MuscleMeat

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

Vaak is dat een bijgevolg van heel erg bruikbare uitvindingen.
Is het niet (ook) omgekeerd, heel erg bruikbare uitvindingen zijn een bijgevolg van wat mensen bedenken om elkaar te doden?

In het Romeinse leger hebben ze ook best wat progressie gemaakt met de behandeling van wonden en breuken. De keuze voor uranium bij kernenergie was ook vanwege de mogelijke militaire inzet.

Zag je niet aankomen

Bijlagen

• Screenshot_20220227-160900.jpg
    Screenshot_20220227-160900.jpg
    157,3 KB · Weergaven: 84
Doen ze ook door alleen de praten praten praten praten, ondertussen rijd poetin met zijn comrades half oekraine naar de god***domme en stuurt onze minister van defensie paar raketten en helmen die kant op die waarschijnlijk half 2023 daar aankomen door “logistieke”’problemen terwijl een vluchteling binnen 24 uur van daar hier is.
Die stoere praat altijd over dat de sancties te soft zijn of dat er niet wordt ingegrepen. Het staat je vrij die kant op te gaan en je eigen leven te riskeren. Maar als je zelf naar het front zou moeten om te vechten, doe je het wss gewoon in je broek. Net als ieder zinnig mens. En als die sancties jouw gasrekening met een paar honderd euro per maand duurder maken (of nog erger: er is gewoon geen gas meer en je kunt je huis niet meer verwarmen), ben je dan ook nog solidair?

Net als met corona: iedereen is altijd solidair totdat ze er zelf op achteruit gaan. Dus een beetje kalmte graag, want de jongens die jij graag naar het front zou willen sturen, hebben ook gewoon een vrouw en kinderen.

De keuze voor uranium bij kernenergie was ook vanwege de mogelijke militaire inzet.
Klopt, maar er is in eerste instantie niet onderzoek naar kernenergie gedaan omdat je er een massavernietigingswapen van kunt maken. De keuze voor uranium is wel een militaire keuze.

Ik denk wel dat kernwapens miljoenen levens hebben bespaard.

Alleen de kans blijf dat het elke dag die miljoenen levens in een keer terug kan pakken.

Soort deal met de duivel eigenlijk.

Die stoere praat altijd over dat de sancties te soft zijn of dat er niet wordt ingegrepen. Het staat je vrij die kant op te gaan en je eigen leven te riskeren. Maar als je zelf naar het front zou moeten om te vechten, doe je het wss gewoon in je broek. Net als ieder zinnig mens. En als die sancties jouw gasrekening met een paar honderd euro per maand duurder maken (of nog erger: er is gewoon geen gas meer en je kunt je huis niet meer verwarmen), ben je dan ook nog solidair?

Net als met corona: iedereen is altijd solidair totdat ze er zelf op achteruit gaan. Dus een beetje kalmte graag, want de jongens die jij graag naar het front zou willen sturen, hebben ook gewoon een vrouw en kinderen.
Ik zit niet in het leger, waarom hebben we een leger als we die niet inzetten?

Omdat we met de stemwijzer massaal "nee" in vullen op de vraag of er meer geld naar defensie moet. Er is geen oorlog en als die er is knapt de VS het wel voor ons op.
Wij zijn enkel in oorlog met het klimaat. Aldus de gemiddelde naïeve Nederlander.

• Topic Starter Topic Starter
Ik bedoel eerder ik Putin wel in staat zie onder mom van ragequit om EU te nuken.
Hij kan namelijk interpreteren dat militaire steun aanzien kan worden als een bedreiging.
Er zijn namelijk niet veel regels meer in zijn oorlog.

Wie EU nuked krijgt er 2 van een bondgenoot terug.

Waarna China US nuked.

Iedereen t*fus dood buiten aantal rijstvreters.
Als een nucleaire grootmacht nukes gebruikt op een andere nucleaire grootmacht dan gooit die er niet 1. Dan gooit ie ze meteen allemaal.

First strike.

Alleen krijgt ie er dan ook een shitload terug. Waardoor iedereen die hier aan mee doet compleet vernietigt is. Zou zelfmoord zijn. En Putin is niet retarded, dus dat zie ik echt niet gebeuren.

We hebben een leger om Nederland te verdedigen. Niet om het achteloos in te zetten in een conflict dat vooralsnog niet ons conflict is. En al helemaal omdat iemand dat zegt, die het niet de moeite waard vindt om zelf te gaan. Beetje makkelijk om dan voor anderen te beslissen dat zij hun leven wel moeten riskeren voor jouw ideeën.

Laatst bewerkt:
Omdat we met de stemwijzer massaal "nee" in vullen op de vraag of er meer geld naar defensie moet. Er is geen oorlog en als die er is knapt de VS het wel voor ons op.
Wij zijn enkel in oorlog met het klimaat. Aldus de gemiddelde naïeve Nederlander.
Nou het klimaat zal ons uiteindelijk wel uitroeien dat is zeker

MUD.

De VS heeft een aantal onderzeeërs met trident 2 raketten, met per onderzeeër een stuk of 10 raketten, met per raket 8 kernkoppen.

Een enkele onderzeeër kan een half continent verwoesten. Zelfs als ze heel europa en de VS in een klap uitschakelen komt er nog een 2nd strike.

• Topic Starter Topic Starter
MUD.

De VS heeft een aantal onderzeeërs met trident 2 raketten, met per onderzeeër een stuk of 10 raketten, met per raket 8 kernkoppen.

Een enkele onderzeeër kan een half continent verwoesten. Zelfs als ze heel europa en de VS in een klap uitschakelen komt er nog een 2nd strike.
MAD.
Mutual assured destruction. Rusland heeft ook zulke subs.

Voordat de eerste nuke land heeft iedereen zijn arsenaal al afgevuurd. Nucleaire oorlog is waanzin.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven