apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Dat zou wel tof zijn want ik wil heel graag een keertje naar Odessa op vakantie.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zou wel tof zijn want ik wil heel graag een keertje naar Odessa op vakantie.

Een paar pagina' geleden las ik hier nog dat o.a. Bakhmut in rap tempo weer in Oekraïnse handen aan het vallen was door deserterende Wagners troepen.https://www.telegraaf.nl/nieuws/150...ozjin-claimt-volledige-controle-over-bachmoet
Als ik t begrijp is bachmoet onder controle van Russia.
"Het ministerie van Defensie zegt dat het land de afgelopen vier dagen "hoogstwaarschijnlijk tot enige bataljons" heeft gestuurd. Een bataljon bestaat uit honderden tot duizend militairen."
Precies dat...Een paar pagina' geleden las ik hier nog dat o.a. Bakhmut in rap tempo weer in Oekraïnse handen aan het vallen was door deserterende Wagners troepen.
Zo zie je maar hoe verdeelt de 'waarheid' is.
Maar gisteren las ik dat Bachmoet geen waarde had voor de Russen en dat de strijd rond Bachmoet een afleidingsmanoeuvre was.Nu kan hij mooi pronken met de inname van Bachmoet op zijn palmares.
Of tijdelijke waarheid.Een paar pagina' geleden las ik hier nog dat o.a. Bakhmut in rap tempo weer in Oekraïnse handen aan het vallen was door deserterende Wagners troepen.
Zo zie je maar hoe verdeelt de 'waarheid' is.
Gaat om prestige, eer enz.Maar gisteren las ik dat Bachmoet geen waarde had voor de Russen en dat het een afleidingsmanoeuvre was.
Ik bedoel hiermee dat er meerdere waarheden zijn wat betreft de situatie in en rond Bachmoet, elk met tig verschillende onderbouwingen.Gaat om prestige, eer enz.
Als het geen waarde had, hadden ze niet zo veel bataljons daar samen gebracht.
Misschien lopen ze wel in een val.
🤦♂️ Wat is dat toch. Die haat voor een land waar we niet eens mee in oorlog zijn.Een mooi moment om in het geniep wat extra NAVO materieel of zelfs manschappen daar in te zetten en alles en iedereen weg te vagen in die stad.
Ik verwoord alleen de achterdocht die anderen hebben over de NAVO.🤦♂️ Wat is dat toch. Die haat voor een land waar we niet eens mee in oorlog zijn.
“Jullie gaan zien”"Appear weak when you are strong, and strong when you are weak."
Sun Tzu
"There is no greater danger than underestimating your opponent."
Lao Tzu

Nooit gedacht dat jij de NOS zou lezen.![]()
Na maanden strijd lijkt de onneembare vesting Bachmoet gevallen
Na bijna een jaar van hevige vechten lijkt de vernietigde Oost-Oekraïense stad volledig in Russische handen. Een reconstructie.nos.nl
Dit soort artikelen
Zoveel bullshit en wensdenken en dan als klap op de vuurpijl deze slotzin:
En het aangekondigde Oekraïense tegenoffensief moet nog beginnen.
Net een soort cliffhanger voor het vervolg van een spannende film.
Dit is gewoon satire ipv journalistiek
Hoe ben je in NL / Rusland terecht gekomen? Te lezen aan je schrijven ben je volledig in NL opgegroeid?Ik lees regelmatig NOS en nu.nl puur voor vermaak. Vooral de comments op nu.nl zijn om van te smullen.
Hoe ben je in NL / Rusland terecht gekomen? Te lezen aan je schrijven ben je volledig in NL opgegroeid?

En 100% Russisch? Goed Nederlands nog! Ben zelf al aantal jaar en mijn schrijven gaat redelijk achteruitIk ben geboren en opgegroeid in Nederland idd. Maar nu alweer bijna 10 jaar in Russia en ik ben in die 10 jaar ook geen enkele keer terug geweest in NL overigens![]()