- Waardering
- 10.935
Het artikel dat je nota bene zelf hebt gequoot!
Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen
En dan gooien ze er 1 op Moskou en dan breekt alle hel los.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het artikel dat je nota bene zelf hebt gequoot!
O joh meen je niet.Het artikel dat je nota bene zelf hebt gequoot!
![]()
Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen
En dan gooien ze er 1 op Moskou en dan breekt alle hel los.forum.bodybuilding.nl

![]()
Keert publieke opinie over oorlog in Rusland? ’Zou me niet verbazen als leger straks instort’
„Lange tijd nam niemand het woord ’nederlaag’ in de mond. Dat is nu helemaal anders.” Die opvallende constatering maakt Greg Yudin, een onafhankelijke Russische politicoloog in één van zijn analyses o...www.telegraaf.nl
Bedankt voor deze duiding. Dat wist ik niet.Speculatief lulverhaal door iemand die hoogstwaarschijnlijk wordt betaald door het Westen om dit soort artikelen te schrijven.
Ik zeg nix.... Afghanistan.Speculatief lulverhaal door iemand die hoogstwaarschijnlijk wordt betaald door het Westen om dit soort artikelen te schrijven.
Mensen hier zijn juist helemaal over de zeik en willen heel dat Oekraine het liefst helemaal platgembombarbeerd zien, vooral na de laatste gebeurtenissen. Rusland gaat nooit een oorlog verliezen.
Dit horen we natuurlijk al meer dan een jaar.![]()
Keert publieke opinie over oorlog in Rusland? ’Zou me niet verbazen als leger straks instort’
„Lange tijd nam niemand het woord ’nederlaag’ in de mond. Dat is nu helemaal anders.” Die opvallende constatering maakt Greg Yudin, een onafhankelijke Russische politicoloog in één van zijn analyses o...www.telegraaf.nl
Volgens Yudin proberen de meeste mensen zich nog steeds af te schermen van de oorlog, „maar zij die durven om te denken accepteren steeds meer dat de oorlog waarschijnlijk zal eindigen in een nederlaag.”

Wat zijn volgens jouw dan wèl betrouwbare Westerse nieuwsbronnen als het gaat om de 'speciale militaire operatie' van Rusland?
Onsmakelijk beelden, ...als je een beetje door klikt.
Ja bizar..Onsmakelijk beelden, ...als je een beetje door klikt.
Inderdaad. Je zult als Russische moeder maar je dode / verminkte zoon daartussen zien liggen...
Ja het is een bizarre website toen ik het voor het eerst tegenkwam draaide me maag ff om, oorlog is kut man echtInderdaad. Je zult als Russische moeder maar je dode / verminkte zoon daartussen zien liggen...
En nu ongevoelig voor geworden
Geen. Zowel Westerse als Russische bronnen vertrouw ik niet.Wat zijn volgens jouw dan wèl betrouwbare Westerse nieuwsbronnen als het gaat om de 'speciale militaire operatie' van Rusland?
Geen. Zowel Westerse als Russische bronnen vertrouw ik niet.
Akkoord. Maar vanuit landen waarin nog volledige persvrijheid heerst (en daar hoort Nederland gelukkig ook bij) zijn er toch genoeg bronnen die het nieuws nog zo objectief mogelijk proberen te brengen? Of is dit een naïeve gedachte?Dit, het eerste dat sneuvelt in de oorlog is de waarheid.
Akkoord. Maar vanuit landen waarin nog volledige persvrijheid heerst (en daar hoort Nederland gelukkig ook bij) zijn er toch genoeg bronnen die het nieuws nog zo objectief mogelijk proberen te brengen? Of is dit een naïeve gedachte?
Nee, dat is mij ontgaan. Wie stuurt volgens jouw dan de NOS aan, om een concreet voorbeeld te noemen?Heeft heel de corona situatie niet duidelijk zichtbaar gemaakt dat echte persvrijheid helemaal niet (meer?) bestaat en MSM van bovenaf wordt geïnstrueerd dan wel bestuurd?