- Waardering
- 11.762
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
corruptie loont?Is normaal. Weinig landen in Europa waar je dikkere auto’s ziet dan in Rusland, Oekraine, Belarus etc.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
corruptie loont?Is normaal. Weinig landen in Europa waar je dikkere auto’s ziet dan in Rusland, Oekraine, Belarus etc.
Zelensky: 'Oekraïne klaar om hulp te bieden'
De Oekraïense president Zelensky heeft gezegd dat zijn land klaar is om de nodige hulp te bieden aan Turkije in de nasleep van de aardbeving.
"We betuigen onze condoleances aan de families van de slachtoffers en wensen de gewonden een spoedig herstel. Wij staan naast de mensen van Turkije in deze moeilijke tijd. We staan klaar om de nodige hulp te bieden om de gevolgen van de ramp te boven te komen.", zegt Zelensky.
Wat een topvent is het… Heeft het zelf even niet makkelijk nu, maar desalniettemin bereid om ook anderen te helpen in moeilijke tijden. Veel beter ga je ze niet tegenkomen, wat een mensenmens. Ook goed dat het toch nog even in alle landen op het nieuws komt, zodat niemand het mist.
Uit betrouwbare bron vernomen dat Von der Leyen flink anaal is genomen.
![]()
Daarom lacht ze nog.Denk je? Hij lijkt me nou niet echt iemand met een enorme p**mel.

MH17
Ja dat snap ik, maar toestemming?
Ja, blijkbaar wel.

Who cares ? Het gaat niet om de details in een oorlog.Toestemming voor wat?
Aan wie en voor welke handeling(en)?
Was het toestemming, of opdracht?Who cares ? Het gaat niet om de details in een oorlog.
Precies... lekker belangrijk.
Dan heb ik ook geen idee waar je het over hebt..Who cares ? Het gaat niet om de details in een oorlog.
Who cares, je snapte er toch al te weinig van.