Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Ik luister steeds meer naar Radio 1 en je zal er versteld van staan hoe vaak het over dit soort zaken gaat en hoe kritisch de geluiden zijn die je daar hoort. Ook Wierd Duk had het recent over de Nord Stream 2 tijdens zijn podcast. De Telegraaf en dé nieuwszender van onze staatsomroep vallen denk ik toch ook wel onder de noemer msm, of bedoelt men daar alleen de journaals op RTL en NPO1 mee?

Zojuist ging het op Radio 1 trouwens over de aanpassingen in de boeken van Roald Dahl en men was er voornamelijk op tegen.

:goodidea:

Dat die verhalen van Roald Dahl helemaal woke aangepast worden, dat kind is gewoon dik en fl**ker op met je genderneutraliteit.
Ik heb afgelopen sinterklaas overigens ook met verbazing geluisterd naar die aangepaste liedjes, vroeger werd je tenminste nog bang gemaakt met de roe en een enkeltje Spanje in de zak, dat is ook allemaal niet meer voor die tere kinderzieltjes?

Dat die verhalen van Roald Dahl helemaal woke aangepast worden, dat kind is gewoon dik en fl**ker op met je genderneutraliteit.
Ik heb afgelopen sinterklaas overigens ook met verbazing geluisterd naar die aangepaste liedjes, vroeger werd je tenminste nog bang gemaakt met de roe en een enkeltje Spanje in de zak, dat is ook allemaal niet meer voor die tere kinderzieltjes?
Hoe creëer je mietjes !

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.965
In plaats van dat ze dan hun eigen woke verhalen schrijven, passen ze andermans literatuur en levenswerk aan. Van iemand die notabene niet meer leeft. Een schande.

Maja, je kan niet verwachten dat een groepje mediocre woke flapdrollen met iets succesvols op de schoppen komt. Kijk maar naar al die woke comics.

Laatst bewerkt:
vroeger werd je tenminste nog bang gemaakt met de roe en een enkeltje Spanje in de zak, dat is ook allemaal niet meer voor die tere kinderzieltjes?

Tegenwoordig mag niks meer eng, gevaarlijk, negatief oid zijn.

Je mag niet meer winnen of verliezen met een spelletje maar iedereen in een 'winnaar door het meedoen' Stel je voor dat iemand gedreven en gemotiveerd is om te winnen.

Alles mtb spelen moet zacht en zo veilig mogelijk zijn want 'oh stel je voor dat je een wondje hebt of leert wat pijn doet'
Pijn leer je van en hoort bij je ontwikkeling.

Als je gepest wordt en je slaat de pestkop op zijn neus heb jij het ineens gedaan want 'nee we lossen alles met onze woorden op'

Meanwhile hele geneneraties jongens gaat helemaal naar de klote omdat ze zichzelf niet kunnen zijn of ontwikkelen op school en in de maatschappij. Goh gek he?

Laatst bewerkt:
  • #4.967
The Dumb Adventures of Woke Superman
‘Superman: Son of Kal-El’ is bisexual, against climate change, and an imperialist tool

January 25, 2022 William Schwartz
Last October saw a shocking event in comics news as we learned that Superman is gay. Well, technically bisexual, though Superman: Son of Kal-El has yet to show any scenes of him being sexually attracted to a woman. Then about a week later, we learned that Superman would march in a climate change rally.
1676904248668.jpg

1676904431339.jpg

Get the f**k outta here

En @Robin blijkt de homofiele sideshow van batman, maar dat wisten we al.

• #4.968
Tegenwoordig mag niks meer eng, gevaarlijk, negatief oid zijn.

Je mag niet meer winnen of verliezen met een spelletje maar iedereen in een 'winnaar door het meedoen' Stel je voor dat iemand gedreven en gemotiveerd is om te winnen.

Alles mtb spelen moet zacht en zo veilig mogelijk zijn want 'oh stel je voor dat je een wondje hebt of leert wat pijn doen'
Gvd het hele idee aan een melkgebit is dat je nog nieuwe krijgt dus boeiend als er een paar kapot gaan omdat je op je bek gaat.

Als je gepest wordt en je slaat de pestkop op zijn neus heb jij het ineens gedaan want 'nee we lossen alles met onze woorden op'

Meanwhile hele geneneraties jongens gaat helemaal naar de klote omdat ze zichzelf niet kunnen zijn of ontwikkelen op school en in de maatschappij. Goh gek he?
Dat komt omdat modern feminisme een woke vorm van kanker is die uitzaait in de hersentjes van kinderen.

Ja, maar wat is de echte drijvende kracht daarachter, het kleine aantal woke drammers, of de uitgeverijen en mensen die de rechten hebben op de boeken en financiele belangen hebben bij het opnieuw uitbrengen van de boeken?

Kan je iets op youtube vinden, een stukje radio 1, npo, Jinek, Op1 waarin iemand de neiging heeft dat Amerika weleens achter de sabotage kan zitten? Ik ben aan het zoeken, omdat 4 maanden geleden alles bol stond van de beschuldigingen naar Rusland, wie anders en dat dit een terroristische daad was waarop zware sancties zouden moeten staan.

Pieter Cobelens, die regelmatig bij VI aanschuift om over Rusland te vertellen dacht zelfs dat Putin zijn eigen brug bij de Krim had opgeblazen.

Wierd Duk wordt door de msm verafschuwd omdat hij er objectief in staat en beschuldigd als Putin sympathisant, heeft inderdaad zijn eigen podcast en een column in Telegraaf, verder zie ik hem weinig en als hij ergens zit wordt hij zwaar onder vuur genomen.
Ik zal straks zoeken of ik iets kan vinden.

Maar wat isj jouw definitie van msm? Als je dat zelf beperkt tot de 2 avond journaals en de gangbare talkshows, dan heb je waarschijnlijk niet eens gelijk. Jort Kelder en Sven Kockelmann vallen er dan ook onder.

Dat komt omdat modern feminisme een woke vorm van kanker is die uitzaait in de hersentjes van kinderen.

Er stond ooit een nieuwsartikel op de NOS dat modern feminisme mogelijk deels de oorzaak is van het extreem slecht presteren van de jongens op school.

Ik had dat gedeeld op Instagram omdat dit een topic is wat mijn interesse heeft en het mij persoonlijk ook raakt omdat ik hier in mijn tijd zelf al last van had.

Vervolgens kreeg mijn ex dus serieus een bericht van een vriendin van haar dat ze het niet oke vond dat ik zulke dingen deelde en dat het anti feministisch was.
Screenshot_20230220_155307.jpg

Que een discussie van 2 uur hierna :roflol:

Screenshot_20230220_155701.jpg

Screenshot_20230220_155951.jpg

Relatie was sws al dying hier mede door dit soort shit.

Laatst bewerkt:
Dat is niet waar, schade aan je melkgebit betekend vaak ook schade aan de onderliggende tanden of kiezen.

Oke fair geloof ik best, heb ik weinig verstand van en het was enigsinds een overdreven simpleficatie van het punt.

Maar in mijn ogen is er niks mis mee als een kind pijn of lichten verwondingen oploopt dmv spel en avontuur en op die manier een belangrijke ontwikkeling doormaakt en zichzelf de omgeving en gevaar beter leert kennen.

Er stond ooit een nieuwsartikel op de NOS dat modern feminisme mogelijk deels de oorzaak is van het extreem slecht presteren van de jongens op school.

Ik had dat gedeeld op Instagram omdat dit een topic is wat mijn interesse heeft en het mij persoonlijk ook raakt omdat ik hier in mijn tijd zelf al last van had.

Vervolgens kreeg mijn ex dus serieus een bericht van een vriendin van haar dat ze het niet oke vond dat ik zulke dingen deelde en dat het anti feministisch was.
Bekijk bijlage 577901

Je bent iets vergeten te blurren.

Ik luister steeds meer naar Radio 1 en je zal er versteld van staan hoe vaak het over dit soort zaken gaat en hoe kritisch de geluiden zijn die je daar hoort. Ook Wierd Duk had het recent over de Nord Stream 2 tijdens zijn podcast. De Telegraaf en dé nieuwszender van onze staatsomroep vallen denk ik toch ook wel onder de noemer msm, of bedoelt men daar alleen de journaals op RTL en NPO1 mee?

Zojuist ging het op Radio 1 trouwens over de aanpassingen in de boeken van Roald Dahl en men was er voornamelijk op tegen.

Welke mening een omroep heeft over woke gebeuren is niet zo heel interessant. Kan je voor of tegen zijn. Daar kan je nooit iemand voor op de vingers tikken.

Wel is het kwalijk dat onwelgevallig nieuws over Nord Stream, of zo maar een president die al verklapt het te gaan uitschakelen door kenners gewoon helemaal verzwegen wordt. Dat je via andere kanalen op zoek moet gaan naar dat fragment van Biden want op gewone radio of tv kom je het nergens tegen. Het is toch bizar, je zou bijna denken alsof je in één richting gestuurd hoort te worden.

• #4.976
Ja, maar wat is de echte drijvende kracht daarachter, het kleine aantal woke drammers, of de uitgeverijen en mensen die de rechten hebben op de boeken en financiele belangen hebben bij het opnieuw uitbrengen van de boeken?
De WEF, overheden en miljardairs zoals Soros.

Het wordt van bovenaf gepushed door allerlei organisaties te subsidiëren die dit uitvoeren. Druk uitvoeren op tegenwerkers en twijfelaars. Tegenstanders cancellen en hun contrsvten/sponsorcontracten ontbinden.

Ik zal straks zoeken of ik iets kan vinden.

Maar wat isj jouw definitie van msm? Als je dat zelf beperkt tot de 2 avond journaals en de gangbare talkshows, dan heb je waarschijnlijk niet eens gelijk. Jort Kelder en Sven Kockelmann vallen er dan ook onder.

Publieke omroep waar het gros van Nederland naar kijkt en luistert. NOS journaal is bijv. dagelijks top 3 best bekeken programma, nieuws op de radio is voor alle zenders hetzelfde geloof ik op de standaard tijden. Denk dat 90% van Nederland dit nieuws als hét echte nieuws beschouwd, en dus als de waarheid. De kijker heeft recht op objectief nieuws, waarbij alle kanten belicht worden. Andere geluiden wordt vaak als complot of nepnieuws beschouwd. Zoals ON nu onder vuur ligt. Het zou toch héél kwalijk zijn als de info over Nord Stream niet objectief gegeven wordt en we helemaal misleid worden?

Ik ben benieuwd of je wat kan vinden. Ik had totaal geen moeite materiaal te vinden van 4 maanden geleden waarbij elke "expert" toch wel te kennen gaf dat Rusland eigenlijk de enige dader kan zijn. Met daarna hoe ernstig dit wel niet moet worden opgevat. Ik zou er graag vanuit willen gaan dat NOS tijdens Corona bijv. echt dacht dat ze het juiste deed, beetje misleiden onder het mom van het grote doel om toch iedereen gevaccineerd te krijgen en de pandemie te (denken te) stoppen. Zou ik zelfs nog in kunnen komen. Maar dit toch niet meer.

Laatst bewerkt:
  • #4.978

Screenshot_20230220_155307.jpg

Dat is probleem met alle mediapropaganda, met name alle social justice propaganda. Er leven veel te veel zwakzinnigen die hier ontzettend vatbaar voor zijn.

Net als al die r**ards die fan zijn van dat geestelijk gehandicapte meisje die door instanties en haar ouders misbruikt wordt om klimaatpropaganda te spuwen om andere zwakzinnigen te overtuigen.
Greta Thunberg

• #4.980
Maar in mijn ogen is er niks mis mee als een kind pijn of lichten verwondingen oploopt dmv spel en avontuur en op die manier een belangrijke ontwikkeling doormaakt en zichzelf de omgeving en gevaar beter leert kennen.
Sterker nog, het is noodzakelijk. Pijn is een ontzettend goede leermeester.

Terug
Naar boven