XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Als je een heel klein beetje moeite doet kan je buiten hun aanbod rond snuffelen.
Zelfs op de publieke omroep kan je discussie vinden, het NOS Journaal is niet de plek voor een ander narratief of discussie. Ook in de de DPG media zitten columnisten die enorm kritisch kunnen zijn, denk aan Martin Sömmer in de Volkskrant.

Een site als die van Arno Wellens zou met een Russische aanpak al lang uit de lucht zijn. ON zit zelfs in het publieke bestel.

Het is hier echt niet allemaal geweldig, maar in vergelijking tot een land als Rusland, en ook Oekraïne, is het hier echt wel beter.

Al jaren worden in Rusland kritische journalisten en oppositieleiders linksom of rechtsom, veelal letterlijk, monddood gemaakt.

Zo slecht is het hier gewoon niet.
Hier worden er ook genoeg monddood gemaakt, Vlaams belang bijvoorbeeld word in België uit de politiek geweerd terwijl het 1 van de grootste partijen is, beantwoord mijn vraag nog steeds niet, al ben ik het niet oneens met dat we het hier nu nog niet zo slecht hebben, maar dat denken veel Russen ook.

Vlaams belang bijvoorbeeld word in België uit de politiek geweerd terwijl het 1 van de grootste partijen is, beantwoord mijn vraag nog steeds niet,
Wat heeft dat met vrijheid van nieuwsgaring te maken?

O, ik weet al, het feit dat dit zo gecommuniceerd mag en kan worden ís de bevestiging van vrijheid van nieuwsgaring.

Wat heeft dat met vrijheid van nieuwsgaring te maken?

O, ik weet al, het feit dat dit zo gecommuniceerd mag en kan worden ís de bevestiging van vrijheid van nieuwsgaring.
Stel eens niet zo een moeilijke vragen steks en geef eerst maar eens een antwoord op “hoe weet je dit zo zeker”

Ik ga slapen want jij vind dit te leuk :p

Stel eens niet zo een moeilijke vragen steks en geef eerst maar eens een antwoord op “hoe weet je dit zo zeker”

Ik ga slapen want jij vind dit te leuk :p
Vandaar dat ik hem ook zelf beantwoord.

Naast wat Mentat allemaal opnoemt. Kan je hier ook zonder censuur naar de Nieuwe Wereld en Cafe Weltschmerz luisteren, maar ook Maurice de Hond en Robert Jensen en waarschijnlijk kan je nog veel “erger” vinden als je een beetje moeite doet.

Maar ook aan de andere zijde hebben wij op tv VPRO, Human en Zwart op tv.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.193
Vandaar dat ik hem ook zelf beantwoord.

Naast wat Mentat allemaal opnoemt. Kan je hier ook zonder censuur naar de Nieuwe Wereld en Cafe Weltschmerz luisteren, maar ook Maurice de Hond en Robert Jensen en waarschijnlijk kan je nog veel “erger” vinden als je een beetje moeite doet.

Maar ook aan de andere zijde hebben wij op tv VPRO, Human en Zwart op tv.
In Rusland kan je ook gewoon naar Jensen kijken.

In Rusland kan je ook gewoon naar Jensen kijken.
Kan je ook zonder gevolgen zulke content daar maken en verspreiden?

En dit zijn allemaal opportunistische gelukszoekers?

• Like
Waarderingen: Pren
Cash zal in jouw pauper landje inderdaad nooit afgeschaft worden, bijna alles is daar corrupt en om te kopen.
Was t toevallig een auto gestolen uit Oekraïne?

En gelukkig hebben wij hier nog wel de vrijheid om niet in een onzin oorlog te hoeven vechten.

Hoeveel hebben we er al afgemaakt, 150000 of zo alweer. Nou die zullen wel blij zijn met alle vrijheid die jullie grote leider jullie geeft.

Pauperlandje, “we” hebben er al 150.000 afgemaakt ???

Wtf bro :hahaha:

Lang leve het internet.

Pim is vermoord door een linksextremist.

Navalny zit in een werkkamp, omdat hij kritiek heeft geuit op Poetin.

Ik zie de overeenkomst niet.

Pim is vermoord door een linksextremist, ja… Dan is Navalny dus een buitenlandse spion die gefinancierd door Amerikaanse NGO’s desinformatie verspreidde om de Russische samenleving te ontwrichten.

Beiden zijn even waar. Of onwaar.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.199
De moord op Pim Fortuyn was geen complot vanuit het koningshuis en het opblazen van de Nordstream was ook niet het werk van Amerika.

WTC 7 is niet neergehaald door explosieven.
Trump won door Russian collusion.
Biden heeft niet de verkiezingen gestolen.
Oja en Jeffrey Epstein killed himself.

Operation Northwoods is natuurlijk verzonnen, dit soort dingen zouden de machthebbers natuurlijk nooit doen tegen hun eigen bevolking.

Zo, nu weer tijd voor wat NPO televisie.
:fluit:

Cash zal in jouw pauper landje inderdaad nooit afgeschaft worden, bijna alles is daar corrupt en om te kopen.
Was t toevallig een auto gestolen uit Oekraïne?

En gelukkig hebben wij hier nog wel de vrijheid om niet in een onzin oorlog te hoeven vechten.

Hoeveel hebben we er al afgemaakt, 150000 of zo alweer. Nou die zullen wel blij zijn met alle vrijheid die jullie grote leider jullie geeft.
Wie is we? Jij van achter je scherm bent ook actief in de Oekrainse front line? Call of duty battle for the donbas.

Terug
Naar boven