MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.081
Is waardeloos als je er voor op de brandstapel gooien :o

Ik zie de complotdenkers en wappies graag wat meer (politieke) invloed hebben in plaats van hoe het er nu uitziet tbf. Het is eenrichtingsverkeer op dit moment
Nee hoor, de wappies hebben een meerderheid in de kamer.

€8 voor een bloemkool :roflol:

Die reactie daaronder ook: "Ik heb hem in de kluis gelegd". :roflol:

NSFW en lijken te zien.

Nog van een tijdje terug, maar nu ook uncensored beelden er tussen.

Kan je iets op youtube vinden, een stukje radio 1, npo, Jinek, Op1 waarin iemand de neiging heeft dat Amerika weleens achter de sabotage kan zitten? Ik ben aan het zoeken, omdat 4 maanden geleden alles bol stond van de beschuldigingen naar Rusland, wie anders en dat dit een terroristische daad was waarop zware sancties zouden moeten staan.

Pieter Cobelens, die regelmatig bij VI aanschuift om over Rusland te vertellen dacht zelfs dat Putin zijn eigen brug bij de Krim had opgeblazen.

Wierd Duk wordt door de msm verafschuwd omdat hij er objectief in staat en beschuldigd als Putin sympathisant, heeft inderdaad zijn eigen podcast en een column in Telegraaf, verder zie ik hem weinig en als hij ergens zit wordt hij zwaar onder vuur genomen.
Ik doelde op deze podcast, vanaf 40 min gaat het specifiek over de Nord Stream.

Het is ook maar net je perspectief, want vanmorgen werd bij spraakmakers precies het omgekeerde argument gevoerd - en terecht imo. Waarom namen zoveel grote media outlets dit verhaal over en werd het op zo veel plekken besproken, terwijl het stuk gebaseerd is op één anonieme bron? Was dit ook gebeurd wanneer het een relatief veel minder bekende journalist was geweest?

Het is ook maar net je perspectief, want vanmorgen werd bij spraakmakers precies het omgekeerde argument gevoerd - en terecht imo. Waarom namen zoveel grote media outlets dit verhaal over en werd het op zo veel plekken besproken, terwijl het stuk gebaseerd is op één anonieme bron? Was dit ook gebeurd wanneer het een relatief veel minder bekende journalist was geweest?

Het verhaal wordt niet 1 op 1 overgenomen als zijnde dé waarheid, maar het opent om de motieven van Amerika eens te belichten. Dat leek op een soort vloeken in de kerk.

Ik doelde op deze podcast, vanaf 40 min gaat het specifiek over de Nord Stream.

Telegraaf heeft ook Leon de Winter, Marianne Zwagerman. Wierd Duk. Maar deze personen worden door de anderen als complotdenkers en Poetin fanaten neergezet. Telegraaf is zo onderhand het enige nieuwsmedium dat niet onder DPG valt.

Op BNR durfde ze vanmorgen iemand te laten vertellen dat wij in het Westen een heel ander beeld hebben over de situatie en ze elders er op een meer nuchtere kijk, een heel ander beeld van de situatie hebben.

Telegraaf heeft ook Leon de Winter, Marianne Zwagerman. Wierd Duk. Maar deze personen worden door de anderen als complotdenkers en Poetin fanaten neergezet. Telegraaf is zo onderhand het enige nieuwsmedium dat niet onder DPG valt.
Da's een feit:
Zodra je de situatie Rusland/Oekraine ook maar enigszins probeert te relativeren cq. nuanceren, ben je voordat je het weet bestempeld tot de "Hitler van de maand"

Op BNR durfde ze vanmorgen iemand te laten vertellen dat wij in het Westen een heel ander beeld hebben over de situatie en ze elders er op een meer nuchtere kijk, een heel ander beeld van de situatie hebben.

Over Laurien Crump: "Goed onderbouwd. Die gaan we dus niet meer terug zien."
Jammer, want ik vind haar verhaal wel degelijk goed in elkaar zitten.

Ja en als je de Russische inval bekritiseerde kreeg je steevast de vraag waar je kritiek was op de VS die Irak, Afghanistan enz. binnenviel.

• #5.098
Ik denk dat het voor zich spreekt dat wanneer een Pulitzerprijs-winnende journalist zoiets schrijft het meer aandacht krijgt dan bij een minder bekende journalist.

• #5.099
Ja en als je de Russische inval bekritiseerde kreeg je steevast de vraag waar je kritiek was op de VS die Irak, Afghanistan enz. binnenviel.
Ja, maar die kwamen vrijheid en democratie brengen.

Er zaten geen nazi's in die landen, dus de situatie was anders.

Verontrustend als Nederlandse backbenchers dit soort kaartjes gaan pushen, sluit aan bij teksten van Zelinsky over dat teruggave van de Krim ook een voorwaarde voor vrede is.

Je hoopt dat dit een onderhandelingsstrategie is...

Terug
Naar boven