apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De propaganda machine is sterk in deze.
Gaat o.a. hierom

Dit land zit vol met dit soort hersenloze lakeien en onderdanen:Ohh nee. Hij refereert naar Thierry Baudet. Allemaal disliken![]()
Dit land zit vol met dit soort hersenloze lakeien en onderdanen:
Is dat vreemd?Zelfs met enig nuance is het nog steeds een wandelende schietschijf voor iedereen die deze partij met de grond gelijk wil maken.
Geen Belg zonder ruime kelder....Zelensky moet oprotten. Iemand met enig historisch beseft overweegt zoiets geeneens. Misschien heeft Putin toch een punt wat betreft het nazisme aldaar.
"Zelensky roept iedereen die dat kan op om ten strijde te trekken tegen het Russische leger. Alle inwoners die dat willen kunnen een wapen krijgen om mee te vechten."
Volk, steh auf und Sturm, brich los! 🤭
Trouwens, ik wil nog even een officiële verklaring afleggen. Vrouwelijke Oekraïense vluchtelingen tussen 21 en 40 jaar oud kunnen zich aanmelden bij mij.
En dan heb je gewoon per definitie het gelijk aan je zijde?Eerlijk is eerlijk. Putin draait er niet omheen, zegt waar het op staat.
Ik ben trouwens niet verbaasd.We wisten waar we aan toe waren bij Putin. Dat men verbaast is dat hij daadwerkelijk daad bij woord voegt komt omdat we geconditioneerd zijn door zwakke laffe politici. Die doen immers zelden wat ze zeggen.
Begrijpend lezen is niet jouw sterkste punt hè? Het begint een beetje vervelend te worden dat je er steeds 1 zin uit haalt en die dan compleet uit zijn context trekt.En dan heb je gewoon per definitie het gelijk aan je zijde?
Begrijpend lezen is niet jouw sterkste punt hè? Het begint een beetje vervelend te worden dat je er steeds 1 zin uit haalt en die dan compleet uit zijn context trekt.
Kan je mij citeren waar ik zeg, of waar ik doe lijken, dat hij daarom dan gewoon per definitie het gelijk aan zijn zijde heeft?
Heb je gemist wat er de afgelopen 20 jaar is gebeurd in Irak en Afghanistan? Het Westen is wat dat betreft wel de laatste die de morele superioriteitskaart mag trekken. Was het niet Snowden die beeldmateriaal lekte van o.a. drones die burgers bombardeerden? Er staat mij nog een filmpje bij van een cameraploeg die een hellfire raket kopt.
Maar dat staat er los van. Rusland heeft in deze kwestie gelijk, in mijn opzicht. Westerse expansie is hier de oorzaak.
Ik ben ook niet pro Rusland, ik ben pro vrede. Deze oorlog is onvermijdelijk geworden door de Westerse expansiedrift. Er is dan ook al jaren tal van keren voor gewaarschuwd door zowel Russen (bijv. Putin) als Westerse leiders/politici (bijv. Farage). Het Westen wilt niet luisteren en blijft maar meer en meer druk zetten en de Russische beer meer en meer in een hoek drukken. Dat dit gebeurd door landen zoals Oekraïne een wortel voor te houden lijkt men ook te vergeten. Ik denk dat veel Oekraïners zich nu verraden voelen door het Westen. (Net zoals de Afghanen trouwens maar dat terzijde.) Maar wat hadden ze dan verwacht, dat wij serieus onszelf WWIII in zouden trekken voor hen?
Wat hadden de Westerse leiders gedacht dat er zou gebeuren? I.t.t. het Westen bluffen de Russen niet. Deze hele clusterfuck had simpel voorkomen kunnen worden door officieel te bevestigen dat Oekraïne niet tot de Navo toe zou treden, in ruil dat de Russen Oekraïnes soeveriniteit zouden respecteren.
Dat zeg ik daar idd, en daar sta ik ook achter.Hier zegt je niet dat Poetin, maar dat Rusland gelijk heeft, de aanvulling per definitie heb ik er zelf aan toegevoegd als soort van vraag.
Eerlijk is eerlijk. Putin draait er niet omheen, zegt waar het op staat.
En dan heb je gewoon per definitie het gelijk aan je zijde?
Sinds wanneer kan je op vragende wijze iets concluderen?Dat zeg ik daar idd, en daar sta ik ook achter.
Maar je draait nu om de hete brei heen.
Jij citeert dit stukje tekst van mij:
En concludeert dan hetvolgende:
En nu haal je opeens een ander citaat erbij wat je dus niet in die post deed. Dan ben je dus dingen aan het insinueren. Ik kon nergens uit jouw post halen dat je doelde op die post van mij.
Een insinuatie is een bedekte aantijging.Sinds wanneer kan je op vragende wijze iets concluderen?
"Omdat je je er uit probeert te lullen.Een insinuatie is een bedekte aantijging.
"Ik heb spierpijn in mijn glutes"
"Uh huh, dat komt vast niet van het squaten"
Lol hoezo ben ik dit eigenlijk aan het uitleggen.
ja man whateverIs dat vreemd?
![]()
Ik ben benieuwd hoelang Theo nog bij FvD blijft.