- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je vergeet zoiets simpels als nuances.
Daardoor diskwalificeer jij jezelf voor discussies over complotdenken. Men kan met jou geen discussie aangaan.

Dat is denk ik een deel van het probleem ja, net als dat constante geklaag over de ontbrekende berichtgeving in de msm, terwijl die klagers zelfs de msm heel smalbandig definiëren.Je vergeet zoiets simpels als nuances.
Daardoor diskwalificeer jij jezelf voor discussies over complotdenken. Men kan met jou geen discussie aangaan.
Lekker belangrijk wat de mening van anderen is. De mening van de meerderheid staat niet gelijk aan de waarheid.Slechts een minderheid van de bevolking weet/denkt dit. Eenmaal je een complotdenker genoemd wordt in de publieke media heb je bij een grote groep mensen afgedaan.
Huh, sinds wanneer?Je bedoelt dat ik nog in contact sta met de realiteit?
Dat is ook een slechte, dit ook.Dit vat het wel mooi samen en lekker actueel.
Schering en inslag.
![]()
Nuances..Je vergeet zoiets simpels als nuances.
🤦♂️Er zit in mijn optiek een verschil tussen een onderzoeksjournalist en een landverrader, die probeert de usa in een kwaad daglicht te zetten.
Geen enkele interesse in de mening van zo'n man.
Ik twijfel tussen mijn geboorte en het moment van bevruchting.
Over je gender?Ik twijfel tussen mijn geboorte en het moment van bevruchting.
Wie was er eerder dan, Steks of het ei ?Ik twijfel tussen mijn geboorte en het moment van bevruchting.
Ik geloof niet in gender(s).
Het ei, dat onderdeel van de seksuele voortplanting bestaat al vele honderdenmiljoenen jaren.
Complotdenker.
Je vergeet zoiets simpels als nuances.
Geloof er niks van Steks. Volgens mij was jij er eerder dan het bevruchte eitjeHet ei, dat onderdeel van de seksuele voortplanting bestaat al vele honderdenmiljoenen jaren.
Je hebt helemaal gelijk. Mijn excuses.Je vergeet zoiets simpels als nuances.
@Steks is een halfzacht eitje.Geloof er niks van Steks. Volgens mij was jij er eerder dan het bevruchte eitje
Onzin, de overwegende aanname van geleerden of wetenschappers was sinds de Oudheid dat de aarde bolvorming was.Vroeger dacht de grootste groep mensen dat de aarde plat was. Tegenstanders belande op de brandstapel.
Dezelfde wetenschappers die dachten dat de aarde in 6 dagen gemaakt was?Onzin, de overwegende aanname van geleerden of wetenschappers was sinds de Oudheid dat de aarde bolvorming was.
Wat en of de massa daarover dacht is onbekend.
Is waardeloos als je er voor op de brandstapel gooien