AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Er gaat echt een beerput open in de VS en automatisch ook bij alle landen die al 70 jaar naar de pijpen van het Pentagon dansen.

Mensen zijn klaar met alle Bullshit die door hun strot wordt geduwd.
Daarin zit m.i. het gevaar, omdat er vanuit de politiek op zijn minst soms onzin wordt verteld en dat in sommige situaties begint op te vallen is het gevaar dat "alles wat bij de politiek vandaan komt" alleen al daarom precies het omgekeerde is van de waarheid.

Kritiekloos de overheid volgen is even erg als srandaard van het tegengestelde uitgaan.

Daarin zit m.i. het gevaar, omdat er vanuit de politiek op zijn minst soms onzin wordt verteld en dat in sommige situaties begint op te vallen is het gevaar dat "alles wat bij de politiek vandaan komt" alleen al daarom precies het omgekeerde is van de waarheid.

Nee Mentat, als je de laatste jaren je bril opgezet had, had je begrepen dat 'onze politiek' totaal irrelevant is.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.445

Kritiekloos de overheid volgen is even erg als srandaard van het tegengestelde uitgaan.
Vrijwel alles dat uit de politiek komt is ook bullshit. Er komen alleen maar compleet achterlijke ideeën uit de linkse koker. Zie alle klimafaat-waanzin.

Alsof Tucker van de hoed en de rand weet van alles wat er speelt in die regio nu en vroeger :emo:

• #6.447
En vrijwel alle ideeën en wetsvoorstellen kosten u en ik, de burger, alleen maar klauwen vol geld en kosten ons meer en meer vrijheden. Het houdt niet op. De ideeën om geld uit onze zak te kloppen worden ook steeds waanzinniger en wanhopiger.

Er komt echt helemaal niets goeds meer uit de politiek.

Er gaan geruchten dat T.C. een deel van wat hij verkondigt zelf niet eens gelooft, maar het gewoon de wereld in helpt omdat zijn volgers er van smullen en hij er flink aan verdient.
jij hebt duidelijk de interviwes niet gezien rond de tijd dat hij van Fox werd gekegelt :rolleyes:

jij hebt duidelijk de interviwes niet gezien rond de tijd dat hij van Fox werd gekegelt :rolleyes:
Wat @Steks zegt bleek toch ook gewoon uit de gelekte berichten in de Dominion-zaak?

Ze wisten dat de aantijgingen niet klopten, of dat er geen bewijs voor was, maaar het werd als feit de ether in geslingerd.

En vrijwel alle ideeën en wetsvoorstellen kosten u en ik, de burger, alleen maar klauwen vol geld en kosten ons meer en meer vrijheden. Het houdt niet op. De ideeën om geld uit onze zak te kloppen worden ook steeds waanzinniger en wanhopiger.

Er komt echt helemaal niets goeds meer uit de politiek.
Waarom ga je zelf niet in de politiek?

❤️ voor Amstelveen

• #6.455
Ik heb er vroeger wel eens over nagedacht. Maar aan welke partij zou ik dan mijn ziel moeten verkopen? Geen enkele partij ligt mij.

Mee moeten stemmen op dingen die tegen je eigen ideologie ingaan, omwille van fractiediscipline.

Kont likken om hoger op te komen. Mij niet gezien. Ik denk dat ik de meeste vijanden binnen mijn eigen partij zou maken :roflol:.

Begin een beweging

• #6.457
Inb4 je moet wat meer bewegen.

Een beweging starten kost je je kop. En voor wat? Doe je het dan voor jezelf, of voor het land? Voor de burgers?

Meh, na 2 jaar covidlockdowns waarin mensen vochten voor toiletrollen, elkaar uitscholden voor 1,5 meter afstand en mondkapjes ben ik wel bewust geworden dat ik niet wil vechten voor het Nederlandse volk ;).

• #6.460
1686174809798.jpg

1686174899293.jpg

Terug
Naar boven