager niveau kan ik me voorstellen dat er wel eens wat excessen plaatsvinden. Als je ziet wat doe Oekraïners soms aantreffen, dan wil je wil een paar Russen laten lijden voor hun beestachtige gedrag. Ik denk niet dat er altijd netjes gevangenen genomen worden, overigens van de Russen bekend dat ze soms ook gewoon orders krijgen om geen gevangenen te nemen.Waarom zou Oekraine het risico nemen om alle sympathie en steun te verliezen door kleinschalig chemische wapens in te zetten?
Ja, wat in die filmpjes van @apfelstrudel wordt getoond zijn met vrij hoge zekerheid géén chemische wapens. Er duidt ook niets wat op mij overkomt als chemische wapens. Heb het filmpje van jou niet gekeken.Dat was alweer oude informatie, in de YT video die ik deelde zijn nieuwe beelden dacht ik? Of ik loop enorm achter
Edit, ik zie nu dat filmpje van 5 feb, dat lijkt dezelfde video te zijn als waar Redacted mee in hun podcast komt.
Dus allemaal 1 grote hoax? Of waar rook is? @2Stronk jij bent heel zeker van je zaak?
. Dit zal er wel mee te maken hebben dat escalatie met het inzet van deze wapens nogal snel op de loer ligt naar letale chemische wapens. Daarnaast kunnen burgers vluchten bij gebruik naar een veilige plek (uiteendrijven als doel) tegenover uit een hol drijven om recht de vuurlinie in te rennen om te worden afgeslacht.Alleen in lage concentratie EN in de openlucht. In gebouwen (of stadions) mag het niet. De Russen hebben dat een aantal jaar geleden gedaan tijdens een gijzeling. Die hadden traangas in een gebouw gebruikt met een te hoge concentratie, zijn flink wat doden gevallen.mag dus in een gewapend conflict/oorlog geen traangas gebruiken, maar de politie wel tegen eigen burgers.
Alleen in lage concentratie EN in de openlucht. In gebouwen (of stadions) mag het niet. De Russen hebben dat een aantal jaar geleden gedaan tijdens een gijzeling. Die hadden traangas in een gebouw gebruikt met een te hoge concentratie, zijn flink wat doden gevallen.
. Wtf.Geproduceerd door Johnson & Johnson.hmm ik zie nu dat het geen traangas was dat ze gebruikten.![]()
Moscow theater hostage crisis - Wikipedia
en.wikipedia.org
Maar carfentanyl, een stof 100x sterker dan normale fentanyl. Wtf.
Het is wachten op musclecarfentanylhmm ik zie nu dat het geen traangas was dat ze gebruikten.![]()
Moscow theater hostage crisis - Wikipedia
en.wikipedia.org
Maar carfentanyl, een stof 100x sterker dan normale fentanyl. Wtf.

Idd, net alsof er in oorlogstijd nog naar de 'overheid' wordt geluisterd. Alles vervaagd in die shit.Vergeet niet dat die Azov gasten knettergek zijn.
Onwaarschijnlijk maar zeker niet onmogelijk. Plus een kat in het nauw maakt rare sprongen.