AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.101
Als de Krim een voorwaarde voor vrede is dan zal er nooit vrede komen.

Rusland zal dit echt niet nog een keer kunnen doen, voordat ze dat leger weer opgebouwd hebben ben je zo tien jaar verder en Oekraïne zal door de hele westerse wereld gesteund worden in de opbouw van een leger de aankomende jaren.

Dat is ook de reden waarom Oekraïne de Krim als voorwaarde heeft, het wordt wel heel moeilijk voor Rusland om deze oorlog nog lang vol te houden.

• #5.107
Rusland zal dit echt niet nog een keer kunnen doen, voordat ze dat leger weer opgebouwd hebben ben je zo tien jaar verder en Oekraïne zal door de hele westerse wereld gesteund worden in de opbouw van een leger de aankomende jaren.

Dat is ook de reden waarom Oekraïne de Krim als voorwaarde heeft, het wordt wel heel moeilijk voor Rusland om deze oorlog nog lang vol te houden.
Er is echt geen kans dat Oekraïne de krim in gaat nemen.

De Krim gaat NOOIT teruggegeven worden. NOOIT. Dan eerder een atoomoorlog.

Erg benieuwd hoe dit allemaal gaat uitdraaien. Ergens denk ik dat er een serieus tegenoffensief zal komen dit jaar. Aan de andere kant heb ik heb idee dat Rusland zich wat inhoudt. Benieuwd hoe snel het gaat gaan eenmaal Bachmoet zal vallen.

Innemen, terugnemen of hoe je het ook wilt noemen.

De krim is strategisch van cruciaal belang gezien de havenstad Sebastepol ligt aan de zwarte zee. Rusland zal dit nooit en tenimmer afstaan.
Dat geloof ik ook, maar de meerderheid van de overige landen zal dit blijven beschouwen als een onderdeel van Oekraïne. Al was het alleen maar om Rusland dwars te zitten.

• #5.113
Dat geloof ik ook, maar de meerderheid van de overige landen zal dit blijven beschouwen als een onderdeel van Oekraïne. Al was het alleen maar om Rusland dwars te zitten.
Ze kunnen beschouwen wat ze willen, Rusland heeft daar echt schijt aan.

En Oekraïne heeft bij lange na niet de manschappen en het materiaal om de Krim in te nemen. De krim is een schiereiland en de Russen hebben i.t.t. Oekraine een floot in de zwarte zee liggen.

• #5.115
En de rest van de wereld kan Rusland dan gewoon blijven beschouwen als de agressor.
Weer zo'n hardnekkig fabeltje.
Het Westen is niet de Rest van de wereld.

Meer landen in de wereld beschouwen Amerika en haar bondgenoten als agressor dan dat ze Rusland zo beschouwen.

• #5.117
De meeste landen te wereld willen ook gewoon handel blijven drijven met Rusland. Maar het Westen wijst met zijn vingertje en opgeheven neusje en verbiedt dat. Dreigt zelfs met sanctied aan landen die dat wel doen. Het Westen denkt dat zij moreel superieur zijn.

Wat ontzettend ironisch is na 20 jaar Afghanistan en Irak. De puinhoop in het M-O, Libië, Syrië, Vietnam, Korea, etc etc. De wereld is klaar met het Westen. Wij gooien onze eigen glazen in vanwege onze enorme hypocrisie.

• #5.118
Ik zal nog eens naar een officiële bron zoeken, maar volgens mij beschouwd de meerderheid van de VN de Krim als Oekraïens grondgebied.
De VN? :roflol:f**k de VN.

Het merendeel van de wereldbevolking heeft inmiddels een tyfushekel aan Amerika.

• #5.119
China, India en Brazilië blijven gewoon handel drijven met Rusland. Dat is al bijna de helft van de wereldbevolking en meer dan 5x de bevolking van de EU.

• #5.120
Ik zal nog eens naar een officiële bron zoeken, maar volgens mij beschouwd de meerderheid van de VN de Krim als Oekraïens grondgebied.

Ja dat zegt dus helemaal niks. Ondertussen willen die landen gewoon ongehindert handel kunnen blijven. Het zal ze aan hun reet roesten wat er in Oekraïne gebeurt, zolang ze er zelf maar niet al teveel economisch last van hebben.

Wat dat betreft is het voor de meeste landen in hun best interest als Rusland dit snel wint.

Terug
Naar boven