XXL Nutrition

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.401
Separatisten/terroristen, geef ze een naam.

Bij de eerste geef je aan dat je denkt dat Oekraïne bewust eigen burgers beschiet, dus zal je ook wel geloven dat zij het waren die MH17 hebben neergehaald.
Vreemde beredenatie en insinuatie die laatste zin. Maar ja ze hebben idd 8 jaar lang hub eigen bevolking beschoten. Dat is immers meestal het geval bij een burgeroorlog..

Het is toch overduidelijk dat de VS het gedaan heeft. :aluhoedje:

Als het een NAVO land was, dan stonden de Britten weer voorop gok ik en niet USA.

Ik kan deze serie trouwens van harte aanbevelen :thumbs:

According to the main stream media Russia1. Attacked their own pipelines2. Blew up the Crimea Bridge3. Attacked their own nuclear power plant4. Attacked the Crimean bridge5. Blew up their own dam6. Attacked the Kremlin with drones

Nieuwe camouflage methode in gebruik door UA :roflol:

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk heeft Rusland de dam opgeblazen maar hebben ze er zelf het meeste nadeel van.
De kat in het nauw verhaal.
De troepen die er zaten kunnen nu opschuiven naar waar meer vuurkracht nodig is.
Maar dus vooral kat in het nauw.
Als de Russen er zeker van waren dat ze het Oekraïense offensief daar eenvoudig zouden kunnen pareren, hadden ze die dam niet opgeblazen. Want nu hebben ze er op de wat langere termijn alleen maar nadeel van, mochten ze dat gebied ten zuiden van de Dnjepr, inclusief de Krim, wel blijvend behouden. Dus jouw verklaring lijkt mij ook de meest waarschijnlijke.

“Men” zegt dat de Russen meer voordeel hebben dan de Oekraïners van deze situatie.

Klassieke inundatie, denk ik. De rivier is nu veel breder en dus lastiger om over te steken, dus dit is gunstig om het aangekondigde Oekraïense offensief te weren. Heeft overigens niks met terrorisme te maken. Het is een eeuwenoude strategie, die o.a. ook door Nederland tegen de Fransen is gebruikt.

Het drinkwaterprobleem is natuurlijk lastig, maar wel overkomelijk. Zeker als je de bevolking daar toch (grotendeels) evacueert. Een eventueel verlies van zwaar bevochten terrein zou voor de Russen erger zijn, denk ik.
Het heeft met eco terrorisme te maken. Eerlijk, ik had er nog nooit van gehoord.
Maar de Russen doen dat ook met die kerncentrale, ze proberen wat en als het misgaat, heel jammer voor de Russen, maar vooral voor het milieu, de toekomstige wereld voor ieders kinderen.

Daarom ben ik voorstander van een hele kleine atoombom precies op Moskou. Niet wachten tot zij het lomp gaan doen.

• #6.410
In mijn eerste post is het een vraag.
Klopt, een insinuerende vraag:
Het was zeker ook Oekraïne die MH17 uit de lucht schoot?

Het heeft met eco terrorisme te maken. Eerlijk, ik had er nog nooit van gehoord.
Maar de Russen doen dat ook met die kerncentrale, ze proberen wat en als het misgaat, heel jammer voor de Russen, maar vooral voor het milieu, de toekomstige wereld voor ieders kinderen.

Daarom ben ik voorstander van een hele kleine atoombom precies op Moskou. Niet wachten tot zij het lomp gaan doen.
Eco terrorisme..

Is een dam van een stuwmeer slopen niet juist de natuur in haar oorspronkelijke staat herstellen?

Die kerncentrale staat trouwens al sinds september 2022 uit. De spent fuel pools hebben niet zoveel water nodig. Niks aan het handje.

Je bent voorstander van genocide?mmkay.

We hadden toch beloofd respectvol met elkaar om te zullen gaan na de waarschuwing van @Galen?
Ga es gewoon weg hier. Schijnheilige pis vinger. ( ik biedt hierbij mijn excuses voor mijn ongepaste taalgebruik aan, aan bijna iedereen die er aanstootaan neemt, behalve ...)
( Maar het is ook niet eerlijk om hem niet op de grenzen te wijzen en hem hier onbegeleid rond te laten dwalen.)

Oorlog is blijkbaar niets voor jou, prima. Maar hou eens op ' ons' te vertellen hoe wij moeten praten.

• #6.412
Ga es gewoon weg hier. Schijnheilige pis vinger. ( ik biedt hierbij mijn excuses voor mijn ongepaste taalgebruik aan, aan bijna iedereen die er aanstootaan neemt, behalve ...)
( Maar het is ook niet eerlijk om hem niet op de grenzen te wijzen en hem hier onbegeleid rond te laten dwalen.)

Oorlog is blijkbaar niets voor jou, prima. Maar hou eens op ' ons' te vertellen hoe wij moeten praten.
Ik neem hier aanstoot aan. Ik eis herstelbetalingen en een standbeeld ergens in Rotterdam.

@apfelstrudel , het is geen schoon water. Veel olie. Paar mijnen.

• #6.415
Deze
The Zaporizhzhia Nuclear Power

• #6.419
Wachten totdat zij hem gebruiken om een strategisch punt te maken... opblazen, vast laten lopen ... whatever?
Meh daar heeft niemand wat aan. De radioactieve straling na een meltdown discrimineert niet.

Maar zoals ik zei, de reactor is koud, hij staat uit. Spent fuel geeft geen meltdown.

• #6.420
Laten we hopen dat niemand gaat fucken met 1 van de nog werkende kerncentrales in het land.

Terug
Naar boven