MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Dit gaat over D66-ers en VVD-ers, van FVD-ers wisten we het al...

Lees nu op verscheidene kanalen dat Lukashenko zich er vanaf vanochtend ook mee is gaan bemoeien en hij heel de dag met Prigozhin heeft onderhandeld over een vreedzame oplossing. Dit lijkt te zijn gelukt, maar details ontbreken nog.
Nu ook dit geluid van de doorgaans goed geinformeerde Harold Doornbos.

Respect @Spambod, jouw info lijkt aardig te kloppen vandaag, maar je zit ook lekker dicht bij het vuur.

Maar de vraag blijft wel of dit nu doorgestoken kaart was, zo ja van wie en vooral waarom? Welke schaak stukken zijn er nu buiten het zicht om verplaatst?

Op de mogelijke uitzondering van Waterdrinker en Driebergen, wat heb je hieraan als je geïnformeerd wil worden?

• Haha
Waarderingen: Vonk
Wie kijkt er nog naar zulke rommel eigenlijk?
Met Sven Kockelman en de juiste gasten kan het interessant zijn, helaas een zeer theoretische optie.

Met Brekelmans en Sjoerdsma verwacht je een beetje Verhofstadt en Van Baalen... Koblenko is logisch gezien wat biased richting Oekraïne.

Nodig dan op z'n minst ook Wierd Duk uit.

Het kan wel, rond de presidentsverkiezingen in de VS had Jinek zowel Michiel Vos als Joost Eerdmans.

Wierd Duk te gast bij Sven Kockelman. :thinking:

Dat gaat niet gebeuren, maar als je Duk en die stagaire-neukende VVDer Han ten Broeke hebt, dan zie ik nog mogelijkheden tot een gesprek.
Ik kan beide mannen waarderen, maar kan me echt niet bedenken hoe dag zal gaan die twee afwisselend aan het woord.

Ik kan beide mannen waarderen, maar kan me echt niet bedenken hoe dag zal gaan die twee afwisselend aan het woord.
En dan heb je dus een Sven Kockelman als moderator.

Misschien werkt het ook wel niet, maar in de huidige opstelling is de kans niet groot dat het dan ook maar iets toevoegd... voor mensen die hier op DBB meelezen of via Twitter alles al gehoord hebben.

Wij hebben @Spambod!

Laatst bewerkt:
Je zou nu minimaal Sven als gespreksleider willen hebben met Wierd Duk, Beatrice de Graaf, Derk Sauer en Maarten van Rossum als gasten.

Flop van de dag

Maar komt die kok er nou gewoon mee weg?
Ik gok dat ze Wagner gewoon nodig hebben. Hij levert mankracht, die Rusland anders mogelijk uit dienstplichtigen moet halen. Dat ligt natuurlijk wat gevoeliger bij de bevolking.

Mentat, denk aan je hart man. Je maakt je druk om niets.

Terug
Naar boven