AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

.

Laatst bewerkt:
.

Laatst bewerkt:
Jij gaat lekker naar de goelag in Siberië.

Gelukkig zal de wereld eerst vergaan voordat de Russen hier op de stoep staan.

Haha die piepen wel anders als hier straks de Russische vlaggen wapperen.

Dat betekent werken in een fabriek en eten wat de pot schaft. Lekker drie keer dag aardappelsoep en savonds wegspoelen met een glas vodka.
Klinkt niet zo slecht als je weet wat ik nu te eten krijg….

• Topic Starter Topic Starter
Amid the ongoing Russian military operations in Ukraine, the country’s Foreign Ministry spokeswoman Maria Zakharova said on Friday that Moscow will have to respond if Sweden and Finland become NATO members.
Niks nieuws dit trouwens. Vriend van me is Fins (echt Fins ;)) en ik liet hem dit berichtje zien. Hij zei dat dit al decennia speelt. Volgens hem is een aansluiting bij de Navo een oorlogsdeclaratie, daarom doen ze het ook niet.

Het land staat daar wel op scherp nu. Zijn ouders zitten er momenteel en hij zegt dat iedereen alles wat nu speelt goed in de gaten houden. Maar het zal niet de eerste keer zijn dat Rusland zich stukbijt op Finland.
Screenshot_20220225-190622_Twitter.jpg

Insert meme about the snow speaking Finnish

Niks nieuws dit trouwens. Vriend van me is Fins (echt Fins ;)) en ik liet hem dit berichtje zien. Hij zei dat dit al decennia speelt. Volgens hem is een aansluiting bij de Navo een oorlogsdeclaratie, daarom doen ze het ook niet.

Het land staat daar wel op scherp nu. Zijn ouders zitten er momenteel en hij zegt dat iedereen alles wat nu speelt goed in de gaten houden. Maar het zal niet de eerste keer zijn dat Rusland zich stukbijt op Finland.
Screenshot_20220225-190622_Twitter.jpg

Je zou er ook niet aan moeten denken dat al die Finnen dan hier heen zouden vluchten. We hebben er al genoeg.

Paar ecto's van 1.70 die na een tik op de borst een meter naar achter gaan?

Meh.

Wel impressed met de conditie van die guy die de stoten uit deelt.
Jij denkt dat jij een kans maakt tegen de Spetsnaz? LOL, jullie pussies krijgen al een hartverzakking bij de gedachte.

Ging overigens meer over het feit hoe ze daar gehard worden. Kunnen veel linkse feministische mietjes van tegenwoordig lering uit trekken.

Ik neuk ze allemaal de moeder.

Grapje, Vlad!

Jij denkt dat jij een kans maakt tegen de Spetsnaz? LOL, jullie pussies krijgen al een hartverzakking bij de gedachte.
Op techniek en ervaring niet, die zijn vele malen meer getraint dan ik.
Maar ik ben absoluut sterker en groter dan minstens 90% van die gasten.
Ging overigens meer over het feit hoe ze daar gehard worden. Kunnen veel linkse feministische mietjes van tegenwoordig lering uit trekken.

Weinig tegenin te brengen.

Al denk ik niet dat op deze manier trainen voor harding echt heel veel uithaalt, doe dit na 3 dagen buiten ergens in een nat veld met honger, vermoeidheid en uitputting, dan praten we verder.

Laffe honden bij de FIA!

Je wilt niet in Rusland rijden, maar in Saudi-Arabië (Jemen) rijden is geen probleem.

Wat dat betreft past de hypocriete selectieve verontwaardiging van Hamilton er wel bij.

Laffe honden bij de FIA!

Je wilt niet in Rusland rijden, maar in Saudi-Arabië (Jemen) rijden is geen probleem.

Wat dat betreft past de hypocriete selectieve verontwaardiging van Hamilton er wel bij.
Money talks, dit is gewoon net even te heet voor iedereen en daarom trekken ze zich terug.

Vind F1 heel leuk maar er is geen enkele vorm van moraliteit in die organisatie.

Al sta ik wel achter het niet racen in Rusland.

Op techniek en ervaring niet, die zijn vele malen meer getraint dan ik.
Maar ik ben absoluut sterker en groter dan minstens 90% van die gasten.

Weinig tegenin te brengen.

Al denk ik niet dat op deze manier trainen voor harding echt heel veel uithaalt, doe dit na 3 dagen buiten ergens in een nat veld met honger, vermoeidheid en uitputting, dan praten we verder.
FYI, dat zijn rookies en die zullen jou waarschijnlijk nog in een vegetatieve staat ombrengen.

"Dan praten we verder'' :roflol: Ja man, jij weet allemaal hoe het werkt. Badass komt even vertellen hoe één van de meest gevreesde special forces getraind moeten worden. Ga je lekker op die crack? Delusional mong**l.

Laffe honden bij de FIA!

Money talks, dit is gewoon net even te heet voor iedereen en daarom trekken ze zich terug.

Vind F1 heel leuk maar er is geen enkele vorm van moraliteit in die organisatie.

Al sta ik wel achter het niet racen in Rusland.
Jammer, want ik vind het wel een leuke baan. :p

Het heeft ook misschien gevolgen voor Haas een Ferrari.

FYI, dat zijn rookies en die zullen jou waarschijnlijk nog in een vegetatieve staat ombrengen.
Op techniek sure, maar ik ben gewoon niet onder de indruk van dat filmpje :roflol:

"Dan praten we verder'' :roflol: Ja man, jij weet allemaal hoe het werkt. Badass komt even vertellen hoe één van de meest gevreesde special forces getraind moeten worden. Ga je lekker op die crack? Delusional mong**l.
Ik weet zeker dat de echte training van deze gasten veel complexer is dan in de barakken en paar buikstoten geven.

Er is een reden waarom het concept van afbreken en opbouwen zo veel gebruikt wordt in militaire organisaties.

Dit voegt gewoon weinig toe en in een veilige omgeving een enkele geanticipeerde pijnprikkel waarna je rustig even kan bijkomen gaat je niet heel hard maken ofzo. Het ziet er leuk uit voor een filmpje maar dat is het dan ook wel.

Het is ook een hele goede manier om onnodig blessures uit te delen trouwens.

Ik weet zeker dat de echte training van deze gasten veel complexer is dan in de barakken en paar buikstoten geven.
Ik heb toch nooit geïmpliceerd dat dat de volledige training is? Dat zijn gewoon rookies die gewoon worden gehard. Daar begint het meestal mee.

Ik vind het overigens wel ironisch dat jij een mening hierover durft te vormen...Was jij niet die homo met een ''man''bun? En diezelfde zwakkeling die één jaar lang in een seksloze relatie zat terwijl hij willens en wetens toekeek hoe zijn vriendin lag te neuken met andere gasten? Of was dat jouw manier om te verharden? Is ook een vorm van masochisme natuurlijk. Zelf @Steks zou die cuck shit niet doen.

Terug
Naar boven