- Waardering
- 14.131
Hebben ze ongestoord met 200 kilometer per uur door kunnen rijden?

Als het waar is wordt het vanavond nog vuurwerk daar.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Be safe!Mocht het hier echt misgaan (wat ik niet verwacht), dan peer ik ‘em naar de Ural waar de familie van mijn vriendin woont. We waren toch al van plan om daarnaartoe op vakantie te gaan, dus dan gaan we gewoon iets eerder![]()
Heeft Moskou geen milieu zone?Meeste van die voertuigen gaat toch niet veel harder dan 100?

Zelfs dat halen ze niet, niet comfortabel iig, maar als je gestaag blijven rijden zonder te stoppen kom je ook met 40kmh een heel eind.Meeste van die voertuigen gaat toch niet veel harder dan 100?
In Rostov gaat het zo beginnen denk ik.Hebben ze ongestoord met 200 kilometer per uur door kunnen rijden?
Als het waar is wordt het vanavond nog vuurwerk daar.

Het hele idee dat Wagner dit doet zonder het idee te hebben dat ze ergens een bepaalde vorm van steun hebben vind ik ook bijzonder. Er zullen best wat mensen her en der nog even aan het wachten zijn waar ze op gokken.Zo zijn er okk theorien dat dit allemaal het werk van de CIA is.
Allemaal wild speculeren tot er echt indicaties komen, tot nu toe heb ik nog niks echt gezien wat toont dat het leger zich aansluit bij Wagner.
Ze zijn boos, maar dan ook echt heel boos. Als mijn zoontje boos is doet ie ook iets zonder na te denken. Zijn vader ook wel is hoorde ik.Het hele idee dat Wagner dit doet zonder het idee te hebben dat ze ergens een bepaalde vorm van steun hebben vind ik ook bijzonder. Er zullen best wat mensen her en der nog even aan het wachten zijn waar ze op gokken.
K versta niet dat het konvooi nog niet plat gebombardeerd is
In Rostov gaat het zo beginnen denk ik.
En Oekraïne wacht gewoon af wat er gaat gebeuren
![]()
Prigozhin is al maandenlang 'boos'. Dit idee is echt niet in een opwelling ontstaan. De Amerikaanse inlichtingendiensten voorzagen in januari al dat de Wagner-groep zich op termijn tegen Moskou zou kunnen keren.Ze zijn boos, maar dan ook echt heel boos. Als mijn zoontje boos is doet ie ook iets zonder na te denken. Zijn vader ook wel is hoorde ik.