- Waardering
- 3.543
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een Kinzal heeft er gisteren eentje kapot gemaaktMaar dat betekent ook dat ze er nog door het patriotsysteem komen.
Maar heel precies zullen ze niet zijn.
Ze hebben 2 systemen en die zullen waarschijnlijk allebei bij Kiev staan.Maar dat betekent ook dat ze er nog door het patriotsysteem komen.
Maar heel precies zullen ze niet zijn.
En launcher? Een radar? Welk onderdeel is geraakt? Want een heel systeem uitschakelen met 1 raket lukt niet zolang het geen nuke is
Een heel systeem wss niet idd. Ik meende een launcher gezien er reports waren van raketten die in het wilde weg afgingen. Die werden dan nagenoeg onaangeroerd teruggevonden in een ondermeer een zoo dacht ik.En launcher? Een radar? Welk onderdeel is geraakt? Want een heel systeem uitschakelen met 1 raket lukt niet zolang het geen nuke is
Het is door twee US officials ook bevestigd dat een Patriot systeem is beschadigd. De V.S. en UKR zeggen dus dat een Patriot systeem is beschadigd maar wel operationeel is, en RU zegt dat het systeem is uitgeschakeld.Dit zou de tactiek zijn:
![]()
Is natuurlijk maar een random post dus hoe accuraat is het![]()
Iedereen zegt inderdaad wat anders.Dit zou de tactiek zijn:
![]()
Is natuurlijk maar een random post dus hoe accuraat is het![]()
Is daar ooit sprake van geweest?
Hoewel de totale uitvoer van grondstoffen in 2021 slechts 15 miljard bedroeg, wordt de totale waarde van de Oekraïense bodemschatten op zo’n 7,5 duizend miljard Amerikaanse dollars geschat.
Het blijkt nog wel mee te vallen met de schaarste van die grondstoffen, het zit hem er vooral in dat we het vieze werk niet willen doen en ons landschap niet rigoureus willen omspitten.Als Europa enige onafhankelijkheid van China wilt hebben zullen ze toch echt Oekraïne moeten inlijven aangezien daar alle leuke grondstoffen te vinden zijn die we de aankomende decennia nodig hebben.
Geen idee wat dat voor waarde heeft voor de EU en US, maar het lijkt er op dat die onafhankelijkheid best wat mag kosten.
In 2017 was het 7,5 duizend miljard waard, geen idee wat die waarde gaat doen als het nog schaarser wordt.
Als het voor bruinkool is hebben onze oosterburen er weinig moeite mee hele dorpen weg te graven. Dat doen ze om de planeet te redden, als ik het goed begrepen heb.Het blijkt nog wel mee te vallen met de schaarste van die grondstoffen, het zit hem er vooral in dat we het vieze werk niet willen doen en ons landschap niet rigoureus willen omspitten.
Ik weet het niet, Oekraïne heeft nog veel rijkdom in de grond zitten, die de EU en Amerika graag zou willen opdelven.
Uiteindelijk gaat allemaal om macht.Ik weet het niet, Oekraïne heeft nog veel rijkdom in de grond zitten, die de EU en Amerika graag zou willen opdelven.
Dan betalen ze het dus terug in de vorm van grondstoffen.Ik weet het niet, Oekraïne heeft nog veel rijkdom in de grond zitten, die de EU en Amerika graag zou willen opdelven.
Haha je denkt dat we gratis geld weggeven? Voor niets gaat de zon op.
Mwoah.... zit een klein verschil in de uitkomst, door wie Oekraïne gefucked wordt.Dan betalen ze het dus terug in de vorm van grondstoffen.
Haha je denkt dat we gratis geld weggeven? Voor niets gaat de zon op.
De bevolking van Oekraïne is fucked, ongeacht wie er 'wint'.
)