MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Ik heb toch nooit geïmpliceerd dat dat de volledige training is? Dat zijn gewoon rookies die gewoon worden gehard. Daar begint het meestal mee.

Ik vind het overigens wel ironisch dat jij een mening hierover durft te vormen...Was jij niet die homo met een ''man''bun? En diezelfde zwakkeling die één jaar lang in een seksloze relatie zat terwijl hij willens en wetens toekeek hoe zijn vriendin lag te neuken met andere gasten? Of was dat jouw manier om te verharden? Is ook een vorm van masochisme natuurlijk. Zelf @Steks zou die cuck shit niet doen.
Vind het wel schattig dat ik nog zo diep in jouw hoofd zit.

Toch vraag ik me af waar die onzekerheid bij jou vandaan komt, nooit bevestiging van je papa gehad?

putin-nuclear.gif

Ik zie Rutte dit toch niet zo snel doen

Screenshot_20220226-105331_Instagram.jpg

Die had vorige week al aan de andere kant van de oceaan gezeten.

Vind het wel schattig dat ik nog zo diep in jouw hoofd zit.

Toch vraag ik me af waar die onzekerheid bij jou vandaan komt, nooit bevestiging van je papa gehad?
Klopt, net als jij nooit een vader gehad, want ik kan me werkelijk niet voorstellen dat een echte vader een zoon met zulke homofiele cuckold trekjes zou erkennen. Elk weldenkende vader zou namelijk zijn zoon zo hard tegen zijn kop klappen totdat hij weer bij zinnen is.

Als het zo ver komt, dan stellen we jou wel aan. Jij komt ons wel even vertellen hoe wij ons moeten weren tegen die ecto's. En gelukkig gaan Russen ook goed samen met mensen die homofiele trekjes hebben zoals jij. Dus dat gaat helemaal goed komen.

En het was te verwachten dat andere landen nu wel gaan praten met de Navo zoals Finland en Zweden

.

Laatst bewerkt:
De Russen krijgen goed op hun doos naar het schijnt, geen extra troepen injecteren in de zone.
Dus 30% die er al waren + 30%?

Schiet niet veel meer over voor tegen Nato te vechten.

Russian Text GIF

Nuke Putin?

Jij moet een keer niet zo stoer doen jonge, bullebak. De verbindingen in je hersenen zijn permanent vernietigd door de roids en je vergiftigde houding richting andere mensen en de wereld.

Leeg die zak met zaagsel eens uit je kop, misschien komt er dan nog wat zinnigs uit.
Broer waarom ben je altijd zo boos?

Is Wierd Duk nog steeds een 'Putin-versteher'?

Die hoogleraar die bij Jort zat was wel interessant om te horen. Is terug te luisteren.

Abu TOW wilt naar Oekraïne. Hij wilt zijn record van 130+ confirmed hits nog verder uitbreiden.

Terug
Naar boven