Je bedoelt de Spetsnaz onderschatten?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bedoelt de Spetsnaz onderschatten?
Vind het wel schattig dat ik nog zo diep in jouw hoofd zit.Ik heb toch nooit geïmpliceerd dat dat de volledige training is? Dat zijn gewoon rookies die gewoon worden gehard. Daar begint het meestal mee.
Ik vind het overigens wel ironisch dat jij een mening hierover durft te vormen...Was jij niet die homo met een ''man''bun? En diezelfde zwakkeling die één jaar lang in een seksloze relatie zat terwijl hij willens en wetens toekeek hoe zijn vriendin lag te neuken met andere gasten? Of was dat jouw manier om te verharden? Is ook een vorm van masochisme natuurlijk. Zelf @Steks zou die cuck shit niet doen.
www.instagram.com
Die had vorige week al aan de andere kant van de oceaan gezeten.Ik zie Rutte dit toch niet zo snel doen
![]()
NOS Stories on Instagram: "Volgens de VN zijn er tot nu toe zeker 25 burgers gedood. Minstens 120 burgers raakten gewond. Volgens president Zelensky vielen er in totaal 137 dodelijke slachtoffers. Daaronder zijn militairen én burgers. Het Oekraïense
35K likes, 251 comments - nosstories on February 26, 2022: "Volgens de VN zijn er tot nu toe zeker 25 burgers gedood. Minstens 120 burgers raakten gewond. Volgens president Zelensky vielen er in totaal 137 dodelijke slachtoffers. Daaronder zijn militairen én burgers. Het Oekraïense leger zegt...www.instagram.com
![]()
Klopt, net als jij nooit een vader gehad, want ik kan me werkelijk niet voorstellen dat een echte vader een zoon met zulke homofiele cuckold trekjes zou erkennen. Elk weldenkende vader zou namelijk zijn zoon zo hard tegen zijn kop klappen totdat hij weer bij zinnen is.Vind het wel schattig dat ik nog zo diep in jouw hoofd zit.
Toch vraag ik me af waar die onzekerheid bij jou vandaan komt, nooit bevestiging van je papa gehad?
Als het zo ver komt, dan stellen we jou wel aan. Jij komt ons wel even vertellen hoe wij ons moeten weren tegen die ecto's. En gelukkig gaan Russen ook goed samen met mensen die homofiele trekjes hebben zoals jij. Dus dat gaat helemaal goed komen.Ik zie Rutte dit toch niet zo snel doen
![]()
NOS Stories on Instagram: "Volgens de VN zijn er tot nu toe zeker 25 burgers gedood. Minstens 120 burgers raakten gewond. Volgens president Zelensky vielen er in totaal 137 dodelijke slachtoffers. Daaronder zijn militairen én burgers. Het Oekraïense
35K likes, 251 comments - nosstories on February 26, 2022: "Volgens de VN zijn er tot nu toe zeker 25 burgers gedood. Minstens 120 burgers raakten gewond. Volgens president Zelensky vielen er in totaal 137 dodelijke slachtoffers. Daaronder zijn militairen én burgers. Het Oekraïense leger zegt...www.instagram.com
![]()
Rusland stopt echt niet bij oekraine dus is gewoon verstandigEn het was te verwachten dat andere landen nu wel gaan praten met de Navo zoals Finland en Zweden
Cursus russisch is besteldRusland stopt echt niet bij oekraine dus is gewoon verstandig

Broer waarom ben je altijd zo boos?Jij moet een keer niet zo stoer doen jonge, bullebak. De verbindingen in je hersenen zijn permanent vernietigd door de roids en je vergiftigde houding richting andere mensen en de wereld.
Leeg die zak met zaagsel eens uit je kop, misschien komt er dan nog wat zinnigs uit.
Vodka en marlboro erbij!
Vanmiddag was hij bij radio1 en leek hij zich toch wat minder goed in Poetin te kunnen verplaatsen. Ik had hem zelf in elk geval nog niet eerder zo kritisch gehoord over Poetin.
www.calibreobscura.com