Had ik nog nooit van gehoord.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had ik nog nooit van gehoord.
Dat hoort ook niet bij linke indoctrinatie, dus niet zo raar
De meeste mensen geloofden ook niet dat Rusland Oekraïne binnen zou vallen. Waarom keken we in de tijd voorafgaand aan de grootschalige inval afgelopen jaar niet juist teveel de andere kant op? Waarom zou Rustland stoppen als ze zonder gevolgen kunnen doen wat ze willen, terwijl ze laten zien dat ze bereid zijn om steeds verder te escaleren?... Zogenaamd omdat Rusland ons ook wilt binnenvallen? Wie geloofd dat soort onzin nog. Allemaal propaganda gelul om recht te praten wat krom is...
.. Vrede is de way to go...
Omdat Oekraïne geen Navo land is. Als ze een Navo land binnenvallen is het instant WWIII, dus dat gaan ze niet doen.Waarom zou Rustland stoppen als ze zonder gevolgen kunnen doen wat ze willen, terwijl ze laten zien dat ze bereid zijn om steeds verder te escaleren?
Zou je prijsstijgingen wel prima vinden als er een ander Navo land wordt binnengevallen?Omdat Oekraïne geen Navo land is. Als ze een Navo land binnenvallen is het instant WWIII, dus dat gaan ze niet doen.
Alleen als het Frankrijk betreft.Zou je prijsstijgingen wel prima vinden als er een ander Navo land wordt binnengevallen?
Vanwege de bijdrage aan de Navo of...?
Omdat er zoveel Fransen wonen.Vanwege de bijdrage aan de Navo of...?
Ben je voor oorlog wanneer seperatisten een strookje van 10 km in Albanië afscheiden?
Zo kan er een false flag aanval op Albanië worden uitgevoerd als lid van de Navo zonder dat het oorlog wordt.Omdat er zoveel Fransen wonen.
Ik ben per definitie tegen oorlog. Maar burgeroorlog is iets anders. Als groepen worden onderdrukt en daardoor willen afsplitsen hebben ze mijn zegen. Maar dat zijn binnenlandse aangelegenheden waar we sowieso onze vingers niet aan moeten branden.
. En nu wordt er overal in de media gedaan alsof Oekraïne de bakermat van vrijheid en democratie is
.Vanuit mijn optiek hadden we veel eerder moeten reageren, en is er weggekeken. Daarin ben ik niet de enige. Dat je zelf iets anders vindt maakt niet dat mijn beleving niet bestaat. Verder zullen we ook wel van mening blijven verschillen gok ik zo.Er is helemaal niet lang weggekeken in Oekraïne. Wij begonnen ons te bemoeien met hun binnenlandse politiek en hebben een coup gestaged om zo de pro Russische marionet te vervangen voor een pro Amerikaanse marionet. Dit resulteerde in burgeroorlog.
Juist door onze bemoeienis is er daar oorlog.
Voor deze oorlog was een lidmaatschap trouwens nog helemaal niet aan de orde omdat Oekraïne een arm en corrupt kutland is. En nu wordt er overal in de media gedaan alsof Oekraïne de bakermat van vrijheid en democratie is
.
We hebben de bevolking een worst voor gehouden dat ze lid kunnen worden van de EU en de Navo als ze zich verzetten tegen de Russen. Maar we weten allemaal dat dat leugens zijn die niet nagekomen kunnen worden. Heel sneu wat er daar allemaal gebeurd.
Daar heb je helemaal gelijk in.Dat je zelf iets anders vindt maakt niet dat mijn beleving niet bestaat.
blijkbaar niet per seVerder zullen we ook wel van mening blijven verschillen gok ik zo.

Als het om de oorlog in Oekraïne gaat denk ik dat we het over het algemeen niet eens zullen worden.
Als het om de oorlog in Oekraïne gaat denk ik dat we het over het algemeen niet eens zullen worden.
Dat er geen oorlog zou zijn geweest wanneer we vanuit het westen niets hadden gedaan ben ik wel met je eens.
Het alternatief, namelijk dat Oekraïne weer een dictatuur zou worden, vind ik alleen niet beter.
Ik geloof dat het merendeel van de Oekraïnse bevolking tegen corruptie en voor "democratie" is.
Hiernaast vind ik dat Poetin (ook) geen recht had om zijn eigen marionetten te installeren en militair in te grijpen.
Dat we hebben gehandeld in het belang van de mensen die in "vrijheid" willen leven vind ik goed, ongeacht het motief.
Wat de rest van de wereld daarvan vindt zal me aan m'n derriëre corroderen.
Dat mensen zich ondertussen drukker maken om hun centen vind ik jammer.
Daar denkt Navalny vast anders over.Je leeft in een illusie als je denkt dat jij in Nederland meer vrijheid hebt dan (bijvoorbeeld) ik, in Rusland wonende.
Werkt de vpn nog een beetje, of mag je met al je vrijheid zonder vpn op DBB nu 🤣
Werkt de vpn nog een beetje, of mag je met al je vrijheid zonder vpn op DBB nu 🤣