- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu ook dit geluid van de doorgaans goed geinformeerde Harold Doornbos.Lees nu op verscheidene kanalen dat Lukashenko zich er vanaf vanochtend ook mee is gaan bemoeien en hij heel de dag met Prigozhin heeft onderhandeld over een vreedzame oplossing. Dit lijkt te zijn gelukt, maar details ontbreken nog.
Dit gaat over D66-ers en VVD-ers, van FVD-ers wisten we het al...
Op de mogelijke uitzondering van Waterdrinker en Driebergen, wat heb je hieraan als je geïnformeerd wil worden?
Met Sven Kockelman en de juiste gasten kan het interessant zijn, helaas een zeer theoretische optie.
Dat gaat niet gebeuren, maar als je Duk en die stagaire-neukende VVDer Han ten Broeke hebt, dan zie ik nog mogelijkheden tot een gesprek.
Ik kan beide mannen waarderen, maar kan me echt niet bedenken hoe dag zal gaan die twee afwisselend aan het woord.Dat gaat niet gebeuren, maar als je Duk en die stagaire-neukende VVDer Han ten Broeke hebt, dan zie ik nog mogelijkheden tot een gesprek.
En dan heb je dus een Sven Kockelman als moderator.Ik kan beide mannen waarderen, maar kan me echt niet bedenken hoe dag zal gaan die twee afwisselend aan het woord.
Ik gok dat ze Wagner gewoon nodig hebben. Hij levert mankracht, die Rusland anders mogelijk uit dienstplichtigen moet halen. Dat ligt natuurlijk wat gevoeliger bij de bevolking.Maar komt die kok er nou gewoon mee weg?
![]()
Russian FSB opens criminal case against Prigozhin for incitement to armed rebellion — Meduza
Russia’s National Antiterrorism Committee announced that the Federal Security Service (FSB) has opened a criminal case against Wagner Group founder Yevgeny Prigozhin for calling for an armed rebellion.meduza.io
Alleen Beatrice zou mijn avond al maken, maar dat weet je best.Je zou nu minimaal Sven als gespreksleider willen hebben met Wierd Duk, Beatrice de Graaf, Derk Sauer en Maarten van Rossum als gasten.
Noem Beatrice nu niet niks...Mentat, denk aan je hart man. Je maakt je druk om niets.

Euh.... Ik ga een poging wagen....
Het is wel slecht, tot nu toe is het al weer flink raak op de bullshit-bingo die ik langs zag komen op Twitter.