AndroidHealthClinic

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Niemand weet precies hoe dit soort dingen werken, behalve de leiders die echt aan de touwtjes trekken.
Tegenwoordig is het allemaal te complex dat zelfs de leiders het niet meer exact weten.
Verder ga ik mee in jouw verhaal. Wel kan en ieder natuurlijk wel een mening hebben over wat er speelt.

Hebben ze je dat op NOS verteld?

Het enige wat hier niet op prijs wordt gesteld is pedoseksueel gedachtegoed verspreiden onder kleine kinderen en spioneren / opruien voor Amerika. Voor de rest mag je alles denken en vinden hier. Het zal je nog verbazen.

Het enige wat hier niet op prijs wordt gesteld is pedoseksueel gedachtegoed verspreiden onder kleine kinderen en spioneren / opruien voor Amerika. Voor de rest mag je alles denken en vinden hier. Het zal je nog verbazen.
En mag je die gedachten ook delen op (sociale) media? De Nederlandse staatsomroep beweert dat de Russen de speciale militaire operatie geen oorlog mogen noemen. Dat klopt niet volgens jou? En waarom is de vrije pers dan zo goed als verbannen in Rusland? Dat zijn toch ook maar denkbeelden en meningen? En waarom worden vreedzame protesten hardhandig neergeslagen in Rusland? Dat zijn toch ook maar denkbeelden en meningen?

Laatst bewerkt:
Hmmm... het Pentagon wist half juni al dat Prigozhin iets van plan was, maar gezien het verloop van zijn opmars gisteren wist het Kremlin van niets?
https://nos.nl/collectie/13939/arti...ctie-tegen-russische-defensietop-voorbereidde
Ik las elders dat de oproep om extra munitie van Prigozhin een tijd geleden vooral bedoeld was om een kleine voorraad aan te leggen. Mogelijk dus om die 'coup' van gisteren op te zetten.

Ik ben overigens ook heel benieuwd wat er nu met de legerleiding gaat gebeuren.

Niet als je gesubsidieerd wordt door CIA en aanverwante organisaties.

Verder telt Rusland geloof ik iets van 30 officieel geregistreerde politieke partijen… Dus vanzelfsprekend dat er oppositie gevoerd wordt.
Dus alles en iedereen wat verboden heeft wordt gesubsidieerd door de CIA oid. Dat valt lastig te ontkennen.

Wat zei Trump ?

Fake Newz

Dat iemand ook maar dacht dat dit een echte couppoging was :lol: Is vooropgezet spel om Poetin meer aanzien te geven

Laatst bewerkt:
1687687415011.png

En mag je die gedachten ook delen op (sociale) media? De Nederlandse staatsomroep beweert dat de Russen de speciale militaire operatie geen oorlog mogen noemen. Dat klopt niet volgens jou? En waarom is de vrije pers dan zo goed als verbannen in Rusland? Dat zijn toch ook maar denkbeelden en meningen? En waarom worden vreedzame protesten hardhandig neergeslagen in Rusland? Dat zijn toch ook maar denkbeelden en meningen?
En dat gebeurd hier niet? Of waar dan ook ter wereld?

Heb je de beelden van de corona-protesten gemist of wat?
Ik schreef 'zo lang je je aan de wet houdt'. Ik kan me herinneren dat er toen demonstratieverboden werden genegeerd. Hetzelfde geldt meer recent voor de blokkades van de A12 door klimaatactivisten. Maar we dwalen af...

Zo lang je je in Nederland aan de wet houdt, kun je demonstreren en gaat er geen geweld gebruikt worden.

Tsja, in Rusland luidt de wet ook dat je voor een demonstratie eerst een vergunning moet krijgen. Krijg je die niet en ga je toch de straat op, dan houd je je dus niet aan de wet.

Tsja, in Rusland luidt de wet ook dat je voor een demonstratie eerst een vergunning moet krijgen. Krijg je die niet en ga je toch de straat op, dan houd je je dus niet aan de wet.
Fair point. Maar wat vond je dan van die Rus die werd opgepakt tijdens een straatinterview met Iris de Graaf?

Fair point. Maar wat vond je dan van die Rus die werd opgepakt tijdens een straatinterview met Iris de Graaf?
Of het proces van Navalny.

Vanuit ons weters perspectief allemaal moeilijk te begrijpen. Maar zoals ik al zei, dat is ons perspectief. Die van de Russen verschilt omdat ze gevoed worden met een ander perspectief.

Terug naar de inhoud van het topic: wat zou dit toneelstuk doen met het moreel van de Russische soldaten? Moreel was al niet erg hoog, zal er niet beter op worden?
Ik hoor maar weinig nieuws wat van die Russische militair bloggers komt, die voorheen ook wel kritisch waren op het Russische leger. Berichten zij nog wat van het front?

Terug
Naar boven