apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel makkelijk van en voor beide zijden.Als de Krim een voorwaarde voor vrede is dan zal er nooit vrede komen.
Op zijn hoogst een soort Versailles, je snapt dat NAVO en vooral MIC dat een goed idee vinden.Als de Krim een voorwaarde voor vrede is dan zal er nooit vrede komen.
Zoals in Korea, geen vrede maar een wapenstilstand?Op zijn hoogst een soort Versailles, je snapt dat NAVO en vooral MIC dat een goed idee vinden.
Meer dat Rusland akkoord gaat en over een paar jaar weer opnieuw begint.Zoals in Korea, geen vrede maar een wapenstilstand?
Er is echt geen kans dat Oekraïne de krim in gaat nemen.Rusland zal dit echt niet nog een keer kunnen doen, voordat ze dat leger weer opgebouwd hebben ben je zo tien jaar verder en Oekraïne zal door de hele westerse wereld gesteund worden in de opbouw van een leger de aankomende jaren.
Dat is ook de reden waarom Oekraïne de Krim als voorwaarde heeft, het wordt wel heel moeilijk voor Rusland om deze oorlog nog lang vol te houden.
Terugnemen bedoel je?Er is echt geen kans dat Oekraïne de krim in gaat nemen.
Innemen, terugnemen of hoe je het ook wilt noemen.
Dat geloof ik ook, maar de meerderheid van de overige landen zal dit blijven beschouwen als een onderdeel van Oekraïne. Al was het alleen maar om Rusland dwars te zitten.Innemen, terugnemen of hoe je het ook wilt noemen.
De krim is strategisch van cruciaal belang gezien de havenstad Sebastepol ligt aan de zwarte zee. Rusland zal dit nooit en tenimmer afstaan.
Ze kunnen beschouwen wat ze willen, Rusland heeft daar echt schijt aan.Dat geloof ik ook, maar de meerderheid van de overige landen zal dit blijven beschouwen als een onderdeel van Oekraïne. Al was het alleen maar om Rusland dwars te zitten.
En de rest van de wereld kan Rusland dan gewoon blijven beschouwen als de agressor.Ze kunnen beschouwen wat ze willen, Rusland heeft daar echt schijt aan.
Weer zo'n hardnekkig fabeltje.En de rest van de wereld kan Rusland dan gewoon blijven beschouwen als de agressor.
Ik zal nog eens naar een officiële bron zoeken, maar volgens mij beschouwd de meerderheid van de VN de Krim als Oekraïens grondgebied.Weer zo'n hardnekkig fabeltje.
Het Westen is niet de Rest van de wereld.
Meer landen in de wereld beschouwen Amerika en haar bondgenoten als agressor dan dat ze Rusland zo beschouwen.
De VN?Ik zal nog eens naar een officiële bron zoeken, maar volgens mij beschouwd de meerderheid van de VN de Krim als Oekraïens grondgebied.
f**k de VN.Ja dat zegt dus helemaal niks. Ondertussen willen die landen gewoon ongehindert handel kunnen blijven. Het zal ze aan hun reet roesten wat er in Oekraïne gebeurt, zolang ze er zelf maar niet al teveel economisch last van hebben.Ik zal nog eens naar een officiële bron zoeken, maar volgens mij beschouwd de meerderheid van de VN de Krim als Oekraïens grondgebied.