Lekker druk met discussiëren hier.
Ondertussen op de achtergrond:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, net als jij nooit een vader gehad, want ik kan me werkelijk niet voorstellen dat een echte vader een zoon met zulke homofiele cuckold trekjes zou erkennen. Elk weldenkende vader zou namelijk zijn zoon zo hard tegen zijn kop klappen totdat hij weer bij zinnen is.
Als het zo ver komt, dan stellen we jou wel aan. Jij komt ons wel even vertellen hoe wij ons moeten weren tegen die ecto's. En gelukkig gaan Russen ook goed samen met mensen die homofiele trekjes hebben zoals jij. Dus dat gaat helemaal goed komen.
Dan zitten we op dat vlak de komende jaren in elk geval niet in onzekerheid.Lekker druk met discussiëren hier.

Dan zitten we op dat vlak de komende jaren in elk geval niet in onzekerheid.![]()
Over feminisme gesproken, ik heb nog geen enkele vrouw gehoord dat Oekraïne ook vrouwen de oorlog in moet sturen ipv alleen mannen.Jij denkt dat jij een kans maakt tegen de Spetsnaz? LOL, jullie pussies krijgen al een hartverzakking bij de gedachte.
Ging overigens meer over het feit hoe ze daar gehard worden. Kunnen veel linkse feministische mietjes van tegenwoordig lering uit trekken.
Over feminisme gesproken, ik heb nog geen enkele vrouw gehoord dat Oekraïne ook vrouwen de oorlog in moet sturen ipv alleen mannen.
Maar neutraal is toch ook geen Sovjet?
Klopt, maar in hoeverre kan je neutraal blijven als je wordt binnengevallen door Rusland kan je je afvragen.
Is toch deels binnengevallen omdat het niet meer neutraal is?Klopt, maar in hoeverre kan je neutraal blijven als je wordt binnengevallen door Rusland kan je je afvragen.
Rusland heeft eerst het oosten van Oekraïne gedestabiliseerd, daarna de Krim ingenomen. Dat is ook niet volgens de afspraken.Vast een domme vraag, maar dat doe ik wel vaker. Waarom kan Oekraïne niet neutraal blijven? Dat is toch conform de afspraken die in 1995 zijn gemaakt? En kijkend naar de wapens die navo landen leveren, is daar nu toch totaal geen sprake van?
Je zou je toch moeten afvragen waarom landen dit graag willen… om geen speelbal van de Russische dictator en zijn oligarchenvriendjes te worden?Is toch deels binnengevallen omdat het niet meer neutraal is?
![]()
Landen mogen idd zelf bepalen of ze zich willen aansluiten bij de Navo.Dat hele verhaal over de NAVO is leuk, maar landen mogen altijd nog zelf bepalen wat ze doen.
Dat doe ik, en ben de eerste om toe te geven dat ik er weinig van begrijp. Maar dat alleen Rusland fout is, en dat het allemaal zo zwart wit is, dat gaat er bij mij gewoon wat lastig inJe zou je toch moeten afvragen waarom landen dit graag willen… om geen speelbal van de Russische dictator en zijn oligarchenvriendjes te worden?
Die zijn ook maar slachtoffer van hun eigen regime?Gelukkig worden er nu duizenden tussen zes plankjes terug naar Rusland gestuurd.
Mwa, beetje eenzijdig verhaal. De reden waarom Poetin steeds ingrijpt, is het feit dat een anti-Russisch bondgenootschap uitbreidt richting Rusland. Georgië en Oekraïne zijn buurlanden en zijn allebei kandidaat-lidstaat van de NAVO. Niet heel gek dat Poetin daar zenuwachtig van wordt. Vergelijk het overigens eens met Finland. Dat krijgt geen bedreiging of inval, terwijl het wel een buurland is. Poetin wordt in feite al decennia constant uitgedaagd. En als hij dan een keer uithaalt, is hij de agressor. Volgens mij denken we daar in het geval van gepeste kinderen op het schoolplein ook genuanceerder over.Rusland heeft eerst het oosten van Oekraïne gedestabiliseerd, daarna de Krim ingenomen. Dat is ook niet volgens de afspraken.
Ze hebben zelfs kernwapens opgegeven met de belofte soeverein te mogen blijven. Rusland heeft zich niet aan de afspraken met Oekraïne gehouden.
Dat hele verhaal over de NAVO is leuk, maar landen mogen altijd nog zelf bepalen wat ze doen. Sterker nog, ze doen dat naar aanleiding van Russische dreiging, pesterijen etc. Kijk maar naar Wit Rusland met zijn dictator. Als je Putins schoothondje bent, dan ben je ‘veilig’. Moet je hem wel helpen met het binnenvallen van landen zoals Oekraïne.
Als je een beetj uitzoomt dan zie je wel dat Rusland hier steeds hetzelfde doet. Georgië, de Krim, Moldavië. Eerst destabiliseren met propaganda en het opzetten van afscheidingsbewegingen, daarna ‘vredestroepen’ sturen. Het wordt trouwens ook steeds minder vredig, die troepen. Gelukkig worden er nu duizenden tussen zes plankjes terug naar Rusland gestuurd.