MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Het is zo jammer dat de meeste stemmen die je kritisch hoort zijn op de berichtgeving vanuit en door het Westen tegelijkertijd allemaal pro-Poetin propaganda hoort blaten zonder eenzelfde kritische noot.

Hierbij denk ik uiteraard ook aan onze KGB kabouter Thierry Baudet.

Wierd Duk doet pogingen tot een wat genuanceerder verhaal.

Wat mij opvalt is dat als je wat kritisch bent op Oekraïne of Navo je al meteen als pro Putin wordt gezien. Ik kan mij niet voorstellen dat deze echt hopen dat Rusland de strijd zal winnen, zelfs Baudet niet.
Enige echt objectieve kanaal vind ik de Nieuwe Wereld, de rest verdedigd of het een of het ander. Wierd Duk beschouw ik ook wel als objectief.

Ik kan mij niet voorstellen dat deze echt hopen dat Rusland de strijd zal winnen, zelfs Baudet niet.
Hij vindt de oorlog in elk geval wel het meest hoopgevende wat hij in zijn leven heeft meegemaakt en hij vindt het fantastisch dat Poetin bestaat.

Ik heb hem laatst ook nog wat horen zeggen over de de uitkomst van dit conflict, maar dat moet ik even terugluisteren om zeker te zijn dat ik hem goed citeer.

Ik heb een aantal keer naar de nieuwe wereld geluisterd, maar imo maken ze veel geluid en zeggen ze weinig concreets.

Laatst bewerkt:
Wat weet jij er eigenlijk van private Ron? Waarheen was je uitgezonden? Welke tours heb jij allemaal gedaan?
Waarom wil jij dit weten ?
Wat ga je doen met die kennis ?

En waarom denk jij dat ik je vraag überhaupt zal gaan beantwoorden na jouw misselijk opmerking hierboven over dat ik die dode Russen en Oekraïners wel leuk zou vinden ?

Ik vind het prima hoor, persoonlijk worden, maar jij kent mij niet.
Zullen we de komende dagen anders een keertje afspreken?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.425
Waarom wil jij dit weten ?
Wat ga je doen met die kennis ?

En waarom denk jij dat ik je vraag überhaupt zal gaan beantwoorden na jouw misselijk opmerking hierboven over dat ik die dode Russen en Oekraïners wel leuk zou vinden ?

Je noemt mij een playstation kind, dan ben ik benieuwd wat private ron allemaal voor tours heeft gedaan waardoor hij de wijsheid in pacht denkt te hebben over oorlogsituaties.

fl**ker toch op man seniele ouwe gek. Wat denk je, dat ik 1 of andere mafkees op internet op ga zoeken om em een paar tikken te geven vanwege een discussie over Oekraïne op een internetforum?

Nee en jij mij ook niet.

Laatst bewerkt:
  • #5.426
Nou, zullen we dan maar weer lief tegen elkaar doen?

Wat ik mij afvraag is , wat is het echte doel van de russen. Wat voor soort oorlog voeren ze uit? Is het de bedoeling dat het traag gaat? Hadden ze al Oekraine "veroverd" als ze geen steun zouden hebben?
Hoeveel waarheid zit er in het verhaal over het leveren van wapens vanuit Iran en China?

Wat ik mij afvraag is , wat is het echte doel van de russen. Wat voor soort oorlog voeren ze uit?
Het Oekraïense broedervolk bevrijden van de nazi’s dacht ik.

Hoeveel waarheid zit er in het verhaal over het leveren van wapens vanuit Iran en China?
Van Iran geloof ik het wel China lijkt mij veel terughoudender. Er zijn al heel veel spanningen tussen de VS en China, openlijk Rusland steunen is niet in hun voordeel, maar hoe langer de strijd in Oekraïne duurt hoe meer geld en ressources het de VS/NAVO kost en het kan de saamhorigheid binnen de NAVO verslechteren wat de Chinezen natuurlijk wel goed uitkomt.

Wat ik mij afvraag is , wat is het echte doel van de russen. Wat voor soort oorlog voeren ze uit? Is het de bedoeling dat het traag gaat? Hadden ze al Oekraine "veroverd" als ze geen steun zouden hebben?
Hier hebben we maar het raden naar.

Zou dit (deels) waar kunnen zijn?

Bruh.

Gisteren is volgens meerdere Russische nieuwsbronnen een aanslag op de president van Transnistrie voorkomen.

Waarom wordt dat niet gemeld in Western media? Zelfs al zou het niet waar zijn, dan heeft het toch alsnog nieuwswaarde? Nu lees op de voorpagina van NOS dat Jack van Gelder 10 jaar geleden een vrouwelijke collega een h**r heeft genoemd.

Gisteren is volgens meerdere Russische nieuwsbronnen een aanslag op de president van voorkomen.

Waarom wordt dat niet gemeld in Western media? Zelfs al zou het niet waar zijn, dan heeft het toch alsnog nieuwswaarde? Nu lees op de voorpagina van NOS dat Jack van Gelder 10 jaar geleden een vrouwelijke collega een h**r heeft genoemd.
Wij hebben nog nooit van Transnistrie gehoord. ;)

Hier hebben we maar het raden naar.
Nee, alles wat er gebeurd heeft als doel tot het komen van een 'one world govrnement'.

De personen die nu nog denken dat dingen organisch gebeuren bivakkeren wat mij betreft al jaren onder een dik pak boter.

Ik steek vanavond een kaarsje voor jullie op (kan meteen de kachel 3 graden lager)

Gisteren is volgens meerdere Russische nieuwsbronnen een aanslag op de president van Transnistrie voorkomen.

• #5.439
IMG_20230310_085818_035.jpg

Aanvallen op energy centrales in Oekraïne. Meerdere gebieden zitten zonder stroom.

En
China's foreign minister said Beijing's relations with Moscow are "imperative" in an unstable world and compared any possible future Chinese arms support for Russia with US weapons sales to Taiwan.

Terug
Naar boven