Fitness Seller

Breaking News Oorlog - Rusland valt Oekraïne binnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.362
Volgens die standaard ben ik ook een poppetje van Putin omdat mijn gedachte loodrecht op het Westerse narratief staat. Nog meer dan dat van Thierry trouwens.

Don't care wat anderen daar van denken. Ik beloop mijn eigen pad.
A lion doesn't lose sleep over the opinion of sheep.

Volgens die standaard ben ik ook een poppetje van Putin omdat mijn gedachte loodrecht op het Westerse narratief staat. Nog meer dan dat van Thierry trouwens.

Jij denkt alleen maar aan vet eten.

• #7.364
Jij denkt alleen maar aan vet eten.
1680420730000-1680473950579.jpg

You’re on the wrong side of history, Apfelstrudel!

• #7.366
/care

Ik wil het succes van je log en andere posts op DBB niet bagatelliseren, maar Baudet heeft een wat groter bereik, zit in het parlement en in de zak van Poetin.

Dat jij ideeën hebt die meer lijken op die van Thierry dan die van mij heeft daar weinig mee te maken.

Op basis waarvan vinden "we" eigenlijk dat Baudet een Putin Puppet is? En dan niet verwijzend naar allerlei twitter trolls maar gewoon in eigen woorden?

@Mentat
@Steks

• #7.370
Op basis waarvan vinden "we" eigenlijk dat Baudet een Putin Puppet is? En dan niet verwijzend naar allerlei twitter trolls maar gewoon in eigen woorden?

@Mentat
@Steks
Dezelfde mensen die denken/dachten dat Trump een puppet van Putin is.

Sommigen zou nou eenmaal heel gevoeling voor staatspropaganda.

• #7.371
Iedereen met een opinie die haaks op het anti-Russische staatsnarratief staat, wordt meteen neergezet als Putinlover. Lang leve vrijheid van meningsuiting, tenzij je mening haaks staat op die van mij, dan wordt je verguist en behoor je tot de vijand - Nederland anno 2023.

Dezelfde mensen die denken/dachten dat Trump een puppet van Putin is.

Sommigen zou nou eenmaal heel gevoeling voor staatspropaganda.
Vreemd, ik kan me niet herinneren dat ik ooit dacht dat Trump een puppet van Poetin was.

Ook heb ik niet het idee dat mijn mening vaak overeenkomt met de "staatspropaganda" en ik kijk regelmatig naar de NPO om dat te controleren.

Ook is het verguizen van iemand vanwege zijn mening mij vreemd. Deels eigenbelang, ben het zelf ook meestal niet met anderen eens.

• #7.373
Er is een hele media campagne/hetse op touw gezet om Baudet als landverradende Putin lover te bestempelen. Niets mag de MIC in de weg staan.
Zelfde trucje dat ze ook bij Trump deden.

Alleen de simpelen der geest vallen voor die trucjes.

Maar zoals @Vonk vroeg, vertel eens in je eigen woorden met voorbeelden waarom jij denkt dat Thierry een puppet van Putin is.

• #7.374
Beetje zoals met die hele klimaat/CO2 discussie. Iedereen die ook maar lichtelijk skeptisch is wordt meteen bestempeld als klimaatontkenner en is daarmee een vijand van de mensheid.

Wie slaafs het narratief volgt en op de A12 regenboogjes gaat verven is wat de politiek wilt zien.

Zelfde geldt voor de immigratie/asielzoeker discussie (racist/fascist), islamisering discussie(islamofoob), covid vaccinatie discussie(wappie), transgender discussie (homohater) etc etc.

Er is een hele media campagne/hetse op touw gezet om Baudet als landverradende Putin lover te bestempelen. Niets mag de MIC in de weg staan.

Maar zoals @Vonk vroeg, vertel eens in je eigen woorden met voorbeelden waarom jij denkt dat Thierry een puppet van Putin is.
Kan aan mij liggen, maar volgens mij spoort die Baudet al niet helemaal. Paar dingen heeft ie wel gelijk in, maar grotendeels heeft ie maar rare gedachten.

Over mensen wegzetten gesproken, hierboven noem je mensen met een andere mening dan jij:
- sheep;
- complete r**ards;
- simpelen der geest;
- gevoelig voor staatspropaganda.

Laat even zien waar @Steks of ik mensen met andere ideeën zo bestempelen.

• #7.380

Dus als je zegt dat iemand iets goed doet ben je meteen een lover?

Wat een onzin. En hij heeft daar helemaal gelijk trouwens. Putin is idd een sterke machtige leider die er staat voor zijn land. Ongeveer het tegenovergestelde van Rutte die ons in de verkoop heeft gedaan bij Brussel.

Terug
Naar boven