apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Maar als het voldoet aan de code voor journalistiek zal ik me er bij neerleggen, ook al het nieuws van Human of ZWART is.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar als het voldoet aan de code voor journalistiek zal ik me er bij neerleggen, ook al het nieuws van Human of ZWART is.

Ja ik weet al bij voorbaat dat het vaak tot conflict zal komen. Het zij zo.
Als genoeg dat doen is het zo voorbij met die waanzin.
This is the way.
En niet alleen lichamelijke pijn.Sterker nog, het is noodzakelijk. Pijn is een ontzettend goede leermeester.
Tegen die tijd heb ik mijn kind zo gecounterindoctrineerd dat hij de leraar dan in zijn bek uitlacht en zegt dat ie niet goed bij zijn hoofd is.Ik ben benieuwd hoe het straks gaat zijn als ze je zoontje gaan uitleggen dat hij les gaat krijgen over hoe je vrouwen niet moet verkrachten omdat mannen dit kennelijk zelf niet begrijpen en specifiek uitgelegd moet worden.
En dat dan even goed benadrukt wordt dat zijn natuurlijke jongensgedrag zoals fanatiek zijn met sport en jezelf willen bewijzen eigenlijk toxic masculinity is.
Ja, een bekrompen kijk op de wereld krijgen ze van huis uit al mee.
Heb je het nou over mij of over jezelf?Ja, een bekrompen kijk op de wereld krijgen ze van huis uit al mee.
Beiden

Ik snap er niks meer vanIk ben benieuwd hoe het straks gaat zijn als ze je zoontje gaan uitleggen dat hij les gaat krijgen over hoe je vrouwen niet moet verkrachten omdat mannen dit kennelijk zelf niet begrijpen en specifiek uitgelegd moet worden.
En dat dan even goed benadrukt wordt dat zijn natuurlijke jongensgedrag zoals fanatiek zijn met sport en jezelf willen bewijzen eigenlijk toxic masculinity is.
Tegen die tijd heb ik mijn kind zo gecounterindoctrineerd dat hij de leraar dan in zijn bek uitlacht en zegt dat ie niet goed bij zijn hoofd is.
En dat hij daar dan flink beloont zal worden thuis.
Als hij maar enigzins op mij en mijn vriendin lijkt dan heeft die docent echt een probleem met die kleine van me. Ik heb op de basisschool 2 leraressen jankend de klas uit laten lopen (2 afzonderlijke situaties) omdat ik niet naar ze luisterde, omdat ze allemaal poep liepen te praten en mij oneerlijk behandelde.
Had een keer gevochten en die jonge een blauw oog gegeven. Hij viel met zijn hoofd op zo'n kapstokhouder, je weet wel die langere kapotstrekken op wieltjes). Wilde ze me straf geven. accepteerde ik niet. Was ik tijdens de schooldag van school weggelopen naar huis. Ik was 9. School over de zeik, mijn ouders over de zeik op de school.

+1, en ben er eigenlijk helemaal niet trots op.Als ik ooit een kind krijg en dat op mij lijkt wordt het sowieso en zware kluif voor school en voor ons als ouders
Kan er echt een boek over schrijven. Weet ook vrij zeker dat ze me nu nog wel kennen daar, al is dat niet echt in positieve zin.
www.google.com
Deze situatie was trouwens heel erg van toepassing op nu.Had een keer gevochten en die jonge een blauw oog gegeven. Hij viel met zijn hoofd op zo'n kapstokhouder, je weet wel die langere kapotstrekken op wieltjes). Wilde ze me straf geven. accepteerde ik niet. Was ik tijdens de schooldag van school weggelopen naar huis. Ik was 9. School over de zeik, mijn ouders over de zeik op de school.

En tegen pestgedrag is geweld altijd de oplossing. En dan zo hard dat ze het nooit meer doen. Want pijn is een zeer goede leermeester.
Kreeg als laatste kans een festival voor mongooltjes te organiseren. Was easy, in deze tijden had ik graag @jhonfromtokyo uitgenodigd toen maar was enkel voor mongooltjes +70kgIn mijn geval is het een beetje tweezijdig.
Ik heb uiteindelijk een hoop dingen gedaan die niet correct waren, en het voor school en mijn ouders erg lastig gemaakt soms.
Maar ik zie sommige van die dingen ook als echte overwinning waarbij ik absoluut geen spijt heb van wat ik heb gedaan en ik de school kansen zat gegeven heb om het te voorkomen maar ze dat niet gedaan hebben. Ik durf oprecht ook als volwassen man te zeggen dat ik terecht ben geweest in mijn geweld tegen andere studenten en
In mijn laatste jaar middelbare school kwam alle shit er uit die al jaren opbouwde en uiteindelijk eindigde dat in 4 schorsingen voor vechten, 1x vernielen van een ruit, intimidatie van een student en docent, 6 weken spijbelen en een volledig 'lack of fucks given(kan het niet beter verwoorden)' voor alles wat de school en de rest van de studenten er van vonden. Meeste leerlingen wisten niet eens dat ik nog examen mocht doen.
Uiteindelijk heb ik vrijstelling gekregen van mijn profielwerkstuk omdat door slecht handelen van de school ze mij geen eerlijke kans gegeven hadden om het te maken, en ik oprecht denk dat ze koste wat het kost mij niet nog een jaar op school wilde hebben.
Examens uiteindelijk wel 1.2 gemiddeld hoger gescoord dan de rest van de examenleerlingen
5 jaar later kreeg ik via Facebook een bericht van een van de 4 jongens die ik geslagen heb om zijn excuses aan te bieden en dat hij begreep wat ik had gedaan.
Zo te zien leef ik rentevrij in je hoofdKreeg als laatste kans een festival voor mongooltjes te organiseren. Was easy, in deze tijden had ik graag @jhonfromtokyo uitgenodigd toen maar was enkel voor mongooltjes +70kg

Sorry, homofiele nichtjes leven niet in mijn dikke aardappel
Feitelijk had Niels wel gelijk.Deze situatie was trouwens heel erg van toepassing op nu.
Ik zat in groep 7. Was 9 of 10 jaar oud. Mijn beste vriendje, die ik kende vanaf groep 2, had dat jaar kanker gekregen. Kinderleukemie. Kreeg chemo. Moest zo'n kastje in zijn borst. Drama. Ik kwam daar dagelijks over de vloer. Heel naar om zoiets mee te maken bij je beste vriendje. Laat staan voor hem of zijn ouders.
Die kl***zak, Niels, de vuile rat, was ons aan het uitdagen in de pauze op het schoolplein en noemde hem k**kerlijer en lachte hem uit om zijn ziekte. Het werd zwart voor mijn ogen. Hij rende de school in, ik rende achter hem aan en heb em toen helemaal de t*fus in geslagen, voor zover kinderen in groep 7 dat kunnen. Had hem daarna op de grond geworpen en hij viel dus met zijn hoofd, op zijn oog, op die stang. En hard ook. Janken dat ie deed. Oogkas helemaal paars.
Toen moest ik mij melden bij de leraar en die wilde mij straffen omdat ik gevochten had. Ik legde de situatie uit, de dingen die hij had gezegd en dat hij daarom een pak slaag verdiende.
Volgens haar was geweld nooit de oplossing. Ik vond van wel en dat ik het zo weer zou doen.
Fake bericht! . @Steks ben je gehackt ?
De president heeft niet gezegd dat de VS verantwoordelijk (zullen) zijn voor de verwoesting, hij heeft gezegd dat als er iets zou gebeuren dat het einde zou zijn van North Stream.En de president zelf, is dat ook geen betrouwbare bron. Laten we zeggen, "nieuwswaardige bron" die het vermelden waard is?