Ik vind die beargumentatie ook een beetje drogberedenering inderdaad. Wel geeft hij ook aan dat het erop lijkt dat de dam van binnenuit is opgeblazen, dus op dat vlak lijkt hij goed geïnformeerd te zijn.
Dat iets in handen is van Rusland of Oekraïne dat boeit bijvoorbeeld een SAS niet. Dit soort ingrijpende gebeurtenissen is het vaak gissen in het begin, meestal komt uiteindelijk de waarheid wel boven tafel, maar of dat 1 maand, 1 jaar of 25 jaar zal duren
Wel mega interessante ontwikkeling, waarbij ik persoonlijk denk dat het ondraaglijke lijden verlengd zal worden, want alles weer zompig en nat, dus weer vrij weinig mogelijkheid tot manoeuvreren de komende tijd, terwijl men al zolang heeft moeten wachten tot de grond droog genoeg was.
Mijn brein komt steeds terug op het feit dat ik zelf van mening ben dat Oekraïne niet veel meer "in de tank" heeft zitten en zichzelf op deze manier extra tijd verschaft voor hun zogeheten lente offensief. Dat lijkt nu een zomer offensief te worden, of wellicht zelfs herfst? Maar dan is de aarde alwéér nat. En ik denk niet dat Rusland op de lauweren blijft rusten de komende weken/maanden, ondanks deze gebeurtenis.