@Spambod op Twitter zie ik dat men Moskou versterkt met blokkades en versterkte posities (loopgraven, zandzakken etc.) Zie jij ook zoiets gebeuren? Kan me voorstellen dat je veel militaire activiteit ziet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, met al die corruptie in kernmachten had ik ook al lang een aanslag met een (kleine) nuke ergens verwacht.Heb me eigenlijk altijd verwonderd dat er nog nooit een a-bom op bv Tel Aviv is gegooid.
Ben benieuwd of ze het in Wit-rusland ook gaan proberen.
Maar ze werden toch hoger aangeschreven dan het Russische leger?
Al helemaal die elite oud criminelen zonder echte training, die kunnen er wel 200 aan.
Mij alu-houdje zegt me dat er al decennia lang geen inzetbare nucleaire wapens van formaat zijn.Alu-hoedje op![]()
Mogelijk is dit afgesproken werk en gaan de handschoenen af richting het westen na de 'afzetting' van Putin. Of Putin voelt zich zo onder druk gezet dat hij zelf een hardere lijn gaat inzetten. Laten we allemaal hopen dat de boel niet implodeert met al die kernwapens daar. Is dan slechts een kwestie van tijd tot iemand er een in handen krijgt die er ook wat mee doet. Heb me eigenlijk altijd verwonderd dat er nog nooit een a-bom op bv Tel Aviv is gegooid.
Ik denk wel dat een groot deel van de wapens die RU heeft inderdaad niet meer inzetbaar zijn.Mij alu-houdje zegt me dat er al decennia lang geen inzetbare nucleaire wapens van formaat zijn.
Maar durf je op de lanceerknop te drukken als die 10m boven de grond al af kan gaan.Ik denk wel dat een groot deel van de wapens die RU heeft inderdaad niet meer inzetbaar zijn.
Alleen het nadeel is dat zelfs als 1% inzetbaar blijkt het nog een extreme verwoesting te weeg kan brengen.

Hoe zou het aan het front zijn? Zouden alle linies inkakken?
Putin schijnt erg slecht te betalen.Snap ook niet zo goed waarom je je aan zou sluiten bij de Wagner groep nu, alsof je met die mafklapper van de Wagner groep beter af bent dan met putin![]()
Ik kan me niet echt indenken dat het volk het iets boeit. Die gaan gewoon verder met hun leven ongeacht wie de leider in het land is.Gaat me ook meer om draagvlak van de gewone burger, als de boel echt escaleert dan vraag ik me echt af waarom het volk zich dan achter die debiel van Wagner zou scharen.
En al zou wat jij zegt waar zijn, wie zegt dat die debiel dan beter betaalt? Iets beloven kan
Iedereen. Ik vind het nogal een gok dan.
Ik kan me niet echt indenken dat het volk het iets boeit. Die gaan gewoon verder met hun leven ongeacht wie de leider in het land is.