Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

@Spambod op Twitter zie ik dat men Moskou versterkt met blokkades en versterkte posities (loopgraven, zandzakken etc.) Zie jij ook zoiets gebeuren? Kan me voorstellen dat je veel militaire activiteit ziet.

1687611182389.png

Stel dat dit waar is, dan zou dat ervoor kunnen zorgen dat veel meer mensen (en vooral militairen) zich scharen achter Prigozhin.

Volgens CNN is de kans van slagen van Prigozhin heel klein, maar blijkbaar zijn ze er in Moskou niet gerust op.

@Spambod hoe ben jij eigenlijk in Rusland terechtgekomen?

Alu-hoedje op :aluhoedje:

Mogelijk is dit afgesproken werk en gaan de handschoenen af richting het westen na de 'afzetting' van Putin. Of Putin voelt zich zo onder druk gezet dat hij zelf een hardere lijn gaat inzetten. Laten we allemaal hopen dat de boel niet implodeert met al die kernwapens daar. Is dan slechts een kwestie van tijd tot iemand er een in handen krijgt die er ook wat mee doet. Heb me eigenlijk altijd verwonderd dat er nog nooit een a-bom op bv Tel Aviv is gegooid.

Ben benieuwd of ze het in Wit-rusland ook gaan proberen.

Als ze die wens al hadden is dit wel een uitgelezen kans. Is die president van Wit-Rusland nou op vakantie of niet?

Ik heb geen Twitter, maar is dat kanaal een beetje betrouwbaar gebleken met betrekking tot berichtgeving over alle toestanden daar? Ik lees heel wat spectaculaire dingen daar:

Incoming reports of Wagner Group soldiers leaving their missions in Africa and Syria to join the military coup in Russia against Putin.

The Wagner Group has now reached the Lipetsk region.Moscow is only 4 hours away by car.The Battle of Moscow could start this evening.

The Russian Volunteer Corps released a video announcing that they are joining the coup."We call on all supporters of the RDK to take active action. We all have a unique chance to determine our fate and the fate of our Motherland."

The Wagner Group has announced that most of the Russian Army units in the Lipetsk region have switched sides and joined the Wagner Group military column heading toward Moscow

Russian media outlets are now reporting that Deputy Prime Minister Denis Manturov has just left Russia for Turkey. Incidentally, the Deputy PM happens to be the richest member of the government (at least according to reported wealth).

The Wagner Group has taken control of prisons in the Rostov region and is releasing prisoners in return for them joining the Wagner Group.

Hoe zou het aan het front zijn? Zouden alle linies inkakken?

Alu-hoedje op :aluhoedje:

Mogelijk is dit afgesproken werk en gaan de handschoenen af richting het westen na de 'afzetting' van Putin. Of Putin voelt zich zo onder druk gezet dat hij zelf een hardere lijn gaat inzetten. Laten we allemaal hopen dat de boel niet implodeert met al die kernwapens daar. Is dan slechts een kwestie van tijd tot iemand er een in handen krijgt die er ook wat mee doet. Heb me eigenlijk altijd verwonderd dat er nog nooit een a-bom op bv Tel Aviv is gegooid.
Mij alu-houdje zegt me dat er al decennia lang geen inzetbare nucleaire wapens van formaat zijn.

Mij alu-houdje zegt me dat er al decennia lang geen inzetbare nucleaire wapens van formaat zijn.
Ik denk wel dat een groot deel van de wapens die RU heeft inderdaad niet meer inzetbaar zijn.

Alleen het nadeel is dat zelfs als 1% inzetbaar blijkt het nog een extreme verwoesting te weeg kan brengen.

Ik denk wel dat een groot deel van de wapens die RU heeft inderdaad niet meer inzetbaar zijn.

Alleen het nadeel is dat zelfs als 1% inzetbaar blijkt het nog een extreme verwoesting te weeg kan brengen.
Maar durf je op de lanceerknop te drukken als die 10m boven de grond al af kan gaan. ;)

Als heel Wagner zich terugtrekt moet dit sws impact hebben op de linies toch?

En Rusland zal nu toch wel echt troepen moeten gaan terugtrekken richting Moskow lijkt me? Als er daadwerkelijk een paar duizend man Wagner op een paar uur van Moskow staat mag ik toch aannemen dat ze daar iets aan willen doen.

Snap ook niet zo goed waarom je je aan zou sluiten bij de Wagner groep nu, alsof je met die mafklapper van de Wagner groep beter af bent dan met putin :roflol:

Putin schijnt erg slecht te betalen.

Gaat me ook meer om draagvlak van de gewone burger, als de boel echt escaleert dan vraag ik me echt af waarom het volk zich dan achter die debiel van Wagner zou scharen.

En al zou wat jij zegt waar zijn, wie zegt dat die debiel dan beter betaalt? Iets beloven kan
Iedereen. Ik vind het nogal een gok dan.

Gaat me ook meer om draagvlak van de gewone burger, als de boel echt escaleert dan vraag ik me echt af waarom het volk zich dan achter die debiel van Wagner zou scharen.

En al zou wat jij zegt waar zijn, wie zegt dat die debiel dan beter betaalt? Iets beloven kan
Iedereen. Ik vind het nogal een gok dan.
Ik kan me niet echt indenken dat het volk het iets boeit. Die gaan gewoon verder met hun leven ongeacht wie de leider in het land is.

Terug
Naar boven