XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Speculatief lulverhaal door iemand die hoogstwaarschijnlijk wordt betaald door het Westen om dit soort artikelen te schrijven.

Mensen hier zijn juist helemaal over de zeik en willen heel dat Oekraine het liefst helemaal platgembombarbeerd zien, vooral na de laatste gebeurtenissen. Rusland gaat nooit een oorlog verliezen.

Speculatief lulverhaal door iemand die hoogstwaarschijnlijk wordt betaald door het Westen om dit soort artikelen te schrijven.

Mensen hier zijn juist helemaal over de zeik en willen heel dat Oekraine het liefst helemaal platgembombarbeerd zien, vooral na de laatste gebeurtenissen. Rusland gaat nooit een oorlog verliezen.
Ik zeg nix.... Afghanistan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.907
Dit horen we natuurlijk al meer dan een jaar.

Volgens Yudin proberen de meeste mensen zich nog steeds af te schermen van de oorlog, „maar zij die durven om te denken accepteren steeds meer dat de oorlog waarschijnlijk zal eindigen in een nederlaag.”
:trollface:

En daar haakte ik af. Zo jammer weer die arrogantie.

Ik vind de Russische kok, de meest accurate en actuele informatie verspreiden.
Hij is boos en lijdt aan post traumatische stress syndroom, hij is het liegen voorbij.
Hij vertelde afgelopen woensdag al over de Russische troepen die zich 2km hadden terug getrokken. En daardoor een gat in de defensie hadden achtergelaten.

Dit, het eerste dat sneuvelt in de oorlog is de waarheid.
Akkoord. Maar vanuit landen waarin nog volledige persvrijheid heerst (en daar hoort Nederland gelukkig ook bij) zijn er toch genoeg bronnen die het nieuws nog zo objectief mogelijk proberen te brengen? Of is dit een naïeve gedachte?

Akkoord. Maar vanuit landen waarin nog volledige persvrijheid heerst (en daar hoort Nederland gelukkig ook bij) zijn er toch genoeg bronnen die het nieuws nog zo objectief mogelijk proberen te brengen? Of is dit een naïeve gedachte?

Heeft heel de corona situatie niet duidelijk zichtbaar gemaakt dat echte persvrijheid helemaal niet (meer?) bestaat en MSM van bovenaf wordt geïnstrueerd dan wel bestuurd?

Heeft heel de corona situatie niet duidelijk zichtbaar gemaakt dat echte persvrijheid helemaal niet (meer?) bestaat en MSM van bovenaf wordt geïnstrueerd dan wel bestuurd?
Nee, dat is mij ontgaan. Wie stuurt volgens jouw dan de NOS aan, om een concreet voorbeeld te noemen?

Terug
Naar boven