AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Sjoerd Sjoerdsma die het uit z'n strot krijgt: "Ik kan me voorstellen hoe het is voor een Russische soldaat in een loopgraaf....<eigen propaganda verhaal>..." :roflol:

Sorry twink, maar dat kan jij dus niet.

Waterdrinker, Driebergen, De Kruijf en de Russische vooralsnog enigszins interessant.

Laatst bewerkt:
Sjoerd Sjoerdsma die het uit z'n strot krijgt: "Ik kan me voorstellen hoe het is voor een Russische soldaat in een loopgraaf....<eigen propaganda verhaal>..." :roflol:

Waterdrinker, Driebergen, De Kruijf en de Russische voorals og enigszins interessant.
Kan je beter dit AI debat kijken. :D

Wat jammer dat het feestje al voorbij is.
Moest ik Poetin zijn zou ik mr Wagner 20 meter de grond onder bombarderen.
Vertrouwen weg, Rusland imago beschadigd.
Zou wel mooie setup zijn voor een nuke, even iedereen terug naar Rusland.

Een van de voorwaarden van de deal die gisteravond was gesloten is dus dat Prigozhin niet gaat worden vervolgd voor zijn actie mits hij Rusland verlaat en in Belarus gaat wonen.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Ahahahaha

In een paar uur kan een hoop veranderen…

Bijlagen

• 45524ECB-AEEE-4C55-843F-D630D3D0C762.jpeg
    45524ECB-AEEE-4C55-843F-D630D3D0C762.jpeg
    139,5 KB · Weergaven: 75
  • 5501CA8C-B7F7-475F-91EE-8BF5447C5A8F.jpeg
    5501CA8C-B7F7-475F-91EE-8BF5447C5A8F.jpeg
    71,6 KB · Weergaven: 76
Prigozijn zou naar Wit-Rusland gaan. Einde Wagner groep of enkel einde Prigozijn? Er zou niemand vervolgd worden dus ik veronderstel dat ze al die strijders gaan willen integreren in het Russisch leger?

Prigozijn zou naar Wit-Rusland gaan. Einde Wagner groep of enkel einde Prigozijn? Er zou niemand vervolgd worden dus ik veronderstel dat ze al die strijders gaan willen integreren in het Russisch leger?

Ja, degenen die dat willen. De rest zal waarschijnlijk naar Afrika gestuurd worden om daar te vechten

• Like
Waarderingen: horn
1687669870667.png

Dat willen ze al langer.
Ik denk dat er niets veranderd, kleine verhuizing en nieuwe vrienden, en maandag een vrije dag.

Waterdrinker, Driebergen, De Kruijf en de Russische vooralsnog enigszins interessant.
Op1 was goed te pruimen gisteravond. Die twee politici hadden ze thuis kunnen laten want die hadden inhoudelijk weinig toe te voegen. Het liefst heb je gasten met veel kennis van zaken die ook nog goede vertellers zijn. Waterdrinker is zo'n meeslepende en boeiende verhalenverteller. De inzichten van De Kruif over de consequenties van de dag van gisteren voor het verdere verloop van deze 'speciale militaire operatie' vond ik ook leerzaam.

Hmmm... het Pentagon wist half juni al dat Prigozhin iets van plan was, maar gezien het verloop van zijn opmars gisteren wist het Kremlin van niets?
https://nos.nl/collectie/13939/arti...ctie-tegen-russische-defensietop-voorbereidde
@Mentat vond Spambod goed geïnformeerd.

Flashback naar de lockdowns. #jesuisspambod
Dat was naar aanleiding van die andere terroristen in Frankrijk.

Ook deze terroristen verdienen weinig anders dan de daders van die aanslag.

@Mentat vond Spambod goed geïnformeerd.
Alsof daar wonen betekent dat je de geopolitieke situatie goed kunt inschatten. Net als wij vormen ook Russen hun wereldbeeld op basis wat ze voorgeschoteld krijgen.
Niemand weet precies hoe dit soort dingen werken, behalve de leiders die echt aan de touwtjes trekken. En ook zij kunnen niet alles voorspellen toch? Rationeel kun je wel een voorspelling doen maar zolang mensen ook besluiten nemen op basis van emoties krijg je dit soort rare situaties die niemand aan zag komen of begrijpt.

Ik verbaas mij er elke dag weer over hoe goed de gemiddelde Nederlander (of DBB'er) de situatie daar denkt te begrijpen. We begrijpen nog niet het topje van de ijsberg..
Net als wanneer het Nederlands elftal voedbalt. Dan hebben we er allemaal meer verstand van dan de bondscoach.
Als het over stikstof of klimaat gaat zijn we allemaal klimaatwetenschappers.
Als het over corona gaat weet iedereen ineens meer dan alle virologen bij elkaar.
Enzovoorts..
We overschatten onze kennis echt schromelijk. Dunning-Kruger effect was het toch? :clown:

Als iemand hier iets voorspelt en dat komt uit dan is het 99% geluk. :roflol:

Leuk om te volgen maar de zienswijze van een random Nederlander op een bodybuilding forum zou ik nooit zomaar voor waarheid aannemen. :p

Alsof daar wonen betekent dat je de geopolitieke situatie goed kunt inschatten. Net als wij vormen ook Russen hun wereldbeeld op basis wat ze voorgeschoteld krijgen.
Niemand weet precies hoe dit soort dingen werken, behalve de leiders die echt aan de touwtjes trekken. En ook zij kunnen niet alles voorspellen toch? Rationeel kun je wel een voorspelling doen maar zolang mensen ook besluiten nemen op basis van emoties krijg je dit soort rare situaties die niemand aan zag komen of begrijpt.

Ik verbaas mij er elke dag weer over hoe goed de gemiddelde Nederlander (of DBB'er) de situatie daar denkt te begrijpen. We begrijpen nog niet het topje van de ijsberg..
Net als wanneer het Nederlands elftal voedbalt. Dan hebben we er allemaal meer verstand van dan de bondscoach.
Als het over corona gaat weet iedereen ineens meer dan alle virologen bij elkaar.
Enzovoorts..
We overschatten onze kennis echt schromelijk. Dunning-Kruger effect was het toch? :clown:

Leuk om te volgen maar de zienswijze van een random Nederlander op een bodybuilding forum zou ik nooit zomaar voor waarheid aannemen. :p
Ik denk dat je de plank compleet misslaat en de gemiddelde DBB'er flink onderschat in de kennis die zij bezitten!

Enzovoorts..

De instelling “wij gewone mensen weten van niks en moeten het maar aan de aangewezen experts overlaten” maakt je als mens en maatschappij wel heel vatbaar om voorgelogen te worden. Zie Arabische lente. Zie klimaat bullshit. Zie corona. Zo kan je talloze (recente) gebeurtenissen aanhalen als voorbeeld.

Als je de tijd ervoor neemt en op de juiste plekken zoekt naar informatie kan je best een goed beeld worden van de meeste situaties.

Daar hoef je geen geleerde homo van zo’n instituut dat draait op overheidsgeld om een bepaald narratief te ondersteunen voor te zijn. Integendeel.

Sowieso ben je beter ingevoerd als je gewoon door je eigen stad kunt rijden en getuige bent van bepaalde gebeurtenissen. Dus inzake de afgelopen 48u was @Spambod sowieso het beste ingevoerd dan wie dan ook hier. Een aanwinst wat mij betreft en ook voor situaties in Rusland in het algemeen, omdat hij vaak nuance weet te brengen in veel situaties.

Terug
Naar boven