MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Als het een kernoorlog wordt was het allemaal leuk mensen, maar dan is Europa echt einde verhaal.

Ik denk dat Afrika en middle of nowhere in Australië wel gunstige plekken zijn om te gaan wonen.

Ik vind dat de nato moet ingrijpen. Het moet
Doen ze ook door alleen de praten praten praten praten, ondertussen rijd poetin met zijn comrades half oekraine naar de god***domme en stuurt onze minister van defensie paar raketten en helmen die kant op die waarschijnlijk half 2023 daar aankomen door “logistieke”’problemen terwijl een vluchteling binnen 24 uur van daar hier is.

Doen ze ook door alleen de praten praten praten praten, ondertussen rijd poetin met zijn comrades half oekraine naar de god***domme en stuurt onze minister van defensie paar raketten en helmen die kant op die waarschijnlijk half 2023 daar aankomen door “logistieke”’problemen terwijl een vluchteling binnen 24 uur van daar hier is.
Maarja kernbommen in oekraine levert putin ook problemen op.

De eerste die 1 atoombom gooit krijgt er gelijk 2 terug vrees ik.
Wel jammer dat Brussel wellicht een perfect doelwit daarvoor is :').

Dus naai er alvast maar uit meeuw!

Zou er erg van staan te kijken als ze dat soort materialen eerder inzetten dan andere, tamelijk misselijkmakende, middelen zoals die Thermobaric Bombs.

Die ze overigens ook al gespot hebben onderweg die kant op. Volgens de media (belangrijke kanttekening)

Zou er erg van staan te kijken als ze dat soort materialen eerder inzetten dan andere, tamelijk misselijkmakende, middelen zoals die Thermobaric Bombs.

Die ze overigens ook al gespot hebben onderweg die kant op. Volgens de media (belangrijke kanttekening)
Ze hebben vandaag al chemische raketten gebruikt die zuurstof weghalen

Ze hebben vandaag al chemische raketten gebruikt die zuurstof weghalen
Thermobaric vacuum bombs, die bedoel je denk ik?

Maar even serieus:
Op het moment zien we allemaal hoe dapper ze daar weerstand bieden en dat is natuurlijk ook zeker zo. Maar op het moment is het natuurlijk nog niet echt 2022 oorlogsvoering. Vuurwapens, RPG's, stingers, tanks, helicopters etc etc.

Denk je niet dat er nog heel wat middelen tussen een tank en een nuke zitten die Rusland ter beschikking heeft om Oekraine op hun knieen te dwingen? Dingen meer van deze tijd...

Thermobaric vacuum bombs, die bedoel je denk ik?

Maar even serieus:
Op het moment zien we allemaal hoe dapper ze daar weerstand bieden en dat is natuurlijk ook zeker zo. Maar op het moment is het natuurlijk nog niet echt 2022 oorlogsvoering. Vuurwapens, RPG's, stingers, tanks, helicopters etc etc.

Denk je niet dat er nog heel wat middelen tussen een tank en een nuke zitten die Rusland ter beschikking heeft om Oekraine op hun knieen te dwingen? Dingen meer van deze tijd...
Ja er wordt nog relatief weinig gebruik gemaakt van grote artillerie, grootschalige bombardementen en echt destructieve raketten.

Alleen Putin is terecht terughoudend want dan heb je het over duizenden burgerslachtoffers.

Terug
Naar boven