Klopt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt
Een klok die niet loopt, heeft ook gelijk op veel punten.Putin’s Speech Analysis: Bioweapons and Human Experimentation in Ukraine![]()
Putin’s Speech Analysis: Bioweapons and Human Experimentation in Ukraine
For those who have not read Putin’s transcript from his speech today, September 30th, 2022; I highly recommend you do so.bioclandestine.substack.com
Geen verkeerde speech. Wel langdradig. Komt niet over als een gestoorde oorlogszuchtige gek, i.t.t. wat ze je hier op tv willen doen geloven. En op heel veel punten heeft hij gelijk.![]()
Signing of treaties on accession of Donetsk and Lugansk people's republics and Zaporozhye and Kherson regions to Russia
A ceremony for signing the treaties on the accession of the Donetsk People's Republic, the Lugansk People's Republic, the Zaporozhye Region and the Kherson Region to the Russian Federation took place in of the Grand Kremlin Palace’s St George Hall.en.kremlin.ru
Heb je het gelezen?Een klok die niet loopt, heeft ook gelijk op veel punten.
Dat maakt het binnenvallen van een buurland nog niet oke.
Ik luister steeds meer naar Radio 1 en je zal er versteld van staan hoe vaak het over dit soort zaken gaat en hoe kritisch de geluiden zijn die je daar hoort. Ook Wierd Duk had het recent over de Nord Stream 2 tijdens zijn podcast. De Telegraaf en dé nieuwszender van onze staatsomroep vallen denk ik toch ook wel onder de noemer msm, of bedoelt men daar alleen de journaals op RTL en NPO1 mee?Zal het op de msm nog eens over Nord Stream sabotage gaan? Ik kan er maar niks over vinden afgelopen tijd, 4 maanden geleden daarentegen stond het er vol van.
Wat is dit nou weer voor gelul zeg.Zojuist ging het op Radio 1 trouwens over de aanpassingen in de boeken van Roald Dahl en men was er voornamelijk op tegen.
Hoe bedoel je?
Ik luister steeds meer naar Radio 1 en je zal er versteld van staan hoe vaak het over dit soort zaken gaat en hoe kritisch de geluiden zijn die je daar hoort. Ook Wierd Duk had het recent over de Nord Stream 2 tijdens zijn podcast. De Telegraaf en dé nieuwszender van onze staatsomroep vallen denk ik toch ook wel onder de noemer msm, of bedoelt men daar alleen de journaals op RTL en NPO1 mee?
Zojuist ging het op Radio 1 trouwens over de aanpassingen in de boeken van Roald Dahl en men was er voornamelijk op tegen.