- Waardering
- 11.759
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarin zit m.i. het gevaar, omdat er vanuit de politiek op zijn minst soms onzin wordt verteld en dat in sommige situaties begint op te vallen is het gevaar dat "alles wat bij de politiek vandaan komt" alleen al daarom precies het omgekeerde is van de waarheid.Mensen zijn klaar met alle Bullshit die door hun strot wordt geduwd.
Pentagon, hoezo dat?Er gaat echt een beerput open in de VS en automatisch ook bij alle landen die al 70 jaar naar de pijpen van het Pentagon dansen.
Daarin zit m.i. het gevaar, omdat er vanuit de politiek op zijn minst soms onzin wordt verteld en dat in sommige situaties begint op te vallen is het gevaar dat "alles wat bij de politiek vandaan komt" alleen al daarom precies het omgekeerde is van de waarheid.
Vrijwel alles dat uit de politiek komt is ook bullshit. Er komen alleen maar compleet achterlijke ideeën uit de linkse koker. Zie alle klimafaat-waanzin.Daarin zit m.i. het gevaar, omdat er vanuit de politiek op zijn minst soms onzin wordt verteld en dat in sommige situaties begint op te vallen is het gevaar dat "alles wat bij de politiek vandaan komt" alleen al daarom precies het omgekeerde is van de waarheid.
Kritiekloos de overheid volgen is even erg als srandaard van het tegengestelde uitgaan.
Er gaan geruchten dat T.C. een deel van wat hij verkondigt zelf niet eens gelooft, maar het gewoon de wereld in helpt omdat zijn volgers er van smullen en hij er flink aan verdient.Alsof Tucker van de hoed en de rand weet van alles wat er speelt in die regio nu en vroeger![]()
jij hebt duidelijk de interviwes niet gezien rond de tijd dat hij van Fox werd gekegeltEr gaan geruchten dat T.C. een deel van wat hij verkondigt zelf niet eens gelooft, maar het gewoon de wereld in helpt omdat zijn volgers er van smullen en hij er flink aan verdient.

Want, kunnen die geruchten dan niet waar zijn?jij hebt duidelijk de interviwes niet gezien rond de tijd dat hij van Fox werd gekegelt![]()
Wat @Steks zegt bleek toch ook gewoon uit de gelekte berichten in de Dominion-zaak?jij hebt duidelijk de interviwes niet gezien rond de tijd dat hij van Fox werd gekegelt![]()
Waarom ga je zelf niet in de politiek?En vrijwel alle ideeën en wetsvoorstellen kosten u en ik, de burger, alleen maar klauwen vol geld en kosten ons meer en meer vrijheden. Het houdt niet op. De ideeën om geld uit onze zak te kloppen worden ook steeds waanzinniger en wanhopiger.
Er komt echt helemaal niets goeds meer uit de politiek.
Lijkt mij verschrikkelijk. De spelletjes die je moet spelen. Het zwartmaken van elkaar. De media die je zwart maakt en alles dat je zegt uit verband trekt.
.
.Nederland in beweging, leuke naam voor je partij!
Toevallig ken ik die vrouw die dat presenteerde
. Is de moeder van een oud klasgenootje van me.