MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Dit lijkt me nou ook weer niet slim.

Het ministerie roept inwoners op om molotovcocktails te maken waarmee ze Russische soldaten kunnen bestoken.

Kunnen we Timmerfrans niet naar het Oostfront sturen? Die eet al die Russische tanks gewoon op en composteert ze tot biomassa.
Als Timmermans ontploft zal de gemiddelde temperatuur door alle vrijkomende methaan met minimaal 3 graden stijgen. Slecht idee!

Ontopic: ik kan nauwelijks geloven dat dit geen fake News is. Gelooft die gast echt dat Rusland dit doet om de aandacht wil afleiden van het klimaatprobleem? Hij zal er goed aan doen om eens verder te kijken dan z’n neus lang is. Misschien valt hem dan ook op dat hij wel wat mag doen aan zijn obesitaspens

• Topic Starter Topic Starter
Als Timmermans ontploft zal de gemiddelde temperatuur door alle vrijkomende methaan met minimaal 3 graden stijgen. Slecht idee!

Ontopic: ik kan nauwelijks geloven dat dit geen fake News is. Gelooft die gast echt dat Rusland dit doet om de aandacht wil afleiden van het klimaatprobleem? Hij zal er goed aan doen om eens verder te kijken dan z’n neus lang is. Misschien valt hem dan ook op dat hij wel wat mag doen aan zijn obesitaspens
Kvond ook nog een paar andere bronnen dus lijkt legit.

Bij het verbranden van opgeslagen lichaamsvet komt ook CO2 vrij. Als we ons allemaal vol vreten kunnen we fungeren als wandelende CO2-opslagunits.

Putins interpretatie van ''speciale missie''

1645784789645.png

Je kunt zeggen over Putin wat je wilt, maar ik zie Beta Rutte deze shit nooit zo alpha aanpakken. Wat een prachtige vent is het toch. Geen softe shit, maar gewoon keihard aanpakken. Hoe kun je hier nou niet van smullen?

Slim geregiseerd natuurlijk. Dat stukje dat hij zijn pen terugwilt blijft leuk.

Laatst bewerkt:
Kzat net Nieuwzuur te kijken en daar vindt men dat we opofferingen moeten maken om Putin te treffen. Dat we de gaskraan zelf dicht moeten draaien.

"Ja dan betaalt de burger een hogere prijs voor brandstof en energie maar er is een oorlog gaande in Europa." Lolwut? Ik zi5 niet te wachtne op €2,50 tot €3,00 (of misschien zelfs hoger) voor een liter.

En dan valt China straks Taiwan binnen en besluit Iran de straat van Hormuz te blockeren. Dan zijn wij allemaal fucked in het Westen omdat onze energietoevoer dan stopt.

Dit conflict kan heel snel veel groter worden.

• Like
Waarderingen: Vonk
Alleen was er helaas wel een lusje van zijn mondkapje kapot.

Dat is gewoon een Russisch verkeerslicht. Tof van Putin dat hij de infrastructuur probeert te verbeteren tijdens deze vredesmissie.

Terug
Naar boven